Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Don Robert
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar   Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar I_icon_minitimedi nov 10, 2015 2:13 pm

De twinkeling in je ogen, de glimlach om je lippen, een quasi plagerige misschien ietwat brutaal grapje rolt vrolijk over je tong in mijn richting. De vlinders in mijn buik gaan wild tekeer. Zonder ook maar één gedachte, pak ik je lieflijk beet. Mijn armen sluiten zich warmtevol om je, ik druk je stevig tegen me aan. Mijn lippen dicht bij je oor en ik fluister quasi streng, dat je billen vanavond van mij zijn.


Ik ben op zoek naar een (jonge)dame tot 35 jaar, slank tot volslank en bij voorkeur een ‘meisjesachtige’ energie / uitstraling heeft. Een dame met een open mind, die bewust is van zichzelf en open staat om (samen) te willen groeien.

Ik ben een warme, liefdevolle en zorgzame man met een positieve kijk op het leven. Beschik over een bijzonder ‘open mind’ waarbij ik (gelukkig) niet snel last heb van (voor-)oordelen. Ben sinds begin november 40 jaar en woon in de regio Zuid Oost Brabant.

Zolang ik me kan herinneren heb ik een grote voorliefde voor dames billen. En in het bijzonder de intimiteit van billenkoek geven.

Vragen? Vanaf nu kun je ze stellen. Wie weet wat voor moois er kan gebeuren!
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar   Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar I_icon_minitimema dec 28, 2015 1:00 pm

Je blijft mooie advertenties schrijven Smile Jammer dat het nooit meer tot die bak koffie gekomen is.

Succes met je zoektocht *knuff*
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: (jonge)Dame tot 35 jaar
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Begeleiding gezocht
» Johan, 29 jaar spanker
» Voornemens voor het nieuwe jaar nakomen?
» Spanking switch, sub of meesteres gezocht
» Spankee gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: