Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Actief op het forum?

Ga naar beneden 
+2
puk
aphrodite<3
6 plaatsers
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedi nov 01, 2016 12:44 pm

Haiii sunny ,

Zijn jullie allemaal nog wel actief op dit forum? Het is zo stil hier.... Neutral

Liefs Aphrodite
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 02, 2016 4:14 am

Jawel hoor. Als er interessante topics voorbij komen reageren de luiaards hier wel Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 02, 2016 10:53 am

Zeker wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 02, 2016 1:14 pm

O, dus toch wel!

Was al bang dat dit forum een beetje doodgebloed was... Rolling Eyes

Gelukkig maar...

Maar het is niet meer zo actief als voorheen, dat is wel jammer.

Hoe kunnen we wat nieuw leven in dit forum blazen? Is daar wel behoefte aan op dit forum?
Ik heb al wat topics aangemaakt en op een paar gereageerd, ik probeer mijn steentje bij te dragen en het wat levendiger te maken hier op het forum.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimeza nov 05, 2016 12:44 pm

aphrodite<3 schreef:
O, dus toch wel!

Was al bang dat dit forum een beetje doodgebloed was... Rolling Eyes

Gelukkig maar... Maar het is niet meer zo actief als voorheen, dat is wel jammer.

Hoe kunnen we wat nieuw leven in dit forum blazen? Is daar wel behoefte aan op dit forum?
Ik heb al wat topics aangemaakt en op een paar gereageerd, ik probeer mijn steentje bij te dragen en het wat levendiger te maken hier op het forum.Wink

Dank voor je actieve opstelling.
Het forum toont minder bijdragen dan vroeger, zeker als je het vergelijkt met de voorloper ervan.
Een deel van de aandacht is ook weggetrokken door Fetlife.
Misschien komen er meer bijdragen op het forum, als we een bijeenkomst organiseren.
Groet Strafhand
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimeza nov 05, 2016 10:01 pm

Strafhand schreef:

Het forum toont minder bijdragen dan vroeger, zeker als je het vergelijkt met de voorloper ervan.
Een deel van de aandacht is ook weggetrokken door Fetlife.
Misschien komen er meer bijdragen op het forum, als we een bijeenkomst organiseren.
Groet Strafhand

Wat is dat Fetlife?
Ehmm een bijeenkomst....weet niet of ik daar voor te paaien ben hoor, haha. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimezo nov 06, 2016 11:40 am

aphrodite<3 schreef:
Strafhand schreef:

Het forum toont minder bijdragen dan vroeger, zeker als je het vergelijkt met de voorloper ervan.
Een deel van de aandacht is ook weggetrokken door Fetlife.
Misschien komen er meer bijdragen op het forum, als we een bijeenkomst organiseren.
Groet Strafhand

Wat is dat Fetlife?
Ehmm een bijeenkomst....weet niet of ik daar voor te paaien ben hoor, haha. sunny

Fetlife.com is een grote internationaal netwerk waarin je kunt discussiëren over zeer uiteenlopende voorkeuren. Onderstaande informatie kun je ook overslaan, maar voor de volledigheid:
https://en.wikipedia.org/wiki/FetLife
Er zijn 2 Nederlandse groepen over spanking: Dutch spanking Group en Spanking in Nederland.
Op het gebied van huiselijke discipline zijn er vele Engelstalige groepen, zoek op ‘domestic’.
Velen van de Klaproos-leden zitten ook op Fetlife, onder dezelfde of een andere naam.

Wat betreft bijeenkomsten: eigenlijk kan iedereen een bijeenkomst organiseren, of met doel om elkaar te leren kennen, tips en kennis uit te wisselen, of om een ‘spel’ te spelen, binnenshuis of buitenshuis [wandeling].
20 November is er een bijeenkomst; we zijn vrij ongevaarlijk, al zeg ik het zelf.
Groet Strafhand
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 23, 2016 3:34 pm

Strafhand schreef:


Wat betreft bijeenkomsten: eigenlijk kan iedereen een bijeenkomst organiseren, of met doel om elkaar te leren kennen, tips en kennis uit te wisselen, of om een ‘spel’ te spelen, binnenshuis of buitenshuis [wandeling].
20 November is er een bijeenkomst; we zijn vrij ongevaarlijk, al zeg ik het zelf.
Groet Strafhand

En dat lees ik dan op 23 november... ik ben iets te inactief op het moment geloof ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 23, 2016 5:26 pm

gralin schreef:
Strafhand schreef:


Wat betreft bijeenkomsten: eigenlijk kan iedereen een bijeenkomst organiseren, of met doel om elkaar te leren kennen, tips en kennis uit te wisselen, of om een ‘spel’ te spelen, binnenshuis of buitenshuis [wandeling].
20 November is er een bijeenkomst; we zijn vrij ongevaarlijk, al zeg ik het zelf.
Groet Strafhand

En dat lees ik dan op 23 november... ik ben iets te inactief op het moment geloof ik

Gralin, had je afgelopen zondag willen komen? Jammer dat ik je ben misgelopen.
De aankondiging stond ook op Fetlife; mogelijk is er maandelijks een herhaling!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo nov 23, 2016 11:52 pm

gralin schreef:

En dat lees ik dan op 23 november... ik ben iets te inactief op het moment geloof ik

jij was zeer actief, maar niet op dit gebied Wink

ik heb het ook gemist, lees toch regelmatig hier, maar weer niet op fetlife...

