Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoi, ook ik ben nieuw

Ga naar beneden 
+4
Björn
Delftse Studente
isis
Strafhand
8 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Hoi, ook ik ben nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Hoi, ook ik ben nieuw   Hoi, ook ik ben nieuw I_icon_minitimedi jun 02, 2015 8:00 pm

en daarom stel ik me voor

Ik ben een studente, 28 jaar alweer, en eigenlijk al heel lang geïnteresseerd in spanking. Nu heb ik me dus aangemeld bij dit forum, en zit ik stuiterend achter m'n pc. Ik ben benieuwd of ik ooit het lef ga hebben om contact met iemand aan te gaan leggen om rode billen van te krijgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoi, ook ik ben nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw   Hoi, ook ik ben nieuw I_icon_minitimedi jun 02, 2015 8:20 pm

Beste Studente87,
Welkom op deze website rond de mooie neiging die we spanking noemen.
Wat bedoel je met ‘stuiteren achter de p.c.’ nu? Betekent dat je graag informatie wilt lezen en opslorpen? Of dat je verlangen om het echt te ondergaan je bijna omver loopt?
Aanmelden is een stap, van jezelf deze neiging accepteren is een kleine sprong. Maar we zijn geen erge zonderlingen of engerds.

Je vraagt je af, of je ooit het lef zult hebben om contact te gaan leggen. Ik vermoed van wel, maar je kunt er rustig de tijd voor nemen: al lezend je idee scherpen over wat je wilt en of je verlangens in een bepaalde richting gaan; hier of op een andere website kijken, of je aardige personen tegen komt; er worden soms bijeenkomsten georganiseerd, waarbij uiteraard niets verplicht is [nou ja, roken zal wel niet mogen].

Ons bedelven onder vragen mag zeker..
Groet van Strafhand
Terug naar boven Ga naar beneden