Onderwerp: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:00 pm
en daarom stel ik me voor
Ik ben een studente, 28 jaar alweer, en eigenlijk al heel lang geïnteresseerd in spanking. Nu heb ik me dus aangemeld bij dit forum, en zit ik stuiterend achter m'n pc. Ik ben benieuwd of ik ooit het lef ga hebben om contact met iemand aan te gaan leggen om rode billen van te krijgen
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:20 pm
Beste Studente87, Welkom op deze website rond de mooie neiging die we spanking noemen. Wat bedoel je met ‘stuiteren achter de p.c.’ nu? Betekent dat je graag informatie wilt lezen en opslorpen? Of dat je verlangen om het echt te ondergaan je bijna omver loopt? Aanmelden is een stap, van jezelf deze neiging accepteren is een kleine sprong. Maar we zijn geen erge zonderlingen of engerds.
Je vraagt je af, of je ooit het lef zult hebben om contact te gaan leggen. Ik vermoed van wel, maar je kunt er rustig de tijd voor nemen: al lezend je idee scherpen over wat je wilt en of je verlangens in een bepaalde richting gaan; hier of op een andere website kijken, of je aardige personen tegen komt; er worden soms bijeenkomsten georganiseerd, waarbij uiteraard niets verplicht is [nou ja, roken zal wel niet mogen].
Ons bedelven onder vragen mag zeker.. Groet van Strafhand
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 8:35 pm
Dank je wel voor je welkom! Mij stuiteren zit in het verlangen, dat moet ik echt in toom zien te houden nu
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:15 pm
Welkom hier!! Hopelijk zoek je wat je vind..en stuiter je straks minder
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:23 pm
Hardop nadenkend: het is de vraag hoe je omgaat met dat verlangen. Ik neem aan, dat je een bepaalde gedachte hebt of gaat krijgen over welke spoort spanking je wilt ondergaan. Op deze website vond ik net deze verwijzingen na enig spieken: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/5800-spankingvormen-binnen-een-relatie.html en: http://klaproos.heavenforum.org/t876-leesvoer-voor-beginners?highlight=beginners
Gaat het je om strafspanking of om een andere vorm? Wil je een lijst met wensen en niet-wensen nauwkeurig doornemen of grofweg een speelveld aangeven, waarbinnen de dominant of spanker zijn gang kan gaan? Kan een boek of een video je helpen? Welke veiligheidstips hanteer je als beginner? Het komt beslist goed, neem de tijd om je te oriënteren. Groet en succes
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:25 pm
Dat stuiteren van verlangen is heeeel herkenbaar! Je hier aanmelden is al een eerste stap in het tot actie komen om het daadwerkelijk te gaan doen, dus ik wens je veel succes/plezier de komende tijd Niet lang nadat ik me hier aanmeldde (wat ook echt pas 2,5 week geleden is ) heb ik voor het eerst voor m'n billen gekregen, en ik moet zeggen dat ik nog steeds stuiter , dus wen er maar aan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:37 pm
Het gaat mij echt om straf/discipline spanking ☺️ heb denk ik daar wel behoefte aan
Delftse Studente Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 101
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:41 pm
Studente87 schreef:
Dank je wel voor je welkom! Mij stuiteren zit in het verlangen, dat moet ik echt in toom zien te houden nu
Dat ken ik maar al te goed, en dat stuiteren gaat alleen maar meer worden als je eenmaal aan de beurt bent geweest
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:44 pm
Studente87 schreef:
Het gaat mij echt om straf/discipline spanking ☺️ heb denk ik daar wel behoefte aan
Mag ik vragen wat je laat denken dat je daar behoefte aan hebt? Is het dat je graag iemand zou willen die je begeleidt omdat je het idee hebt dat je het zelf niet kunt, omdat je graag wil voelen hoe het is om straf te krijgen of nog iets anders?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 10:47 pm
Oeh, ik ben watje-af!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw di jun 02, 2015 11:13 pm
Iemand die me begeleid zou handig zijn
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 10:25 am
Het stuiteren word vanzelf minder na een tijdje dames . Je kan het vergelijken met verliefdheid, in het begin is alles leuk en tof en geweldig en wil je alleen maar meer meer meer MEER, maar na een tijdje...wordt het gewone leven ook weer belangrijk ;-). En dan stuiter je alleen maar af en toe...als je echt heeeeeeeel hard een pak slaag nodig hebt .
Grtz
isis
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 11:36 am
Hummmm, dus ik blijf verlopig nog wel stuiteren hahaha
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 8:53 pm
Studente87 schreef:
Iemand die me begeleid zou handig zijn
Allereerst welkom!
Hoe kijk je er tegenaan dat je (zo te lezen) best 'zin' hebt in rode billen, maar het tegelijkertijd ook graag als straf en disciplinering ziet? gewoon iets om even een discussie aan te zwengelen .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 9:09 pm
Ik zei niet 'zin' te hebben in rode billen, al benieuwd me dat wel. ik zei dat ik benieuwd was of ik ooit het lef zou gaan hebben om contact aan te gaan leggen om rode billen van te krijgen
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 9:16 pm
Ach so. My bad . Het lef zul je toch echt in jezelf moeten vinden. Protip: Wij Dominanten zijn eigenlijk hele aardige normale mensen. Leg eens wat contacten aan en zie of je een klik hebt!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw wo jun 03, 2015 9:19 pm
Hahaha, ga ik doen.......hoop ik hahahaha
Neill Beginner
Aantal berichten : 40
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw do jun 04, 2015 3:42 am
Welkom op klaproos! En welkom bij de adrenalinekick die het geeft als je je voor het eerst op klaproos aanmeldt
Voel je vooral vrij om rond te vragen! En stuur ook vooral pm's naar mensen, ze bijten meestal niet (maar slaan nog wel eens ).
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw do jun 04, 2015 8:31 am
Studente87 schreef:
Mij stuiteren zit in het verlangen, dat moet ik echt in toom zien te houden nu
Ik weet niet of je in Fetlife kunt kijken, maar ik zag dat het begrip stuiteren hier wordt toegelicht: https://fetlife.com/groups/56991/group_posts/7233168
Groet
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw do jun 04, 2015 9:46 am
welkom hier
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw do jun 04, 2015 1:41 pm
Welkom!
Je gaat vast het lef vinden iemand te zoeken. Kijk eens lekker rond hier en op fetlife en dan zal het allemaal steeds normaler worden en zal je vast binnenkort een D aan de haak hebben.
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw zo jun 07, 2015 11:33 pm
Studente87 schreef:
dat ik benieuwd was of ik ooit het lef zou gaan hebben
Dat heb ik mezelf ook heeeel lang afgevraagd maar je hebt geen haast toch?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoi, ook ik ben nieuw ma jun 08, 2015 11:50 am
Geen haast, al moet ik wel bekennen erg nieuwsgierig te zijn en die neemt alleen maar toe hoe meer ik over het onderwerp lees en praat