Gralin: volgens mij hebben wij ook nog een wandeling oid te organiseren in het Mastbos, ofzo... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 12:29 am

puk schreef:

jij was zeer actief, maar niet op dit gebied Wink

ik heb het ook gemist, lees toch regelmatig hier, maar weer niet op fetlife...

Gralin: volgens mij hebben wij ook nog een wandeling oid te organiseren in het Mastbos, ofzo... Embarassed

Ooo het Mastbos is niet zo ver bij mij vandaan. Smile Ik ben daar wel eens met mijn hond wezen wandelen. 
Hoe ziet zo een meeting eruit? Nou wordt ik toch wel nieuwschierig. Razz
Al zie ik mezelf niet zo snel naar zo een meeting gaan... Rolling Eyes maar ej, wie weet....
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 5:23 pm

Ik ben zeer actief met school bezig geweest inderdaad.. daardoor is het al het andere er een beetje bij ingeschoten *oops*

Die meeting in het mastbos moet er zeker nog komen... Zodra ik klaar ben met school (eind januari) zal ik me daar eens mee bezig gaan houden.

Hoe zo'n meeting eruit ziet? Eeuhm... gezellig samen een leuke wandeling maken, ergens een café opzoeken om iets te drinken.. gezelligheid, elkaar leren kennen...
We gaan niet spelen in het bos hoor.. althans IK niet Wink Alhoewel... ligt eraan wat je onder spelen verstaat roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 7:29 pm

puk schreef:
gralin schreef:

En dat lees ik dan op 23 november... ik ben iets te inactief op het moment geloof ik

jij was zeer actief, maar niet op dit gebied Wink

ik heb het ook gemist, lees toch regelmatig hier, maar weer niet op fetlife...

Gralin: volgens mij hebben wij ook nog een wandeling oid te organiseren in het Mastbos, ofzo... Embarassed

Dat was ik al bijna geheel vergeten: jullie beide zijn de Mastbos-dames!
Wegens nalatigheid zouden jullie wat wilgentakken verdienen, maar ik vrees dat het Mastbos alleen naaldbomen kent, waarmee een kans verloren gaat.

Aphrodite: Een bijeenkomst kan vele vormen aannemen, die worden bepaald door de organisatie.
Groet met knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 8:59 pm

Strafhand schreef:


Dat was ik al bijna geheel vergeten: jullie beide zijn de Mastbos-dames!
Wegens nalatigheid zouden jullie wat wilgentakken verdienen, maar ik vrees dat het Mastbos alleen naaldbomen kent, waarmee een kans verloren gaat.


Oooooh... jij wist allang dat ik er geen tijd voor had om te organiseren... je hebt mij toen zelfs gemaild dat je zelf zou kijken of je binnenkort wat kon organiseren...

Wegens vergeetachtigheid zou jij wat wilgentakken verdienen... grrrr. roodspank
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 10:35 pm

gralin schreef:
Strafhand schreef:


Dat was ik al bijna geheel vergeten: jullie beide zijn de Mastbos-dames!
Wegens nalatigheid zouden jullie wat wilgentakken verdienen, maar ik vrees dat het Mastbos alleen naaldbomen kent, waarmee een kans verloren gaat.


Oooooh... jij wist allang dat ik er geen tijd voor had om te organiseren... je hebt mij toen zelfs gemaild dat je zelf zou kijken of je binnenkort wat kon organiseren...

Wegens vergeetachtigheid zou jij wat wilgentakken verdienen... grrrr. roodspank

hihi, vechten jullie het lekker samen uit, blijf ik er buiten...

en voor wilgentakken kunnen we beter gaan varen/wandelen in de Biesbosch... maar dat heb ik even niet hardop gezegd roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedo nov 24, 2016 11:43 pm

Oh nee, heb ook de bijeenkomst gemist!
Veel te lang inactief geweest hier en op fetlife Sad
Hou me aanbevolen bij de volgende!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimevr nov 25, 2016 12:08 pm

puk schreef:
gralin schreef:
Strafhand schreef:


Dat was ik al bijna geheel vergeten: jullie beide zijn de Mastbos-dames!
Wegens nalatigheid zouden jullie wat wilgentakken verdienen, maar ik vrees dat het Mastbos alleen naaldbomen kent, waarmee een kans verloren gaat.


Oooooh... jij wist allang dat ik er geen tijd voor had om te organiseren... je hebt mij toen zelfs gemaild dat je zelf zou kijken of je binnenkort wat kon organiseren...

