Onderwerp: Het nieuwe plaatje van leentje do feb 25, 2010 11:01 pm
leentje: Waar komt je nieuwe plaatje vandaan? Ik heb met tineye gezocht, maar die kent hem niet...
Het ziet eruit als een plaatje uit een strip of zo, met een tekstje in dat blokje rechts. Wat staat daar dan? Kun je naar een grote versie verwijzen? Is het een cowboy die z'n vriendinnetje spankt, of zo?
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje do feb 25, 2010 11:40 pm
hoi W,
Ik heb het gevonden door via afbeelden op Google te zoeken. Het komt van een site democraticunderground.com. Ik heb alleen het plaatje gekopieerd en de site niet geopend omdat ik een waarschuwing kreeg dat de site malware elementen bevat. Ik heb dus verder geen idee waar het plaatje vandaan komt maar ik vond het wel leuk.
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Nieuwe plaatje vr feb 26, 2010 1:12 am
leentje schreef:
Ik heb dus verder geen idee waar het plaatje vandaan komt maar ik vond het wel leuk.
Ik vind het nieuwe plaatje ook heel erg leuk. Ik stel mij helemaal voor dat dit uit zo'n "Bible Belt" omgeving afkomstig is, waar billenkoek, net als geluk, nog heel gewoon is.
Ik ben, net als W erg benieuwd wat voor tekst er bij staat. Heb jij een versie met een hogere resolutie waarbij de tekst wel leesbaar is?
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 12:10 pm
Nee helaas, ik wil die site niet op dus heb alleen deze kleine afbeelding als jpg gekopieerd.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 1:36 pm
Maar kan je de URL van de pagina waar die kleine afbeelding stond geven? Want ik kan het ding helemaal niet vinden, ook niet in een index pagina of zo.
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 1:44 pm
Gek genoeg komt het plaatje nu bij mij ook niet meer naar voren als ik op google zoek. Je zult dan toch naar democraticunderground.com moeten.. Gelukkig heb ik het in het klein nu opgeslagen op mijn pc, haha.
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 2:04 pm
Ai. Maar wat was de zoekterm waarbij hij opdook dan?
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 2:06 pm
Heel gewoon en fantasieloos spanking en dan zoeken in afbeeldingen. En ik gebruikte Google chrome als browser.
Onderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van leentje vr feb 26, 2010 2:16 pm