Onderwerp: Website real-life spankings zo feb 28, 2010 5:09 pm
Ik ontdekte onder meer de volgende website:
http://www.real-life-spankings.com/home.htm
Ik heb er een 2-tal DVD’s van besteld. Een meneer ontvangt vrouwen die blijkbaar straf hebben verdiend. In een woonkamer zijn boeken te zien en er loopt een kat door het beeld, het maakt een huiselijke indruk. De dames lijken me zeer naturel. De man is steeds dezelfde en lijkt een Nederlands accent te hebben. Bovendien: het op het aan mij verstuurde pakket stond als afzender een adres in Oosterhout vermeld. Kent iemand hem? Wie een steun in de rug nodig denkt te hebben, kan dan zo even aanbellen. Groet Rein
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Website real-life spankings zo feb 28, 2010 5:56 pm
Niet echt een lekker ding die Mike
Maar zonder gekheid ik herinner me dat ze lid waren geworden van het daphne forum indertijd en ze zijn dus inderdaad Nederlands.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Website real-life spankings zo feb 28, 2010 6:27 pm
Ik dacht altijd dat het Belgen waren... maar je hebt vast gelijk.
Ik vind de foto's die bij die site horen schitterend, maar de filmpjes doen me nooit zoveel. Het is ook dezelfde meneer die bij spankcdroms hoort waar ik het pas over had, denk ik. En ook die van http://www.spanked-in-uniform.com/.
Die huiskamer is wel grappig inderdaad. Die Suske & Wiskes op de achtergrond altijd!
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: www.real-life-spankings.com zo feb 28, 2010 8:24 pm
leentje schreef:
Maar zonder gekheid ik herinner me dat ze lid waren geworden van het daphne forum indertijd en ze zijn dus inderdaad Nederlands.
Dat herinner ik mij ook en ook dat Mike & kelly Nederlands zijn.
Het enkele feit dat ze lid waren geworden van het Daphne forum, hoeft uiteraard niet met zich mee te brengen dat ze dus inderdaad Nederlands zijn. Ik kan mij herinneren dat er bij Daphne toch ook enkele Belgen zaten.
Overigens heb ik een tijdje geleden eens een abo op die site gehad. Ik vond het wel leuk omdat het Nederlands is. Dan heb je bij de spankees nog meer het "girl next door'" gevoel dan al het geval is bij een vergelijkbare amerikaanse site als die van www.realspankings.com
Een van die spanking stelletjes die in die filmpjes optreden ben ik ook wel eens IRL tegengekomen en dan bekijk je zo'n filmpje toch met enige bijzondere aandacht
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Website real-life spankings zo feb 28, 2010 11:47 pm
Mike en kelly zijn Nederlands, ik heb ze indertijd weleens gesproken over hun website. Ik was benaderd om te participeren in de filmpjes, maar heb dat om meerdere redenen niet gedaan. Het valt mij ook op, en niet alleen op deze site, dat de meisjes vaak heel herkenbaar in beeld zijn, maar dat je de dominant in kwestie alleen van achteren ziet.
groetjes,
isis
Laatst aangepast door isis op ma apr 02, 2012 4:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Participeren in filmpjes ma maa 01, 2010 1:09 am
isis schreef:
Ik was benaderd om te participeren in de filmpjes, maar heb dat om meerdere redenen niet gedaan, maar één ervan was toch wel dat Mike echt helemaaaaaaaaaaaaaal niet sexy is!
Wat leuk Je bent dus gevraagd Wat waren jouw andere redenen overigens en vond Mike jou op zijn beurt wel helemaaaaaaal sexy
Onderwerp: Re: Website real-life spankings ma maa 01, 2010 12:07 pm
isis schreef:
dat Mike echt helemaaaaaaaaaaaaaal niet sexy is
Ik heb ooit een niet-spanko vriendin wel eens wat spanking dingetjes laten zien, lang geleden, en ze had het er toen vooral over dat de mannen die daar in voor kwamen voor haar allemaal verschrikkelijk niet sexy waren. Dus blijkbaar is spanking iets voor onaantrekkelijke mannen
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Website real-life spankings ma maa 01, 2010 7:48 pm
Hm. Veelal misschien waar... Maar toch niet in alle gevallen, gelukkig!
Onderwerp: www.real-life-spankings.com ma maa 01, 2010 9:04 pm
Ik heb inmiddels de huidige bezetting van de site wat uitgebreider kunnen bestuderen. Er is sinds mijn laatste abo wel het nodige bijgekomen, maar ook weer vertrokken: "such is life". Het blijft een komen en gaan.
Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is, maar er zitten er ook wel een paar bij die vallen in de door isis bedoelde categorie "helemaaaaaaaaaaaaal niet sexy".
Onderwerp: Re: Website real-life spankings ma maa 01, 2010 10:39 pm
Dutch Spank Daddy schreef:
Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is,
Ja, dat vind ik ook. Lekker stevig!
