Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

Dromen over spanking

Ga naar beneden 
+5
aphrodite<3
sietzetwist
puk
isis
Strafhand
9 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 562

Dromen over spanking Empty
BerichtOnderwerp: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr jan 09, 2015 9:35 pm

In dromen lijken we soms stukken werkelijkheid te ontleden en op een andere manier weer in elkaar te zetten. Twee voorbeelden:

Mijn vriendin wordt wakker en zegt me: ‘’ik droomde dat ik werd gespankt.’
Ik antwoord: ‘wat leuk!’
Zij zegt: ‘jij was degene die in mijn droom mij billenkoek gaf.’
Ik: ‘nog leuker!’

Dan word ik een keer wakker met het beeld, dat ik een collega over de knie leg; maar wel iemand waar ik nauwelijks contact mee heb. Als ik haar begin deze week een goed nieuw jaar wens, denk ik: ‘was zij het echt die klappen kreeg op haar blote achterwerk? Was het niet een andere collega?’

Mijn vraag: dromen jullie wel eens over spanking?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimeza jan 10, 2015 3:24 pm

Jaaaaaaaaaaaa! Heel vaak! Met inderdaad soms de vreemdste mensen en situaties!
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk

Aantal berichten : 199

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimema jan 12, 2015 11:16 pm

hier ook regelmatig... soms te bizar voor woorden. Wat ik ook heel vaak droom en gedroomd heb, is een klein, ondeugend jongetje (scratch )zijn in een weeshuis/internaat oid en dan billenkoek gaan krijgen, maar ineens kunnen vliegen... zoals Superman...
sietzetwist
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 37

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimema jan 11, 2016 12:26 am

Dromen over spanking kan ik me al herinneren in mijn kindertijd, zelfs nog ver voordat de fascinatie voor dit onderwerp omsloeg naar seksueel geladen gevoelens (simpelweg omdat ik voor dat soort gevoelens te jong was).

Als kind droomde ik dat ik een vriendje (gek genoeg toen nog geen vriendinnetjes of meisjes uit de klas) billenkoek gaf, meestal omdat ik de baas was maar wel soort van consensual. Toen de puberteit intrad kwamen er dromen over het krijgen bij en deden ook vrouwelijke spankees en later ook spankers hun intrede.

Maar wat nou echt opvallend was: als ik in zo'n droom eindelijk (want er was een hele build-up naar dat moment toe) aan spanking toe kwam, dan kwamen mijn klappen niet aan. Het was alsof ik in een grote tank met water mijn arm bewoog en hoe verder ik mijn arm richting de billen bewoog hoe zwaarder mijn arm zou worden tot er uiteindelijk niet meer dan een teleurstellend zwakke 'klap' of helemaal geen klap over bleef. Shocked

Super frustrerend waren die dromen. Eigenlijk is dat pas opgehouden toen ik voor het eerst de kans kreeg om een spankee te spanken.

Ik ben geen droomanalist, maar je kunt dus wel stellen dat mijn spanking dromen een uiting waren van mijn frustratie van het uitblijven van de real deal... iemand ook dromen over spanking gehad die meer frustrerend dan bevredigend waren?
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3

Aantal berichten : 101

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimeza nov 05, 2016 11:08 pm

X

Laatst aangepast door aphrodite<3 op do maa 19, 2020 11:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 241

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimezo nov 06, 2016 10:57 am

Stom idee misschien, maar zou dat niet ook ergens komen omdat je in een droom geen pijn kunt voelen? En die pijn is toch wel nodig om het gewenste effect te bekomen (bij mij dan toch).
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimezo nov 06, 2016 1:12 pm

X

Laatst aangepast door aphrodite<3 op do maa 19, 2020 11:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
*kim*
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 81

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimewo nov 09, 2016 9:41 pm

Ja best vaak, alleen als ik dan droom dat ik over de knie ga schrik ik altijd wakker irritated

En fantaseren doe ik ook best veel.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimezo nov 13, 2016 1:58 am

Leuk zo'n oud topic leven ingeblazen Wink.

Maar als antwoord op de vraag. Zeker. Het wordt pas echt leuk zodra ik weet dat ik droom, dan neem ik echt praktisch elke dame over de knie om helaas vervolgens erg snel weer wakker te worden.
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr nov 25, 2016 11:35 am

haha BS, wordt je dan ook erg moe wakker? ;-)
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr nov 25, 2016 3:45 pm

isis schreef:
haha BS, wordt je dan ook erg moe wakker? ;-)
Moe. jij onderschat mijn conditie Razz.
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 241

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr nov 25, 2016 4:44 pm

Of spierpijn? Een hele nacht slaan, dan kun je daarna je arm niet meer optillen denk ik Wink
*kim*
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 81

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr nov 25, 2016 9:35 pm

roflol roflol roflol
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimeza nov 26, 2016 10:48 pm

minime schreef:
Of spierpijn? Een hele nacht slaan, dan kun je daarna je arm niet meer optillen denk ik Wink
In dromen kan ik van alles zodra ik weet dat ik droom Razz dus nee geen spierpijn hehehee spotman.
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimevr dec 09, 2016 4:28 am

Als ik er over droom weet ik dat ik weer aan de slag moet.

*pakt telefoon erbij om Top te appen*
Stefan
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 30

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimema mei 29, 2017 4:25 pm

Vannacht nog had ik een droom! Het voelde zo levensecht.... ik droomde dat ik in een hostel sliep met rijen bedden, maar dat als je ondeugend werd je met je benen in de lucht vastgebonden werd. Ik zag een meisje huilend en tegenstribbelend voorbij getrokken worden en met een glimlach keek ik toen hopende dat ik de volgende zou zijn die vastgebonden en gespanked zou worden.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitimema apr 30, 2018 5:53 pm

Vanaf mijn kinderjaren fantaseer ik mezelf in slaap over Spanking. Vroeger ging het over onze knappe tandarts, later over een leraar soms zomaar een knappe man enzovoort. Al jaren achterelkaar gaat dat zo en val ik met de laatste gedachte aan spanking in slaap. Maar ik heb er nog nooit over gedroomd!!!!!!!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Dromen over spanking   Dromen over spanking I_icon_minitime

Dromen over spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum