Ik ben nieuw hier. Ik ben 25 jaar, onervaren en single. Op zoek naar een deel van mezelf. Tot voor kort kende ik de term HD niet, maar inmiddels behoorlijk ingelezen op de site. Het spreekt me heel erg aan, maar kan niet benoemen waarom.. Miss bestaat hier de mogelijkheid om leuke contacten op te doen om te kletsen over dit soort dingen en op die manier mijn weg te vinden hierin.
Groetjes, Nina
Björn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 433
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:13 pm
Zal ik de eerste zijn om je welkom te heten? En je heel veel succes te wensen met het vinden van de juiste persoon natuurlijk.
Nina85 Watje
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:15 pm
Dankjewel.
Hoe ben jij hier terecht gekomen? Heb je rl ervaring?
Björn Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:23 pm
Meer dan genoeg .
Ik ben hier een tijdje geleden terechtgekomen, heb al verschillende subjes versleten ( ), en heb nu een vriendin die de hobby deelt. Dat is ongeveer het verhaal.
Nina85 Watje
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:30 pm
Leuk zeg. Lijkt me de ideale situatie.
Ik ben overigens niet op zoek naar rl contacten. Wil gewoon met anderen het gesprek erover aangaan.
Björn Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:35 pm
Na verloop van tijd wel toch ?
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:38 pm
Nina85 schreef:
Wil gewoon met anderen het gesprek erover aangaan.
Ik zou zeggen: brand maar los dan... Hoe lang ben je bijv. al met het onderwerp bezig, in je hoofd?
Oh ja, en: welkom hier, nina!
whiteangel Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 170
Onderwerp: Re: Nieuw hier di sep 13, 2011 11:55 pm
Welkom Nina op het forum... Ikzelf ben ook niet rl bezig met HD (partner is vanilla), maar vindt het interessant om hier de verhalen te lezen.. Draagt wat bij aan mijn fantasie.. Dus ik hoop voor jou ook dat het forum ook een bijdrage geeft.. Veel lees en schrijfplezier..
Nina85 Watje
Onderwerp: Re: Nieuw hier wo sep 14, 2011 12:28 am
Bedankt voor jullie reacties.
Het gevoel van onderdanigheid heb ik al zo lang als ik me kan herinneren. Ik verdiep me ook in bdsm, maar dat is het niet helemaal. Iemand wees me op HD. En ik moet zeggen dat dat wel heel erg in de buurt komt van dat wat ik nodig heb/zoek. Maar HD is pas sinds kort onder mn aandacht gekomen. En ja ooit wil ik dit wel rl gaan waarmaken. Maar er is tijd voor nodig om naar zoiets toe te groeien.
Ik neem aan dat de mannen D zijn? Of staat dat er los van? Hoe ervaren jullie het om op deze manier een relatie of D/s te hebben? Wat brengt het jullie?
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Nieuw hier wo sep 14, 2011 10:21 am
Nina85 schreef:
Wat brengt het jullie?
Een vrouw die zich heel kwetsbaar durft op te stellen.
Maar, je bent dus meer into BDSM in het algemeen, dan vooral into spanking?
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Nieuw hier wo sep 14, 2011 8:27 pm
Welkom Nina!
Nina85 Watje
Onderwerp: Re: Nieuw hier do sep 15, 2011 6:50 pm
Bedankt! Begin me zowaar welkom te voelen
Ik heb me verdiept in bdsm, maar moet zeggen alhoewel een aantal dingen me daaruit echt aanspreken, het niet helemaal is wat me trekt. Ik hou meer van natuurlijke dominantie ipv iemand die het tijdens een sessie even is. (weet dat bdsm meer is en dat dit kort door de bocht is, maar om het punt even duidelijk te maken) En die natuurlijke dominantie in huiselijke discipline spreekt me heel erg aan.
Nick Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 249
Onderwerp: Re: Nieuw hier vr sep 16, 2011 10:21 pm
Hoi Nina!
Nina85 Watje
Onderwerp: Re: Nieuw hier vr sep 16, 2011 11:00 pm