ik zie dat dit topic al heel oud is, maar toch een paar antwoorden
In de eerste plaats : dank je voor de leuke opmerkingen hier ... uiteraard is kritiek er altijd, maar die beschouw ik als opbouwend
Ik ben dus Kelly, ja ... de Kelly die getrouwd is met Mike.
Ik zie dat hier ons leven al min of meer is beschreven al zitten er wel wat foutjes in
. Deze wil ik dan ook graag rechtzetten.
Ik heb mijn lieve man leren kennen toen hij nog een vaste baan had. Op dat ogenblik was ie gewoon wat gezellig aan het prutsen met spankcdroms (wat hij later opgeheven heeft). Samen kwamen we op het idee om met een vriendin van mij eens een aantal films te maken en een eigen site op te starten. En zo werd real-life-spankings geboren.
We kwamen wel eens in een club, maar dit was enkel omdat we het leuk vonden om mensen die ook interesse hadden in spanking te ontmoeten. We waren, noch zijn dus de eigenaars van een club
.
De modellen hebben daarnaast altijd een verdienste gekregen om in onze films mee te spelen. Dat is ook niet meer dan normaal. Niet zozeer omdat ze het niet leuk vinden om gespankt te worden, maar ze geven wel een deeltje van hun privacy op. Dat ze hiervoor een vergoeding krijgen is niet meer dan normaal
Daarnaast zijn de sites ook uitgegroeid tot een fulltime baan. Wat men op het scherm te zien krijgt lijkt eenvoudig. Hier gaan echter zo een 40 uur werk per week in kruipen aan editen, filmen, updaten en zo voort.
Uiteraard vindt Mike het nog steeds leuk om te doen, maar het is niet allemaal gewoon plezier.
Nadat real-life-spankings op zijn pootjes terecht was gekomen zijn we dus spanked-in-uniform begonnen. Een andere invalshoek dus. Van het real-life-gedeelte naar het "scripted" gedeelte.
Nu zijn we begonnen met een geheel nieuw project. Wat dat is wordt wel duidelijk als het volledig is uitgewerkt. Maar het is weer een nieuwe stap binnen de spankingwereld, laat het me zo stellen
.
Wat kan ik jullie nog vertellen over ons? Nou ... we zijn ondertussen bijna 10 jaar getrouwd en bijna 14 jaar samen. Nog steeds even gelukkig als bij aanvang. De films worden nu opgenomen in een apart gebouw dus het huiselijke is wel wat verminderd
.
Daarnaast zijn twee van de katten die jullie vroeger door het beeld zagen lopen jammer genoeg overleden.
Eigenlijk hebben we dus naast het spankingleven een redelijk burgerlijk leventje
.
Als er mensen zijn die gewoon eens lekker met ons willen kletsen, staan we daar altijd open voor
. Het is immers altijd leuk mede-spankers en spankees te ontmoeten.
Enne .. wat de commentaar omtrent mijn lieve schat betreft ... : hij heeft een hartoperatie moeten ondergaan en twee tia's gekregen ... door alle omstandigheden is de schildklier trager gaan werken ... dus ja ... hij komt aan ... maar voor mij blijft hij de knapste man ter wereld
Tot slot ... de decors zijn enkel bij spanked-in-uniform soms voor een greenscreen. Dit was iets nieuws wat Mike wou uittesten
. Op zich was het wel leuk om eens een scene te doen waar opeens een dinosaurus in terecht komt.
Als er nog vragen zijn ... vragen staat vrij ... weigeren erbij ...