Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 mooie scene

Ga naar beneden 
+4
isis
tijmen
imaani
menno
8 plaatsers
AuteurBericht
menno
Watje
Watje
menno


Aantal berichten : 20

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimezo mei 27, 2012 5:26 pm

Dit vind ik wel een mooi filmpje.

http://www.spankingtube.com/video/11392/sarah-spanked

De dame in kwestie heeft een mooie kont in spijkerbroek, en volgens mij kan ze redelijk wat hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimeza aug 04, 2012 2:22 am

Wauw ik heb met ontzag zitten kijken naar deze Dom en sub. Zij kan volgens mij ook veel hebben! ik kreeg het er warm van. ik voel me zo'n groentje, zo ver ben ik nog lang niet! maar mijn D gelukkig ook nog niet Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimezo aug 26, 2012 1:39 pm

wauw, deze vrouw kan inderdaad een heel serieus pak op haar billen aan zeg, en een leuk kontje ook. Ik heb de rest van de filmpjes ook bekeken, zij heeft er nog een paar met hem en andere, zijn zeer de moeite waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimema aug 27, 2012 9:37 pm

Was een leuk filmpje,

maar om eerlijk te zijn was dit niet zo heel ontzettend hard.
Ik kan jullie vertellen dat spoilt veel harder krijgt Twisted Evil .
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimema aug 27, 2012 11:05 pm

Superleuk filmpje, maar ik sluit me aan bij Black. Ik krijg ook wel harder Wink. Maar het is wel een hele hoop hout, en hout is auw! Maar er zit wel een spijkerbroek tussen, dus dat scheelt weer.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimeza jan 12, 2013 10:19 am

Petje af voor jullie dan, volgens mij is zo'n borstel best pijnlijk idd! Laughing Ik kijk hem nu even terug en vind het toch een erg mooi filmpje, zij krijgt toch een leuk "pak op d'r broek", maar ben wel nieuwsgierig naar haar blote billen, die zie je ook niet in andere filmpjes van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: De blote billen van sarah   mooie scene I_icon_minitimeza jan 12, 2013 4:08 pm

tijmen schreef:
Ik kijk hem nu even terug en vind het toch een erg mooi filmpje, zij krijgt toch een leuk "pak op d'r broek", maar ben wel nieuwsgierig naar haar blote billen, die zie je ook niet in andere filmpjes van haar.
Maar volgens mij wel op de foto's.
Dit lijkt mij de betreffende Sarah toch te zijn: zelfde voornaam, zelfde postuur, zelfde billen, maar dit keer niet door jeans beschermd.
http://www.spankingtube.com/photo/20642

En hier wat info die sarah over zichzelf geeft.
Citaat :
About me:
I'm a 22 year old, married spankee in North Carolina Extremely petite at 4'11'' and I'm learning to like it that way Smile My husband describes me as "chirpy" with lots of energy when I'm in a good mood. I can be sweet, but have a temper when I feel disrespected. I'm pretty friendly though Smile Respect me and I'll respect you. I do try to respond to most messages but please try to be more elaborate than just, "hello, sexy." If you want a response, at least try to make the conversation go somewhere amIright? Don't be shocked if I actually stick up for myself if you say something rude or uncalled. Although I'm submissive at heart, if I feel disrespected, I'll quickly make you feel like a d-bag. Nobody likes a d-bag - especially this girl. I'm mostly here to promote my videos and share pictures. I guess I'm a bit of a exhibitionist and an extreme spanko. I'm in a domestic discipline relationship where I receive "good girl spankings" and "bad girl spankings." Good girl spankings were incorporated into our life style as a means to make sure that I'm not misbehaving for the sole purpose of a spanking. I can ask for a spanking when I want one - need it be for stress relief, motivation, or just because I want to be over his knee Smile The main difference between a good girl spanking and a bad girl spanking is his tone of voice, his words, and the way he uses his hands (massaging, rubbing, etc). Deep down I love to be a good girl, but also find it fun to challenge him with my bratty side; I also enjoy the challenge of a good, hard spanking. On another note, I'm absolutely obsessed with cats (well all animals, but mainly cats). Send me a picture/video of a cute cat and I'll love ya forever! Meow
Hometown:
NC
City:
Charlotte
Job:
DAII
Turn ons:
Nice, intelligent people
Turn offs:
Conversations that go nowhere and d-bags Smile

BlackSpanker schreef:

Was een leuk filmpje,

maar om eerlijk te zijn was dit niet zo heel ontzettend hard.
Ik kan jullie vertellen dat spoilt veel harder krijgt Twisted Evil
isis schreef:

Superleuk filmpje, maar ik sluit me aan bij Black. Ik krijg ook wel harder Wink . Maar het is wel een hele hoop hout, en hout is auw! Maar er zit wel een spijkerbroek tussen, dus dat scheelt weer.

spoilt & isis zouden dus perfect geschikt zijn voor een optreden in een filmpje van Mike uit Breda: http://www.real-life-spankings.com/

Moet toch wel prettig zijn wanneer je hobby je ook nog wat oplevert. Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimezo jan 13, 2013 10:54 pm

tijmen schreef:

maar ben wel nieuwsgierig naar haar blote billen, die zie je ook niet in andere filmpjes van haar.

Ik kan wel meevoelen met Tijmen:
Waar zijn haar blote billen?
En: ik zie geen gezichten, of kijk er daar over heen? Ik zie graag de gezichtsexpressies van beide partijen bij de spanking.
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimezo jan 20, 2013 4:35 pm

Ik ben eens op nader onderzoek gegaan en ik denk eigenlijk niet dat deze 2 Sarah's dezelfde zijn. Volgens mij heeft Sarah Xox namelijk een wat vollere kont dan de andere.
Ik heb even 2 plaatjes van hun billen genomen om naast elkaar te zien, zodat je het verschil mijns inziens wel kunt zien.

mooie scene 12817639

Dit is Sarah uit het filmpje



mooie scene 87485989

En dit Sarah Xox..

Sarah Xox heeft best wat filmpjes en gaat wel met haar billen bloot, maar wordt een stuk minder hard geslagen.
Al met al vind ik ze wel mooi om te zien, maar net als Rein hou ik er ook wel van om gezichts uitdrukkingen te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
mRob
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimezo maa 03, 2013 10:44 pm

wow leuk filmpje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelief
Watje
Watje
Madelief


Aantal berichten : 15

mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitimedi maa 05, 2013 12:06 am

Ik vind haar houding en haar billen erg mooi, maar jeetje wat krijgt ze ervan langs zeg.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mooie scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: mooie scene   mooie scene I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mooie scene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mooie site!
» Roel en Inge. Tekeningetjes en verhaaltje
» Shuangxiangpao Spanking scene
» Onderzoek misstanden BDSM scene

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: