Onderwerp: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:00 pm
en daarom stel ik me voor
Ik ben een studente, 28 jaar alweer, en eigenlijk al heel lang geïnteresseerd in spanking. Nu heb ik me dus aangemeld bij dit forum, en zit ik stuiterend achter m'n pc. Ik ben benieuwd of ik ooit het lef ga hebben om contact met iemand aan te gaan leggen om rode billen van te krijgen
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:20 pm
Beste Studente87, Welkom op deze website rond de mooie neiging die we spanking noemen. Wat bedoel je met ‘stuiteren achter de p.c.’ nu? Betekent dat je graag informatie wilt lezen en opslorpen? Of dat je verlangen om het echt te ondergaan je bijna omver loopt? Aanmelden is een stap, van jezelf deze neiging accepteren is een kleine sprong. Maar we zijn geen erge zonderlingen of engerds.
Je vraagt je af, of je ooit het lef zult hebben om contact te gaan leggen. Ik vermoed van wel, maar je kunt er rustig de tijd voor nemen: al lezend je idee scherpen over wat je wilt en of je verlangens in een bepaalde richting gaan; hier of op een andere website kijken, of je aardige personen tegen komt; er worden soms bijeenkomsten georganiseerd, waarbij uiteraard niets verplicht is [nou ja, roken zal wel niet mogen].
Ons bedelven onder vragen mag zeker.. Groet van Strafhand
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:35 pm
Dank je wel voor je welkom! Mij stuiteren zit in het verlangen, dat moet ik echt in toom zien te houden nu
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:15 pm
Welkom hier!! Hopelijk zoek je wat je vind..en stuiter je straks minder
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:23 pm