Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?

Ga naar beneden 
+4
gralin
aphrodite<3
puk
dagmar
8 plaatsers
AuteurBericht
dagmar
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimeza okt 01, 2016 1:02 pm

Ik was net op het forum aan het lezen en wilde reageren en zag dat ik helemaal niet ben ingelogd. Waarom is ervoor gekozen het forum open te houden? Ik vind het prima als mensen op dit forum persoonlijke dingen over mij lezen, maar niet iedereen die zomaar langssurft. Natuurlijk kan je nooit helemaal pottekijkers tegenhouden, maar registreren om iets te lezen is voor velen toch een belemmering.

Ik voel me nogal regemd om persoonlijke dingen te posten. Ik dacht gisteren dat ik mijn post over vanilla partners op een gesloten deel van het forum had geplaatst, maar dit blijkt dus niet het geval te zijn.

Ben blij dit forum gevonden te hebben en een paar oude bekenden te zien, zou het uper vinden als het wat meer prive zou zijn! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimema okt 10, 2016 10:06 am

De oprichters van het forum hebben hiervoor gekozen zodat mensen die zich nog aan het oriënteren zijn en niet klaar zijn om te registeren wel mee kunnen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedo okt 27, 2016 9:05 pm

Een gesloten deel van het forum zou eigenlijk best welkom zijn voor de gedachten die je niet met elk en één wil delen, kan ik me voorstellen...
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimezo nov 27, 2016 1:13 pm

Een gesloten deel van het forum lijkt mij eerlijk gezegd ook wel fijn. Ik heb best wel wat persoonlijke dingen, die ik zou willen delen met degene die wel actief zijn hier. Alleen vind ik het niet fijn dat iedereen het kan lezen. Soms is het gewoon fijn om iets met iemand te kunnen bespreken om wat nieuwe inzichten te krijgen, ook al is het persoonlijk of gaat het over mijn relatie. Ik had al meerdere dingen hier op het forum geplaatst (en vervolgens weer verwijderd) waarvan ik eigenlijk vind dat niet iedereen dat hoeft te weten maar wat ik toch echt kwijt moest omdat het mij bezig hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimema nov 28, 2016 11:16 am

aphrodite<3 schreef:
Een gesloten deel van het forum lijkt mij eerlijk gezegd ook wel fijn. Ik heb best wel wat persoonlijke dingen, die ik zou willen delen met degene die wel actief zijn hier. Alleen vind ik het niet fijn dat iedereen het kan lezen. Soms is het gewoon fijn om iets met iemand te kunnen bespreken om wat nieuwe inzichten te krijgen, ook al is het persoonlijk of gaat het over mijn relatie.

Hier sluit ik me bij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimevr dec 02, 2016 6:57 pm

helaas wordt het forum al enige tijd niet meer gemodereerd dus zal er niet op korte termijn iets met jullie wens gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimeza dec 03, 2016 9:16 pm

isis schreef:
helaas wordt het forum al enige tijd niet meer gemodereerd dus zal er niet op korte termijn iets met jullie wens gebeuren

Dan moet of de moderatie worden overgenomen of moet het forum worden gemigreerd zodat dit wel kan worden ingesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimeza dec 10, 2016 3:41 pm

Goed punt BS ;-). Er is ooit over gesproken dat Bjorn en ik het forum over zouden nemen, maar helaas is dit niet doorgegaan. Ik ben bang dat er weinig aan de status quo te doen is voorlopig :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimezo dec 11, 2016 1:00 am

Elders overnieuw beginnen lijkt me ook een gedoe van niks. Kent heavenforum eigenlijk een migratiefunctie? Lijkt me lachen gieren en brullen om te proberen weer wat schot in de zaak te krijgen - maar de status quo zal naar alle waarschijnlijkheid nog wel blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedi dec 13, 2016 3:35 pm

Volgens mij is het altijd mogelijk om een forum (soms middels een software) over te zetten, mits je aan de complete database van dit forum kan komen. Nadeel is dat een database backup niet altijd gratis op te vragen is bij meeste hostings, dus hier zou dan een klein bedrag voor neergelegd moeten worden. Dit is iets wat maar éénmalig kan.
Vaak is er ook de mogelijkheid om het ledenbestand mee te nemen naar de nieuwe host, maar dat ligt er ook weer aan op welke versie je het forum wilt laten draaien.
Dus om dit allemaal voor elkaar te krijgen zou daar wel wat tijd en moeite in gestoken moeten worden, maar ik meen dat de mogelijkheid er wel is.

Ik begrijp eigenlijk niet waarom het zo een probleem is om dit forum over te dragen aan andere modjes die het graag over willen nemen. Dan is het probleem toch ook opgelost? Nu is het een forum wat zo goed als niet gemodereerd wordt, waardoor het nogal een rommelige bedoeling is geworden. (sorry Rolling Eyes ) Een forum heeft nou eenmaal moderators nodig om het goed te laten draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedi dec 13, 2016 6:12 pm

Ik heb het maar eens gevraagd aan havenforum, maar daar voor hebben we sowieso de eigenaren van dit forum voor nodig. Anders gaat het niet werken No Lijkt me makkelijker als die nieuwe moderators aanstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimewo dec 14, 2016 11:23 am

Inderdaad mint, dus laten we dat maar rustig even afwachten.

Het forum achter de rug van de oprichters verplaatsen is nogal een antagoniserend voorstel aphrodite...en afgezien daarvan lijkt het me verre van praktisch ;-). Het is in ieder geval niet de manier waarop ik de nieuwe moderator zal willen worden. Dawn en Leentje hebben het, net als de meeste mensen hier, erg druk en het overdragen van dit forum zal niet bovenaan hun todo lijst staan. Ik zal na de feestdagen weer eens contact met ze leggen om het te bespreken. Ik zal jouw zorg over het niet afgesloten zijn van het forum dan ook meenemen.

Bjorn, ergens anders overnieuw beginnen is inderdaad een optie, maar wel een hoop gedoe :-P Laten we het er eens over hebben op de volgende borrel Laughing

Grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimewo dec 14, 2016 1:15 pm

Dat spreekt voor zich dat dit niet achter de rug van de beheerders moet gaan. Om backups op te vragen moet dit via de beheerders plaatsvinden, zij zijn de enigste die tot deze informatie kunnen komen. Maar de mogelijkheid om het forum over te zetten is er dus wel, daar ging het mij meer om.

Elders overnieuw beginnen zou toch eigenlijk heel zonde zijn van dit forum?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimewo dec 14, 2016 3:03 pm

Ja dat vind ik eigenlijk ook. En zoals ik in het andere topic ook beschreven heb vermoed ik dat er een nieuw forum op termijn weer hetzelfde lot beschoren is. Het zou fijn zijn als we hier wat op kunnen schonen inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedo dec 15, 2016 2:17 am

We hebben vanochtend ff gesproken, maar hostile take over is echt niet de kwestie. En ik heb buiten dat antwoord gekregen, het kan niet.... migreren.
We hebben allemaal het zelfde doel en dat is het hier weer wat levendiger maken. Voor mij voelt het veilig en vertrouwd. En dat is echt heel veel waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedo dec 15, 2016 1:16 pm

mint schreef:

We hebben allemaal het zelfde doel en dat is het hier weer wat levendiger maken. Voor mij voelt het veilig en vertrouwd. En dat is echt heel veel waard!

Mijn voorkeur gaat zeker weten uit naar dit forum tegenover Fetlife. Ik vind het hier knus en vertrouwd. Hier voelt het als thuiskomen en dat gevoel mis ik op FL. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimema dec 19, 2016 1:01 am

aphrodite<3 schreef:
Ik vind het hier knus en vertrouwd. Hier voelt het als thuiskomen en dat gevoel mis ik op FL. Very Happy

Ja dat heb ik ook wel... Fet is zo massaal.. Hier weten we dat we in ieder geval allemaal dezelfde voorkeur hebben.. Misschien wel op andere manier toegepast, maar toch... het staat centraal.. En op Fet heb ik het idee dat het altijd maar beetje bijzaak is
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimedi dec 20, 2016 11:47 am

aphrodite<3 schreef:
mint schreef:

We hebben allemaal het zelfde doel en dat is het hier weer wat levendiger maken. Voor mij voelt het veilig en vertrouwd. En dat is echt heel veel waard!

Mijn voorkeur gaat zeker weten uit naar dit forum tegenover Fetlife. Ik vind het hier knus en vertrouwd. Hier voelt het als thuiskomen en dat gevoel mis ik op FL. Very Happy

Ik kan me je reactie wel voorstellen: Fetlife geeft veel mogelijkheden om kennis te maken met discussies, bijeenkomsten, bijzondere varianten etc. Daar staat iets tegenover: Klaproos gaat over alleen spanking en dat geeft een bijzondere band. Bovendien: op Klaproos worden op prettige en beleefde wijze gesprekken gevoerd, terwijl op Fetlife een discussie nogal eens ontspoord. Dit is een leuk forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimevr dec 23, 2016 11:50 am

Ik ben ook dol op Klaproos :-) Fet is wel heel leuk voor plaatjes kijken vind ik Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimeza dec 24, 2016 4:04 pm

isis schreef:
Ik ben ook dol op Klaproos :-) Fet is wel heel leuk voor plaatjes kijken vind ik Very Happy
Daar gebruik ik dan toch meer tumblr's voor Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimema dec 26, 2016 1:48 pm

BlackSpanker schreef:
isis schreef:
Ik ben ook dol op Klaproos :-) Fet is wel heel leuk voor plaatjes kijken vind ik Very Happy
Daar gebruik ik dan toch meer tumblr's voor Razz

Precies:

Klaproos: serieuze on-topic discussies met alle lieve mensen
Tumblr: 'plaatjes kijken'
Fetlife: Soms discussies, verbreden van de open mindness, popcorn eten en drama volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitimema dec 26, 2016 5:48 pm

Laughing
Code:
Fetlife: Soms discussies, verbreden van de open mindness, popcorn eten en drama volgen.

Hahaha beter dan gtst Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Gesponsorde inhoud





waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?   waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
waarom is het forum te lezen als je niet bent geregistreerd?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)
» Profielen lezen.....
» lichamelijke onzekerheid
» Waarom roddelt er nu niemand?
» Ik verdien straf, maar waarom?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: