Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 verrassing 2

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimevr jul 10, 2015 1:35 pm

deel 2 van het AP-verhaaltje

Na de heerlijke avond bij haar schoonzusje en broer van Daddy, is er een en ander veranderd in de relatie tussen hen. Ze waren al erg close, maar nu is er iets extra’s bijgekomen. Ze heeft er een zusje bij gekregen en ze mag de broer van Daddy /Oom/ noemen. Zij en Daddy hebben /Oom/ en /zusje/ wegwijs gemaakt in de ap-wereld en er zijn goede afspraken gemaakt voor als ze samen zijn. Het voelt heerlijk en vertrouwd, beide stellen genieten van deze aanvulling. Zij is vooral erg blij met een speelgenootje, iemand die haar begrijpt en waar ze mee kan praten.

Vanmiddag heeft ze haar zusje ook weer gesproken, haar zusje vertelde dat Oom vanmiddag een verrassing zou hebben. Leuk was het te vertellen dat ook Daddy een verrassing had beloofd die middag. Giechelend hadden ze bedacht wat die verrassing kon zijn en of die verrassing misschien wel hetzelfde kon zijn. Helemaal opgewonden, vol spanning had ze opgehangen en gewacht tot Daddy thuis zou komen.
Eindelijk hoorde ze zijn auto de oprit op rijden en hem binnen komen. Meteen hing ze aan zijn arm “Daddy, NOU mag ikke de verrassing horen! Daddy, ikke heeft met mijn zusje gepraat en Oom heeft OOK een verrassing! Is het dezelfde? Gaan we met Oom en zusje wat leuks doen?”

Daddy moest erg lachen om haar enthousiasme. “Zo, dametje ongeduld, mag ik niet eerst even mijn jas ophangen en tas wegzetten?” “Ikke help wel even! Zal ikke drinken inschenken? Dat kan ikke best hoor! Mag ikke dan fristi?”. Liefkozend had hij over haar wang gestreken “Je mag mijn jas, tas en schoenen wegzetten, dan zal ik drinken inschenken. Ik geloof niet dat dat verstandig is met dat gestuiter van jou en nee, je mag geen fristi, maar gewoon water of ranja.” Snel had ze zijn spullen opgeruimd en was naast hem op de bank gekropen. Verwachtingsvol keek ze hem aan. Daddy had haar een knipoog gegeven; “eerst je drinken opdrinken, DAN zal ik het vertellen”. Een beetje pruilend had ze hem aangekeken, “nouhou, U plaagt mij”. Grinnikend had hij zachtjes aan haar oor getrokken “dat klopt kleintje, maar ik zal het je zo echt vertellen, drink nou maar”. Zo snel ze kon had ze haar drinken opgedronken en toen Daddy ook klaar was, had hij haar mee naar boven genomen. “Ik ga je nog niet alles vertellen, dat heb ik met Oom afgesproken. Jullie dametjes hebben goed geraden dat we met zijn vieren op pad gaan. Waar naartoe zeg ik niet, dat zullen jullie vanzelf wel zien. Wat ik wel ga vertellen, is dat je een tas met spulletjes in moet pakken. We gaan een paar nachtjes ergens anders slapen. We gaan straks onze tassen inpakken, in jouw tas komen ALLEEN AP-kleertjes en een beetje speelgoed. Veel zal je niet nodig hebben, er zal daar genoeg te doen zijn voor jou en je zusje. Bovendien wil ik dat je je straks omkleedt, deze paar dagen mag jij helemaal het kleintje zijn dat je bent.”
Met grote ogen had ze hem aangekeken, alleen AP-kleertjes, een beetje speelgoed en zusje en Oom gaan ook mee. Ze had even tijd nodig om dit nieuws te verwerken, maar ging daarna heel enthousiast aan de slag. “Daddy, mag mijn knuffel dan ook mee? Daddy, moet ikke mijn Poohbeertrui ook meenemen? Daddy, weet zusje nu ook wat ikke weet? Wanneer gaan we Oom en zusje zien dan?, Daddy wat ga jij meenemen?” De stroom met vragen was niet te stuiten, zonder het antwoord af te wachten vuurde ze de ene na de andere vraag op hem af. Binnen een half uur waren de tassen ingepakt en gingen ze op weg.

Onderweg moest Daddy een aantal keer waarschuwen dat ze stil moest zitten omdat hij anders niet kon rijden. Hoewel hij het heerlijk vond zijn meisje zo enthousiast te zien, nam hij zich voor haar toch even een goede waarschuwing te geven voordat ze aan de lange rit naar hun eindbestemming begonnen. Hij zou zijn broer aanraden hetzelfde te doen, aangezien er straks twee stuiterende dametjes achterin zouden zitten. Gelukkig waren ze al vlot bij hun tussenstop.
Nog voordat de auto helemaal stil stond, wilde ze haar gordel af doen om maar zo snel mogelijk naar haar zusje te kunnen lopen. Meteen kreeg ze een felle tik op haar handjes. “De gordel blijft vast totdat de auto helemaal stilstaan en ik zeg dat hij los mag, dat weet je!”. Geschrokken keer ze hem aan “sorry Daddy”. “Het is goed meisje, maar de volgende keer blijft het niet bij één tik”. Vlot parkeerde hij de auto en maakte haar gordel los. “Ga maar snel achterom naar je zusje, ik denk dat die al helemaal klaarstaat.” Zo snel ze kon vloog ze de auto uit en naar binnen, waar haar zusje inderdaad op haar stond te wachten.

“Weet jij het al? Heb jij ook jouw tas ingepakt? Ikke heb ook mijn knuffek bij me, jij ook?” “Jij mag met lekker bij mij eten en dan gaan we weg!” De zusjes kletsten er vrolijk op los. Beide Daddy’s keken elkaar glimlachend aan, “ze zijn wel erg enthousiast, we hebben een goede keuze gemaakt.” Daddy keek zijn broer aan “ik ga straks mijn meisje even heel duidelijk laten weten hoe ze zich in de auto te gedragen heeft, ik raad je aan hetzelfde te doen met jouw dametje”. Oom knikte, “een goed idee, na het eten zullen we even een en ander duidelijk maken”.

De maaltijd verliep vlot en voorspoedig, ze had niet heel veel kunnen eten van de spanning, maar Daddy had haar geholpen en hij vond het niet erg dat ze wat minder at dan anders. Na de maaltijd werden de zusjes even apart genomen. Daddy was met haar naar boven, naar de logeerkamer gegaan. Terwijl ze naar boven liep, had Daddy haar een standje gegeven over haar gedag in de auto. Eenmaal in de logeerkamer was hij op het bed gaan zitten en had hij haar op haar knieën voor hem gezet. Streng had hij haar aangekeken: “We moeten straks een hele poos in de auto zitten, ik weet dat je het spannend vindt en nieuwsgierig bent naar de rest van de verrassing, maar zoals je net in de auto zat, dat wil ik absoluut niet zien! Ik zal je zo laten voelen hoe ik over je gedrag denk, laat dat meteen een goede waarschuwing zijn voor de rit die straks komt.”
Om te voorkomen dat ze zou gaan protesteren, had hij haar meteen daarna over de knie getrokken en een paar felle tikken op haar broek gegeven. Even was ze opgelucht, een pak op de broek zou niet zo erg veel pijn doen. Helaas voor haar had hij haar snel haar broek uit laten doen, de tikken op haar onderbroek waren al een stuk pijnlijker. Daarna volgde haar onderbroek en maakte hij het pak slaag af op haar blote billen. Hij had haar naast zich genomen, getroost en een kus gegeven “beloof je dat je lief zult zijn in de auto?” Met tranen in haar ogen had ze hem aangekeken en geknikt. “Mooi, want anders zal je merken dat dit maar een voorproefje was”.
Daarna had hij haar geholpen met aankleden en waren ze naar beneden gegaan. Aan het betraande snoetje van haar zusje had ze gezien dat ze die ook een gevoelige waarschuwing had gekregen. De rit in de auto verliep dan ook voorspoedig. De meiden zaten lekker “warm” op de achterbank. Er werd gekletst en meegezongen met de muziek, halverwege werd even gepauzeerd om te plassen en wat lekkers te halen en beide dames werden nog even herinnerd aan hun belofte.

Na bijna 2 uur rijden, draaide Daddy de snelweg af en een paar minuten later reden ze door een bos. Een kwartier later reed Daddy een zandpad op en na nog 10 minuten rijden stopte hij bij de poort van een prachtig klein kasteeltje. “We zijn er dames, hier gaan we een paar nachtjes logeren. De eigenaar van dit kasteel is een groot AP-liefhebber en heeft de hele inrichting aangepast aan de wensen van kleine meisjes en jongetjes en hun Daddy’s en Mommy’s. Oom en ik hebben pasgeleden kennis gemaakt met deze heer en nog wat andere mensen die hier soms logeren. Wij hebben al een keertje rondgekeken met de andere Daddy’s en Mommy’s en wij vonden het een leuk idee om hier een paar dagen met elkaar te verblijven”.

De zusjes hadden elkaar stil aangekeken, te vol van de verrassing om wat te kunnen zeggen. Met stralende ogen hadden ze hun Daddy een hand gegeven en waren ze gezamenlijk naar binnen gelopen, op weg naar een paar onvergetelijke dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 12:46 am

Wow, ik ben helemaal niet thuis in ageplay maar zoals het hier en in het vorige verhaal staat beschreven klinkt het heel leuk en kan elke spanko die van roleplay houdt er eigenlijk wel iets mee (afhankelijk van waar je de accenten legt). Ik had graag de volgende delen gelezen als je die nog geschreven hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 1:20 pm

Dank je! Very Happy Leuk dat mijn verhaaltjes je een beetje inzicht hebben gegeven in de AP-wereld. Dit is zoals ik AP "beleef", er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden.

Tot nu toe zijn er geen andere delen, weet ook niet of ik die nog ga schrijven. Ik heb deze 2 delen voor mijn ex-"zusje" geschreven toen ze met een hernia op bed lag en zich verveelde. De bedoeling was dat zij richting zou geven aan de volgende delen, maar dat heeft ze nooit gedaan. En inmiddels heb ik de D/s/s relatie verbroken...
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 4:48 pm

In mijn hoofd ging age-play alleen om baby's wat me niet zo aanstond, maar alleen al het feit dat je dus ook een klein kind / ouder kunt spelen (wist ik wel maar kon er me niets bij voorstellen) met een grote rol voor straf en spanking vind ik fascinerend, ga ik misschien nog wel meer op inlezen en kijken of het mijn fantasie blijft prikkelen.

Jammer voor je dat je relatie D/s/s (twee kindjes?) er niet meer is, kan me voorstellen dat het een groot gemis is aangezien het zo te lezen om een heel elementaire wens tot kind-zijn gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 5:50 pm

..


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 6:34 pm

Gefeliciteerd, klinkt alsof je een heel prettige relatie hebt die je behoeftes bevredigt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verrassing 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verrassing 2   verrassing 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verrassing 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verrassing 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: