Onderwerp: Oeps, vergeten voor te stellen. wo dec 30, 2015 9:40 pm
Hoi allemaal,
helaas kan ik niet meer terugvinden of ik me nu wel of niet voorgesteld heb op dit forum, enkele jaren geleden. Bij dezen nog maar eens, al is het maar om mezelf aan te zetten weer wat actiever te worden. Heel actief is het forum ook niet overigens, zo'n mooi forum verdient beter, hopelijk kan ik daar aan bijdragen door zelf voorzichtig af en toe iets te posten.
Mijn naam is Sietze, 30 jaar en wat je 'in jargon' denk ik een switch zou noemen. Zoals ik bij velen lees heeft het onderwerp spanking me al van jongs af aan gefascineerd en vanaf mijn late puberteit is dat uitgegroeid tot meer dan een oppervlakkige interesse. Zowel geven als nemen vind ik opwindend, veel ervaring heb ik niet maar ik ben ook geen complete newbie.
Ik heb de afgelopen jaren (eigenlijk sinds mijn eerste aanmelding hier) nodig gehad om te accepteren dat ik toch wel iets met spanking wil blijven doen, dat wegdrukken van emoties (en lusten) niet eeuwig lukt en dat als ik het een gezonde plek geef dat het mij dan ook niet hoeft te hinderen in mijn dagelijks leven. Het is een deel van mijn identiteit die velen in meerdere of mindere mate met mij delen, maar ik moet er ook niet meer van maken dan dat het is. Ik heb mezelf iets te lang bestempeld als een outcast die verdroven gevoelens had die alleen extreem kinky mensen hebben. Terwijl je toch ziet dat veel mensen op een casual manier wel iets met spanking hebben en aan dit mooie forum te zien hebben ook veel mensen mijn 'tik'. Dat sterkt me wel.
Net als velen op dit forum ben ik stiekem op zoek naar een relatie waarin spanking (als sub, dom of switch) een rol zou spelen. Maar tegelijkertijd sta ik vooral open voor vriendschappen met gelijkgestemden en eventueel uiteindelijk ook mensen om mee te 'spelen'. Rollenspellen bijvoorbeeld, of experimenteren met welke vormen er nog meer zijn om spanking een rol te geven. Ik hoef niet constant te switchen, echt beide rollen kunnen mij gelukkig maken.
Een vriendschap omtrent spanking zie ik in eerste instantie online, dus hoop ik op dit forum mensen te ontmoeten voor digitaal contact. Voor mij is het een beetje moeilijk de stap te maken van een post in een forum naar chatcontact, maar niet te oud om te leren. Ik hoop niet dat mensen die dit lezen meteen de link gaan leggen 'oh hij is eigenlijk op zoek naar meer'. Dat is niet zo; iedereen heeft een ideale fantasie maar ik neem elk contact zoals het is en zoek er niet meer achter. Ik wil gewoon plezier hebben
Nou ja, misschien komt dit allemaal wat onzeker over. Als ik er aan toe ben een contactadvertentie te plaatsen zal ik hem wat zelfverzekerder verwoorden
Dus dat is mijn openhartige verhaal. Sorry als het dubbelop is maar het is in ieder geval een nieuwe start voor mij.
Groetjes,
Sietze
Delftse Studente Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 101
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo dec 30, 2015 10:06 pm
Hoi Sietze,
Leuk dat je ook op dit forum te vinden bent.
Liefs, "Juliëtte"
sietzetwist Beginner
Aantal berichten : 37
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo dec 30, 2015 10:10 pm
Ook leuk jou weer te zien Juliette. Hoop een leuke ontspannen nieuwe start in dit hele spanking gebeuren te maken. Niet omdat het moet, gewoon omdat het kan, hoorde ik laatst ergens.
gralin Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 150
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo dec 30, 2015 11:29 pm
welkom
minime Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 241
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. do dec 31, 2015 11:11 am
Welkom Sietze, ik zie dat je al aan het posten bent geweest!
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. do dec 31, 2015 11:37 pm
Dag Sietzetwist, Ja, je had je al voorgesteld op het forum; ik heb de onhebbelijkheid om interessante berichten te bewaren onder trefwoorden. Je legt hier nieuwe accenten in je bericht. Voor mij is herkenbaar de moeite om te accepteren dat spankinggevoelens een rol spelen. Ik heb deze lang geleden erkend en een plaats gegeven, omdat ik merkte dat de geslagen vrouwen dit vrijwillig ondergingen en er ook nog plezier in hadden. Ik herken ook wel, dat het je sterkt als je leest en merkt dat anderen dezelfde neiging hebben. Ik hoop dat je zelfvertrouwen groeit en dat ik je ooit ontmoet. Succes met lezen en berichten plaatsen. Groet van Strafhand
Laatst aangepast door Strafhand op wo jan 13, 2016 11:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
sietzetwist Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. vr jan 01, 2016 2:54 pm
minime schreef:
Welkom Sietze, ik zie dat je al aan het posten bent geweest!
Ja belofte maakt schuld he. Leek me niet verstandig om op een forum vol spanko´s en spankee´s je beloftes meteen al te breken.
sietzetwist Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. vr jan 01, 2016 2:57 pm
Strafhand schreef:
Dag Sietzetwist, Ja, je had je al voorgesteld op het forum; ik heb de onhebbelijkheid om interessante berichten te bewaren onder trefwoorden. Je legt hier nieuwe accenten in je bericht. Voor mij is herkenbaar de moeite om te accepteren dat spankinggevoelens een rol spelen. Ik deze lang geleden erkend en een plaats gegeven, omdat ik merkte dat de geslagen vrouwen dit vrijwillig ondergingen en er ook nog plezier in hadden. Ik erken ook wel, dat het je sterkt als je leest en merkt dat anderen dezelfde neiging hebben. Ik hoop dat je zelfvertrouwen groeit en dat ik je ooit ontmoet. Succes met lezen en berichten plaatsen. Groet van Strafhand
Dankjewel voor je oplettendheid. Dan is het inderdaad meer een nieuwe start dan een ´oeps ik ben vergeten voor te stellen´. Je slaat de spijker iig op zijn kop. Lezen dat anderen dezelfde gevoelens hebben sterkt je, vervolgens durf je weer meer te lezen en contacten te leggen, zodat je weer gesterkt wordt, en weer verder gaat lezen en experimenteren etcetera. In het verleden heb ik voor mijn gevoel een paar stappen over willen staan waardoor ik ´in over my head´ was. Ik weet nu dat als ik stap voor stap mijn ´tik´ omhels ik het denk ik een gezonde plek kan geven zonder dat ik een negatief gevoel bij dat deel van mezelf heb.
Weet niet of dat ergens op slaat, maar beste manier om het nu te omschrijven.
puk Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 199
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. vr jan 01, 2016 11:01 pm
Welkom hier.
Ruben Overijverige Poster
Aantal berichten : 656
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo jan 13, 2016 11:10 pm
Welkom Sietze.
Guardian_angel Beginner
Aantal berichten : 29
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. di jan 19, 2016 3:20 pm
Eindelijk weer iemand die het begrijpt en ook switch is , welkom! Ons soort moet elkaar tenslotte steunen.
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo jan 20, 2016 11:13 am
Guardian_angel schreef:
Eindelijk weer iemand die het begrijpt en ook switch is , welkom! Ons soort moet elkaar tenslotte steunen.
Let us unite
Guardian_angel Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo jan 20, 2016 1:25 pm
jaaa, laat ons samenkomen en drank en snacks nuttigen! , ik heb efteling groepskorting kaarten !!
sietzetwist Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. wo jan 20, 2016 8:44 pm
Bedankt Guardian Angel, switch power on! (pun intended)
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. do jan 21, 2016 12:39 am
Guardian_angel Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. do jan 21, 2016 8:06 pm
sietzetwist schreef:
Bedankt Guardian Angel, switch power on! (pun intended)
Haha goed gevonden! hulde
sietzetwist Beginner
Onderwerp: Re: Oeps, vergeten voor te stellen. do jan 21, 2016 10:38 pm
Dat vond ik zelf ook.
Maarruh. Dat switch zijn is echt nog niet makkelijk, zeker niet voor een man. Vind maar is die ene vrouw die ook openstaat voor beide kanten van het spectrum. Het is al een speld in een hooiberg om een vrouwelijk subje te vinden en ik kan me oprecht ook gewoon toeleggen op slechts 1 kant van dat spectrum als dat nodig is.
Dus als iemand moral support kan geven over hoe een switch zijn weg kan vinden. I'm all ears.