Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 nieuwe oproep voor een leuk spanking-contact

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

nieuwe oproep voor een leuk spanking-contact Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe oproep voor een leuk spanking-contact   nieuwe oproep voor een leuk spanking-contact I_icon_minitimevr sep 11, 2015 7:05 am

Ik verfris mijn voorgaande oproep en wil iedereen opnieuw uitnodigen mij te contacten als je zin hebt in een leuk contact met een mede-spanking-liefhebber.

Ik ben op zoek naar een vrouw, tussen de pakweg 21 en 40, om onze gemeenschappelijke interesse mee te ontdekken en andere leuke dingen mee te doen, en dat kan van alles zijn.

Zelf ben ik net 30, 183 cm lang, sportief, werk als zelfstandige en vind veel leuk en weinig gek.

Ik ben gek op het woord billenkoek, en alle aanverwante woorden, en ik heb de rare voorkeur voor strakke broeken. Verder is het geven van een spanking voor mij vooral speels van aard, ik heb  minder met echte straf en discipline.Dit laatste betekent niet dat ik niet hard sla, of geen hulpmiddelen zou gebruiken. Smile
En denk je nu bij jezelf, leuk, maar ik heb andere wensen, daar sta ik 100% open voor!

Lijkt het je leuk elkaar te leren kennen, ik hoor graag van je!!

Veel liefs, Desiderata
Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe oproep voor een leuk spanking-contact
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spanking voor dames!
» Leuk voor ontopic cadeautjes
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» geen spanking, wel leuk
» Voornemens voor het nieuwe jaar nakomen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: