Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Meisje (18) op zoek naar begeleider

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimema feb 04, 2013 12:34 am

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Lillian, ik ben 18 jaar oud en ik woon in Overijssel. Ik ben spontaan en sportief en ik ben zeker niet op mijn mondje gevallen maar ik kan ook lief zijn op z’n tijd. Ik ben altijd wel in voor een grapje en natuurlijk een feestje! Ik heb donker blond haar en blauwe ogen, een echte Hollandse meid! Ik ben ontzettend actief, altijd bezig met van alles en nog wat. De dagen zijn me echt te kort…Verder ben ik heel zelfstandig je hoeft echt niet bij alles mijn handje vast te houden. Ik heb alleen af en toe iemand nodig die me corrigeert als ik de ‘wild girl’ uit ga hangen.

Op dit moment zit ik in mijn 2e studie jaar en net zoals alle andere jaren ben ik een beetje een rebel… Nou ja laat dat beetje maar weg ik ben gewoon verschrikkelijk op school… Mijn cijfers daarentegen zijn wel redelijk van niveau dus dat compenseert dan weer vind ik . Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje op zoek naar iemand die mij kan begeleiden met mijn studie. Someone who calls me on my bullshit… Om het zo maar te zeggen... scratch Het liefst een relatief jong iemand die niet vergeten is hoe het is om jong te zijn…. Iemand tussen de 22 en 32 give or take a few years… Om maar even een indicatie te geven.

Verder zoek ik iemand die echt om me geeft. Het liefst iemand die ook wat ervaring heeft aangezien ik dat niet heb. Ik vind het ook leuk om naast deze begeleiders ‘relatie’ vrienden te zijn. Een keertje samen op stap of op het terras, gewoon gezellig contact. Wink

Als je verder nog vragen en of opmerkingen hebt dan hoor ik dat graag. Contact via Pm en daarna kunnen we als het klikt mailadressen uitwisselen.

P.s mijn voorkeur gaat uit naar iemand in de omgeving Overijssel.

Groetjes,
Lillian
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimema feb 04, 2013 3:10 pm

Leuke advertentie Lilian! Veel succes, ik hoop dat je vind wat je zoekt. Kom ook een keer bij ons op de chat kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimema feb 04, 2013 10:20 pm

Hallo Lilian94,
Inderdaad: je plaatst een erg humoristische advertentie.
Succes met je zoektocht.

Welkom ook op de site; dat gaat in één moeite door; als je een vraag uit jouw leuke provincie naar ons toe schopt, dan lezen we die graag.
Met groet.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimema feb 04, 2013 11:42 pm

Thanks Isis! Smile Ik heb al een paar keer geprobeerd om op de chat te komen d.m.v /join #klaproos maar dan ben ik telkens de enigste online of ik zit in de verkeerde chatroom ik doe in ieder geval iets verkeerd.... scratch maar ik geef niet op!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimema feb 04, 2013 11:53 pm

Hey Rein!

Thanks! Fijn dat je het een leuke ad. Vindt. Als ik een vraag heb dan zal ik hem zeker een trap richting het forum geven. Wink

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitimedi feb 05, 2013 12:32 am

Whoop Whoop! Het is me gelukt hoor! Ik zit nu ook op de chat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Gesponsorde inhoud





Meisje (18) op zoek naar begeleider Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meisje (18) op zoek naar begeleider   Meisje (18) op zoek naar begeleider I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meisje (18) op zoek naar begeleider
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» meisje op zoek naar D/s
» Meisje 20 op zoek naar begeleiding
» Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding
» Ik zoek een meisje!
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: