Zoooooo, ik vond de avatar van Stoutestudent zo mooi dat ik er wel een topic aan wilde wijden. En daarnaast wilde ik natuurlijk niet het voorsteltopic van een ander kapen dus bij deze. En wenneke en carlijn waren het met me eens, dus ik ga ervan uit dat zij ook nog wel iets te melden hebben hierover.
Ik vind het echt een hele mooie foto en hij triggerd me ook wel ernstig. Waarom? OTK op een stoel is toch wel een soort oerpositie. Maar toch vind ik niet alle foto's van otk spankings zo mooi. Ik denk dat deze zo leuk is omdat hij deze mevrouw een stuk naar voren geschoven heeft, waardoor haar billen heel mooi uitkomen.
Ik heb altijd een soort haat liefde verhouding met otk gaan over een stoel, en het is ook alweer jaren geleden dat ik het voor het laatst heb meegemaakt. Het is wel echt een basishouding, die me ook wel echt instant subbie kan maken, alleen ik vind dat ik er toch een stuk comfortabeler en charmanter bij lig als de spanker in kwestie op een bank zit. En ik vind dat deze mevrouw er wel heel mooi bij ligt, maar ik zou zelf echt zo superbang zijn om te vallen, want zoals ik het zie heeft ze zo weinig mogelijkheid om zelf haar evenwicht te bewaren.
Ben benieuwd naar jullie view op de foto!
Grtz
isis