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Website real-life spankings wo maa 03, 2010 8:15 pm
Jullie mogen niet klagen hoor DSD. De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk. De aantrekkelijke spankomannen daarentegen moet je met een vergrootglas zoeken. Of ze zijn wel knap, maar kunnen absoluut niet spanken, of zeggen net de verkeerde dingen. Ok, ik heb dan liever iemand die wel goed is in wat hij doet, maar allebei zou wel leuk zijn. Gelukkig zijn ze er wel.
Volgens mij zijn de meeste meisjes in videos modellen en niet altijd spanko. Voor de mannen geldt dat denk ik niet, die zijn spanko en geen model. Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen, of anders.....
Onderwerp: Re: Website real-life spankings wo maa 03, 2010 9:13 pm
tomaatje schreef:
Jullie mogen niet klagen hoor DSD. De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk. De aantrekkelijke spankomannen daarentegen moet je met een vergrootglas zoeken.
Geldt dat niet sowieso voor meisjes en mannen in het algemeen?
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Website real-life spankings wo maa 03, 2010 10:18 pm
tomaatje schreef:
Jullie mogen niet klagen hoor DSD.
Hoi Tomaatje, misschien heb iets gemist, maar: Wie klaagt er? Er is waardering voor het "girl next door"- type van Real life spankings. W zegt erbij: "lekker stevig"; zoals ik zou zeggen: "mooi mollig". Niets dan lof dus? groet Rein
Onderwerp: Klaagmuur wo maa 03, 2010 11:08 pm
tomaatje schreef:
Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen, of anders.....
Heb je mij dan horen klagen En wat "of anders" (toch best wel leuk al die verschillende emoticons Ik kan er maar geen genoeg van krijgen )
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do maa 04, 2010 12:03 am
Ja, inderdaad, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen er wat on topic-emoticons op te zetten... Dat schort er nog aan, vind ik.
Onderwerp: Aantrekkelijke spankomeisjes do maa 04, 2010 12:14 am
tomaatje schreef:
De meeste spankomeisjes die je tegenkomt zijn heel aantrekkelijk.
Doel je hier nu op de modellen uit de filmpjes
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do maa 04, 2010 12:27 am
Nee, op ons!
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do maa 04, 2010 7:56 pm
Dutch Spank Daddy schreef:
Ik moet zeggen dat het gros van die spankomeiskes buitengewoon aantrekkelijk is, maar er zitten er ook wel een paar bij die vallen in de door isis bedoelde categorie "helemaaaaaaaaaaaaal niet sexy".
Daar doelde ik op. Voor de spanko mannen in de films geldt het tegenovergestelde, dus mannen hebben niks te klagen.
En de "of anders"kan je vast wel raden toch???
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do maa 04, 2010 7:57 pm
dawn schreef:
Nee, op ons!
Ik bedoelde de spankomeisjes in videos, maar nu je het zegt........
yun Meeloper
Aantal berichten : 63
Onderwerp: Re: Website real-life spankings za maa 06, 2010 5:42 pm
moet eerlijk zeggen dat bij de jongere generatie spankomannen best aardig wat behoorlijk sexy (aantrekkelijke) mannen rondlopen maar over smaak valt te twisten
Onderwerp: Re: Website real-life spankings za maa 06, 2010 6:18 pm
tomaatje schreef:
Dus, ik wil geen geklaag meer horen van mannen
Tip! Oordopjes.
zofia nina Beginner
Aantal berichten : 38
Onderwerp: Re: Website real-life spankings zo maa 07, 2010 3:11 am
Mijn slome pc is de sites nog aan het laden, maar de namen die jullie noemen komen me bekend voor van www.billenkoek-info.be ?
Inderdaad zijn de meeste spankers in filmpjes óf niet in beeld, óf niet zo leuk. Helaas! Maar dan is het wel weer goed dat het echte leven zo meevalt, toch?
zofia nina Beginner
Aantal berichten : 38
Onderwerp: Re: Website real-life spankings zo maa 07, 2010 3:24 am
Check de kentekenplaat @ http://www.real-life-spankings.com/home.htm
Strafhand Overijverige Poster
Aantal berichten : 562
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do mei 06, 2010 10:02 pm
Real-life spankings heeft een soort zustersite gestart:
http://www.spanked-in-uniform.com/updates.htm
De naam zegt het al. Het aardige voor mij is, dat weliswaar de billen bloot gaan, maar dat de dames voor het overige netjes gekleed gaan; één van mijn [vele] fetishen.
Ik heb geen idee, of deze club ook DVD's maakt; weet iemand hoe ik dat te weten kom?
Met groet Rein
Laatst aangepast door Rein op vr mei 07, 2010 1:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Website real-life spankings do mei 06, 2010 10:33 pm
Rein schreef:
Real-life spankings heeft een soort zustersite gestart:
spankcdroms.com is ook een zustersite van ze, meen ik.