Wegens vergeetachtigheid zou jij wat wilgentakken verdienen... grrrr. roodspank

hihi, vechten jullie het lekker samen uit, blijf ik er buiten...

en voor wilgentakken kunnen we beter gaan varen/wandelen in de Biesbosch... maar dat heb ik even niet hardop gezegd roflol

Ik vergeet heel veel, maar plaag ook wel eens. Plagen mag, met een knipoog.
Ik schreef inderdaad dat ik erover peins, of een volgende wandeling mogelijk is. Dit is verzand in de zandbank van overwegingen en getwijfel. Maar wat in mijn hoofd zit, komt er ook weer uit, op termijn! De komende wandelingen op het strand en in jullie bos houden we nog te goed.
En Puk, ik zal eens zoeken naar wilgenbossen.
Hebben jullie de aankondiging over 18 december gelezen? Aardig dat deze mensen het weer organiseren; en  . . . . spanko's zijn vaak minder eng dan we eruit zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimevr nov 25, 2016 4:00 pm

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do maa 19, 2020 11:21 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimezo nov 27, 2016 7:49 pm

Ja, de aankondiging waarnaar ik verwijs, staat op Fetlife.
Je laatste opmerking: ik ken sommigen hier, maar velen niet. Hetzelfde geldt voor het geval ik naar een bijeenkomst ga.
Zoals eerder gezegd: een wandeling door bos of langs strand zal gericht zijn op het leren kennen van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimema nov 28, 2016 1:07 pm

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do maa 19, 2020 11:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimema nov 28, 2016 2:52 pm

Aankondigingen op fetlife mis is ook, ik schrijf daar nl niet.
Over elkaar kennen: ik ken alleen gralin in het echt, verder niemand. Ik snap je aarzeling om naar zo'n meeting te gaan, in mijn eentje zou ik ook niet zo snel gaan. Sterker nog, op een meeting van hier ben ik nog nooit geweest. Kan me dus voorstellen dat je eerst in een kleinere groep wat mensen wil leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimedi nov 29, 2016 1:25 pm

puk schreef:

Ik snap je aarzeling om naar zo'n meeting te gaan, in mijn eentje zou ik ook niet zo snel gaan. Sterker nog, op een meeting van hier ben ik nog nooit geweest. Kan me dus voorstellen dat je eerst in een kleinere groep wat mensen wil leren kennen.

Wie elkaar wil ontmoeten in een kleine kring, kan dat. Ik kijk even wie waar woont in dit bericht:
http://klaproos.heavenforum.org/t1301-waar-komen-jullie-vandaan
Met passer en liniaal blijken Den Bosch en Geldermalsen centraal te liggen, Leuven en Alkmaar bevinden zich buiten de cirkel.
Je kunt zo goedkoop boeken voor de ‘studieclub’ die we eigenlijk zijn; ik heb dat wel eens gedaan. En anders wordt het wandelen door het Mastbos; of wachten op de strandwandeling met strandweer.
Je moet dan wel een aantal mensen hebben die zeggen: ‘ik kom’; en wie zich aanmeldt moet dan ook echt komen. Met strenge groet!
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimeza dec 03, 2016 11:20 pm

Strafhand schreef:


Hebben jullie de aankondiging over 18 december gelezen? Aardig dat deze mensen het weer organiseren; en  . . . . spanko's zijn vaak minder eng dan we eruit zien.

Jup heb het gezien... maare ik ga de 17e de nacht in.. dus lukt me niet te komen. Enne Diemen vind ik dan ook best wel ver weg Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitimewo dec 14, 2016 12:10 pm

Het forum is inderdaad niet meer zo actief de laatste jaren. Af en toe worden er wat pogingen gedaan om dit te veranderen, maar echt blijvend aanslaan doet het nooit helaas. Voor zover ik weet zijn wij ook niet het enige forum wat hiermee te kampen heeft. Veel websites verdwijnen, neem bv de HD website van Peter als recent voorbeeld.

Ik denk dat het er meerdere verklaringen zijn. Zoals hier al gezegd is, Fetlife heeft veel aspecten overgenomen van de functie van forum. Voor het leggen en behouden van contacten zullen mensen eerder naar Fetlife gaan. Daarnaast denk ik dat een onderdeel van het 'probleem' is dat je maar zoveel kan bespreken over één onderwerp. Het spankingwereldje blijft tenslotte maar klein en heel veel is hier al besproken in oude onderwerpen. Waarschijnlijk houdt dit mensen ook tegen om steeds nieuwe onderwerpen te beginnen.

Ik kan me voorstellen dat dit voor nieuwelingen frustrerend kan zijn ;-). Gelukkig valt er hier wel een hoop te lezen en zoals je al gemerkt hebt wordt er door de vaste kern ook nog wel gereageerd op nieuwe posts en vragen.

Ik ben zelf inmiddels wel wat cynischer geworden, ik vermoed dat er simpelweg weinig animo is voor dit forum. Ik zie het dan ook meer als een mooie database vol informatie en herinneringen, die wat mij betreft zeker bewaard moet blijven! :-).

Grtz

Isis

PS het woord Mastbos doet bij mij ook ineens wat belletjes rinkelen juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Actief op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Actief op het forum?   Actief op het forum? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Actief op het forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoi iedereen
» waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?
» Chatmogelijkheid direct op het forum
» Is er nog wel behoefte aan dit forum?
» Open versus gesloten forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: