Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
+2
Björn
Markjanssen
6 plaatsers
AuteurBericht
Markjanssen
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimema sep 01, 2014 10:52 pm

Beste Klaproosmensen,
Ik lees nu al een tijdje mee op klaproos en omdat ik mijn spankingleven een nieuwe richting wil geven heb ik besloten een account aan te maken en om advies te vragen aan jullie.
Ik ben Mark, 22 jaar student en nu ongeveer 2 jaar Dom van een vriendin van me. Ik begeleid haar door middel van spanking/billenkoek in haar studieleven en probeer haar daarmee zo goed mogelijk te motiveren. Dit is puur disciplinair, het is dan ook niet m'n vriendin en er komen verder geen seksuele handelingen aan te pas. Zij heeft mij aangespoort om een advertentie te gaan plaatsen voor studentes die net als haar op deze manier discipline kunnen gebruiken in hun studie, omdat dit voor haar goed heeft gewerkt en nog steeds werkt. Ik vind het gewoon leuk om te doen, omdat ik al heel lang gefascineerd ben van billenkoek als discipline en als ik daar ook nog mensen mee kan helpen ook is het helemaal mooi. Ik ga deze advertentie onder contact zetten op deze site en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ook waar jullie denken dat ik deze advertentie het beste kan plaatsen?
Groetjes Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimedi sep 02, 2014 1:11 am

Yo!

Welkom hier! En meiden door hun studie meppen is erg voldoenend Wink. Mensen met die opvatting vind je hier wel meer geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime