Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankee gezocht

Ga naar beneden 
AuteurBericht
bob1982
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Spankee gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Spankee gezocht   Spankee gezocht I_icon_minitimezo okt 22, 2017 7:32 pm

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bob. Ik ben 34 jaar en al jaren bezig met spanking. Ik heb vooral ervaring met het begeleiden van studentes en met beginners.
Na een tijd druk geweest te zijn met werk, heb ik nu weer genoeg tijd om af te spreken.

Waar ben ik naar op zoek:
Ben je een meid tussen de 18 en 35 jaar en heb je behoefte aan wat structuur in je leven of zoek je begeleiding bij werk of studie? Of fantaseer je al langer over het krijgen van billenkoek en zou je dit misschien echt een keer willen en durven?  Dan mag je zeker reageren! Uiterlijk en afkomst vind ik niet belangrijk. Wederzijds respect wel.

Hoe gaat het in zijn werk:
We mailen eerst om te kijken wat je verwachtingen en wensen zijn. Je kunt dan al je vragen stellen en je wensen kenbaar maken en op deze manier leren we elkaar een beetje kennen. Mocht het goed voelen en zou je echt willen afspreken, dan kan dat. We maken duidelijke afspraken over wat er wel en niet zal gebeuren. Ik respecteer altijd je wensen en je grenzen. Jij komt dan naar mij toe in Deventer (woon dicht bij het station) of ik kom naar jou toe. We praten en drinken eerst wat, zodat we een beetje aan elkaar kunnen wennen. Dan vraag ik of je er klaar voor bent. Als je dat bevestigt, dan gaat het beginnen!

Hoe gaat de spanking:
Het ligt er natuurlijk aan wat we hebben afgesproken. En ik houd er zeker rekening mee of het je eerste kennismaking is met spanking of dat je echt een flink pak op je billen verdient, omdat je je niet aan de afspraken hebt gehouden.
De spanking zelf gaat in hoofdlijnen meestal zo: Ik leg je over de knie en je krijgt eerst een pak op je broek. Daarna gaan de billen bloot en krijg je meer billenkoek met de hand. Daarna zou ik instrumenten als de haarborstel kunnen gebruiken. Na afloop zet ik je even in de hoek, om af te koelen. Daarna krijg je een knuffel en doe je alles weer aan. We drinken nog wat en praten even na. Daarna maken we nieuwe afspraken.

Mocht je interesse hebben, dan mag je me altijd een PM sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankee gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sub/ spankee?
» Favoriete spankee
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» spanker zoekt spankee

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: