Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Megalodon is een serieuze begeleider

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Megalodon
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Megalodon is een serieuze begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Megalodon is een serieuze begeleider   Megalodon is een serieuze begeleider I_icon_minitimewo feb 04, 2015 12:09 pm

Kende dit forum niet, maar heb er inmiddels met interesse kennis van genomen. Daarom zal ik me conformeren aan het gebruik hier om me even voor te stellen. Dan weten jullie wie Megalodon is en wat hem beweegt om hier te verschijnen. Ben in elk geval een vriendelijke en empathische (zeggen ze) man van 54 jaar met de nodige ervaring op het gebied van bdsm en spanking. Hier gaat het mij om het laatste. Ben van beroep docent/trainer in het hoger onderwijs en het schenkt mij voldoeningen om als serieuze begeleider gemotiveerde meisjes of vrouwen (leeftijd maakt niet zo uit) disciplinaire ondersteuning te bieden. Ik zoek dus iemand die het ontbreekt aan voldoende discipline om haar doelen te halen. En die behoefte heeft aan iemand die haar ter verantwoording roept en straft wanneer dat nodig is of afspraken niet worden nagekomen. Dat kunnen studentes zijn dit hulp nodig hebben bij hun studie, maar ook andere situaties zijn denkbaar. Ik doe dat niet omdat ik me beter voel, maar wel omdat ik voldoende (levens)ervaring heb om een vrouw die daarvoor open staat te disciplineren. Het gaat erom dat je samen voldoening haalt uit een dergelijk contact en er sprake is van een gevoel van wederzijds vertrouwen en respect. Ik heb geen seksuele bedoelingen. Verder zal ik dit blog uiteraard gaan volgen en me wellicht ook mengen in de dialogen die worden gevoerd.

Met vriendelijke groet,

Megalodon