Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 verrassing 1

Ga naar beneden 
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

verrassing 1 Empty
BerichtOnderwerp: verrassing 1   verrassing 1 I_icon_minitimevr jun 12, 2015 2:15 pm

Een absoluut AP-verhaaltje...

Al vanaf dat ze opgestaan is, stuitert ze door het huis. Vandaag is het een jaar geleden dat haar man ook haar Daddy werd en ze, vanuit hun HD-relatie, ook een AP-relatie gestart zijn. Ze voelt zich er zo goed bij, weet zich veilig en gesteund en staat hierdoor stevig in haar schoenen. Vandaag mag ze heel de dag klein zijn, een heerlijk idee, zeker na de drukke tijd die ze achter zich hebben
“Daddy, wat gaan we nou doen vandaag?”, “Daddy, ikke vind het fijn dat U heel de dag thuis bent”, “Daddy, gaan we pannenkoeken eten?” Hij glimlacht om haar enthousiaste geklets, maar verklapt nog niets. “Ga zo maar eens een grote tas met speelgoed en kleurtjes inpakken, waar we naartoe gaan, is waarschijnlijk nog niet zoveel speelgoed.” Enthousiast gaat ze aan de slag, loopt eerst naar boven en pakt Daddy’s grote sporttas. “Is deze groot genoeg?” Als hij knikt, gaat ze verder inpakken: kleurboek, stiften en potloden, stickers, 2 poppen met een heleboel kleertjes, wat spelletjes; de tas is in een oogwenk vol. Daddy knikt goedkeurend als ze hem de tas laat zien. “Dat heb je goed gedaan meisje”. Ga jij nog maar een mooie kleurplaat maken, dan kan ik ook even wat inpakken, dan gaan we eten en dan ga jij even een dutje doen, het kan wel eens laat worden vanavond”.
Een dutje doen? Ze kijkt Daddy verbaast aan “ikke hoef nooit een dutje te doen, ikke ben al groot hoor!”. Ze ziet zijn gezicht donker worden, dus gauw gaat ze verder, “wilt U alstublieft een kleurplaat printen? Ikke heb mijn kleurboek al in de tas gedaan”. Als ze even later aan tafel zit, gaan haar gedachten terug naar wat Daddy zei “waar we naartoe gaan is NOG geen speelgoed”. Ze wou dat ze wist waar ze dan naartoe gaan.

Ineens moet ze denken aan een gesprek dat ze laatst met haar schoonzusje heeft gehad. Ze waren bij Daddy’s broer en vrouw op visite. Ook zij hebben een HD-relatie, zijn broer is net zo dominant als Daddy. Terwijl haar schoonzusje en zij in de keuken bezig waren met het voorbereiden van het eten, kwam het gesprek op HD en later ook op de AP-relatie die Daddy en zij hebben. Haar schoonzusje was zeer geïnteresseerd, wilde alles weten en heel voorzichtig kwam toen de wens van haar schoonzusje naar boven. Zo’n relatie zou zij ook wel willen hebben. Samen fantaseerden ze verder over wat ze als “zusjes” dan zouden kunnen doen. Zou het soms… Ze schudt de gedachte van haar af, dat zou wel erg toevallig zijn.

“Hé dromertje”, hoort ze ineens naast zich. Daddy staat naast haar en trekt haar plagend aan haar staart. “Zo krijg ik natuurlijk nooit een mooie kleurplaat van jou. Maak jij je kleurplaat maar af, dan maak ik vast lunch voor ons”. Als ze aan tafel zitten, kan ze het niet laten nog een keer te vragen waar ze naartoe gaan, ook al weet ze dat ze geen antwoord gaat krijgen. “Eet nou maar verder, of moet ik je soms helpen?” Daddy is niet echt boos, maar ze hoort aan zijn toon dat ze niet verder moet zeuren. Snel eet ze verder, totdat ze hem hoort zeggen dat ze na het eten naar boven moet gaan en haar pyjama aan moet gaan trekken. “Daddy, ikke hoef echt niet naar bed!”.
Hij gaat er niet op in, maar ze weet dat hij nu wel boos is. Als ze klaar zijn met eten, treuzelt ze zo lang mogelijk met afruimen, ze wil helemaal niet naar boven en naar bed. Ze begint zich steeds bozer te voelen “stomme Daddy dat ikke nu een dutje moet gaan doen, ikke ben groot, ikke hoef dat niet”. Haar gedachten zijn van haar gezicht af te lezen. Daddy kent zijn meisje inmiddels goed genoeg dat hij weet dat ze zich niet zomaar zal overgeven. Hij pakt haar bij haar bovenarm en geeft een paar harde tikken op haar billen “en nu heel snel naar boven en pyjama aan”.
Mokkend loopt ze de trap op, Daddy volgt haar en geeft haar nog een paar tikken om te zorgen dat ze doorloopt. Boven in de slaapkamer probeert ze het nog een keer “Daddy, ikke WIL niet slapen!”. Boos kijkt hij haar aan, “je mag kiezen, slapen met of zonder zere billen, maar je gaat naar bed!”. Met nog een paar harde tikken zorgt hij ervoor dat ze haar pyjama aan doet. Daarna neemt hij haar mee naar de badkamer “tandenpoetsen en plassen, dan kan je er zo in”. Soms helpen een paar tikken en bevelen om haar uit haar boze bui te krijgen, niet altijd, zoals vandaag. Aan heel haar houding is te zien dat er een driftbui aan zit te komen. “Ikke ga NIET tandenpoetsen!” Boos kijkt ze Daddy aan. “Dan doe ik het wel”. Hij pakt haar hardhandig bij haar staart, dwingt haar mond open en poetst, nogal hardhandig haar tanden. “Nu heel snel plassen, anders zorg ik ervoor dat je met hele zere billen naar bed gaat”. Ineens houdt ze op met tegenspartelen, loopt naar de wc, draait zich om en kijkt hem uitdagend aan. “Ikke kan niet naar bed met een natte pyjama” en voor hij het weet heeft ze in haar broek geplast.
Haar triomf is van korte duur, in een flits is hij bij haar, pakt haar beet en zet haar, met pyjama en al onder een koude douche. Ze gilt het uit van kou en schrikt. “Inderdaad, in een natte pyjama kan jij niet naar bed”. Hij zet de douche uit en draait haar om en geeft haar een tiental tikken op haar natte pyjama. De tikken op haar natte broek doen behoorlijk zeer en ze weet dat ze te ver is gegaan, dat ze er nog veel meer zal krijgen. “Auw, auw, auw, sowwie Daddy, ikke zal het niet meer doen, ikke zal een droge pyjama aandoen en naar bed gaan, echt heus waar”.
“Zo makkelijk kom je er niet af jongedame. Jij krijgt zo een droge pyjama, maar je zal eerst de natte uit moeten doen en bij elk nat deel dat je uit doet en elk droog deel dat je aan doet, krijg je op je billen. Daarna ga je alsnog naar bed en reken er maar op dat dit pas het begin van je straf is”. De tikken op haar natte broek en billen zijn verschrikkelijk, ze gilt, huilt en jammert, maar hij houdt niet op. Als het klaar is en ze een droge pyjama aan heeft, legt hij haar huilend op bed. Binnen een paar tellen is ze in slaap.

Als ze wakker wordt, ligt Daddy naast haar. Ze kruipt tegen hem aan en geeft hem een heleboel kusjes. “Sowwie Daddy, ikke zal het echt echt echt niet meer doen. Niet meer straf geven, mijn billen doen nog heel erg pijn”. Hij kroelt haar door haar haren. “Nu krijg je geen straf meer, we moeten zo aankleden en weg, maar je houdt het zeker nog tegoed. Om daaraan te denken, trek jij een luierbroekje aan onder je kleren. Als jij in je broek plast, dan moet je een luier aan, dat hebben we een hele poos geleden al afgesproken. Omdat we weg gaan, mag het een luierbroekje zijn, zodat je ook gewoon zelf naar de wc kan”. Geschrokken kijkt ze hem aan, maar durft niet tegen te sputteren.
Zachtjes vraagt ze wat ze verder aan moet doen, onzeker omdat ze nog niet weet waar ze naartoe gaan. “Doe maar je Poohbeer trui en die fijne broek die erbij past”. Een beetje in de war kijkt ze hem aan, dat zijn kleren die ze eigenlijk alleen binnenshuis mag dragen. Daddy kijkt haar lachend aan en gerustgesteld kleed ze zich aan. Het luierbroekje wil ze “vergeten”, maar Daddy is haar voor. Blozend laat ze hem helpen, ze voelt zich nog verder krimpen. Ze was al heel de dag lekker klein, maar nu is het nog erger.
Als ook haar haren in 2 mooie staartjes zitten en Daddy ook klaar is, lopen ze naar de auto en gaan op weg. In de auto komt haar speelse stemming weer helemaal terug. Daddy zet een cd van K3 aan en uit volle borst zingt en “danst” ze mee. “Doe je een beetje kalm meisje,” waarschuwt hij, “ik moet ook kunnen rijden, zingen mag, maar blijf wel rustig zitten”. Ze gehoorzaamt onmiddellijk. “Zo ken ik mijn meisje weer!”, lacht hij. Stralend kijkt ze hem aan, kijkt naar buiten en ziet dan dat ze een bekende route volgen. Een beetje gespannen kijkt ze hem aan, zou het toch…?
Tien minuten later parkeert Daddy inderdaad de auto voor de deur bij zijn broer en schoonzusje. In plaats van aanbellen, loopt hij deze keer achterom naar binnen. Haar schoonzusje staat haar al op te wachten. Vol verbazing kijken ze elkaar aan, beiden gekleed in overduidelijke AP-kleding. Giechelend lopen ze naar binnen, waar hen een heerlijke avond vol verrassingen (en straf) wacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
verrassing 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verrassing 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: