Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Straf op je blote billen als manier om je doel te behalen!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
me-xy
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Straf op je blote billen als manier om je doel te behalen! Empty
BerichtOnderwerp: Straf op je blote billen als manier om je doel te behalen!   Straf op je blote billen als manier om je doel te behalen! I_icon_minitimewo apr 06, 2016 3:44 pm

Als vrouw behoor je eigenlijk fit te zijn door drie keer per week te sporten. Ook behoor je een bmi van onder de 25 te hebben en mag je geen alcohol (of andere drugs) en sigaretten misbruiken.Als je een opleiding doet behoor je minimaal zevens te behalen.

Lukt je dit niet alleen om deze doelen te halen?

Een aantrekkelijke ervaren personal trainer, veertiger, met veel discipline uit Noord Holland is bereid jou te helpen. (De dreiging van) straf op je blote billen en de (dreiging van) het in de hoek te worden gezet zal onderdeel uitmaken van de begeleiding. Zo kan je eindelijk stoppen met roken en/of drinken, zevens halen voor je tentamens, 3x per week sporten (kracht en/of cardio) en/of beter functioneren op werk of school.

We werken met een plan. Er komen duidelijke afspraken over wat er gebeurt als je je niet aan je nieuwe leefregels houdt. Zo leer je je aan de afspraken te houden.

Mijn ervaring is dat over de knie de allerbeste houding is om de staf te ontvangen. Of heb jij andere ervaringen? In de begin fase krijg je een vast aantal klappen op je blote billen als je de afgesproken regels overtreedt. In een latere fase krijg je een aantal minuten klappen op je blote billen als je stoute dingen doet.

In de begin fase wordt je met een liniaaltje geslagen, als ik je beter heb leren kennen gebeurt dit met met de hand.

Op deze manier weet je precies waar je aan toe bent, en kom je niet voor verassingen te staan. Dat is vooral fijn al je nog niet zoveel ervaring hebt met het krijgen van billenkoek!

Je komt bij mij thuis, eventuele reiskosten worden vergoed.

Succes verzekerd!

Stuur gerust een bericht met de doelstelling(en) die jij graag wilt bereiken naar willem89440@kpnmail.nl

Vriendelijke groet,
Coach Willem
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Straf op je blote billen als manier om je doel te behalen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Straf op je blote billen, een manier om je doel te bereiken!
» mooie scene
» Billenkoek om je doel te bereiken
» Billenkoek om je doel te bereiken
» Imaani

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: