Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Janij
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Even voorstellen  Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen    Even voorstellen  I_icon_minitimezo apr 14, 2019 11:13 am

Wellicht ten overvloede, mijn naam is Jan en ben misschien wel een beetje oud. 66 jaar, toch maar lid geworden van het forum. Mijn intresse voor billenkoek is na mijn nogal roerige jeugd gekomen, mijn ouders hanteerde een puntensysteem, wanneer je wat gedaan had dan kreeg je een kruisje achter je naam . Op zaterdagavond mochten wij wat langer op blijven, wel de pyjama aan, mijn ouders gingen dan na het avondeten naar de keuken. Als ze binnenkwamen met het lijstje wisten je dat het fout was. Mijn vader nam een stoel van de eettafel en zette deze recht tegenover ons neer. De kruisje werden geteld en bij vijf werd je door je moeder bij je vader gebracht en over de knie gelegd pyjama en onderbroek naar beneden en altijd een flink pak slaag. Tot zover mijn introductie, hoop veel op de site te zijn en eventueel een contact te krijgen voor een flinke billenkoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mij even voorstellen
» Hay, even voorstellen
» Even voorstellen..
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: