Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Bijna blunders

Ga naar beneden 
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje

Aantal berichten : 280

Bijna blunders Empty
BerichtOnderwerp: Bijna blunders   Bijna blunders I_icon_minitimedo feb 25, 2010 10:03 am

Voortbordurend op het topic van fleur over blunders. Stel dat het geen consequenties heeft, omdat je gewoon heel veel geluk hebt. Moet je het dan toch opbiechten, of vind je dan van niet, omdat het goed is afgelopen.

Ik vind van niet, omdat het goed is afgelopen. Ik heb bijv. wel eens mijn deur vergeten op slot te doen, waardoor iedereen binnen zou kunnen lopen 's nachts, maar dat is gelukkig niet gebeurd. Natuurlijk wel stom, maar niet stom genoeg om op te biechten. Of dat je met een vriendin aan het winkelen bent en in de winkel een boekje in je handen hebt. Vervolgens ben je met zijn tweetjes zo aan het kletsen dat je ineens buiten staat en je het boekje nog in je handen hebt, zonder te betalen. Ik ging terug de winkel in om het te betalen, en gelukkig deed beide keren het alarm het niet. Anders had ik een probleem gehad, nu was er niks aan de hand. Kan iedereen gebeuren.

Biechten jullie dit soort dingen op, of denken jullie: ok, stom van me, geluk gehad om het vervolgens snel te vergeten?
Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna blunders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blunders!
» diploma spankee of bijna-poll

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: