Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Op zoek naar spanking-speelmaatje (v)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sp40anker
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Op zoek naar spanking-speelmaatje (v) Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar spanking-speelmaatje (v)   Op zoek naar spanking-speelmaatje (v) I_icon_minitimezo feb 12, 2017 11:04 pm

Hoi allemaal,

Langs deze onsympathieke weg zoek ik een dame om het spanking-spel mee te spelen. Met jou in de rol van spankee en met mij in de rol van spanker.

Al vanaf mijn vroegste jeugd ben ik gebiologeerd door spanking en alles eromheen. Ik ben nu 60, maar zie er, afgezien van mijn grijze (nee: liever witte) haar iets jonger uit dan ik ben.

Spanking is voor mij veel meer dan alleen die klappen. De spannende opbouw ernaartoe, de preek o.a., het spannende moment waarop -onvermijdelijk- het slipje omlaag gaat, de eerste flinke klets, het troosten achteraf, dat alles is voor mij ook heel belangrijk. Ook ben ik flexibel: het hoeft voor mij niet per se met instrumenten, gewoon over de knie voor billenkoek met de vlakke hand vind ik ook al prachtig. Een rollenspel (zoals papa en stoute dochter, maar nog leuker: baas en ondeugende secretaresse o.i.d.) vind ik ook mooi. Ook is het mogelijk je ergens voor te straffen, fake of echt, en ook een vorm van coaching zoals voor het opvijzelen van studieprestaties is mogelijk. Maar als je wel instrumenten wil, dan heb ik een heel arsenaal.

Ik vind het wel erg fijn als je het 'spanking-gen' hebt, dat het je niet alleen gaat om straf.

Leeftijd, uiterlijk en huidskleur zijn verder niet belangrijk.

Nog iets: ik ben gelukkig getrouwd, en mijn vrouw weet dat ik dit soort ontmoetingen weleens heb. Dus vanzelfsprekend gaat het mij alleen om het spel, en absoluut niet om seks. Het voordeel voor jou is dat je zo'n soort ontmoeting daarmee tamelijk risicoloos kunt uitproberen. Erger dan een paar -heel- warme billen houd je er niet aan over. :-)

Geïnteresseerd? Laat het me weten. Voor wat betreft mijn smaak op het gebied van billenkoek (die is naar mijn mening heel gevarieerd) zou je mijn site kunnen raadplegen: https://sp40anker.wordpress.com.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Sp40anker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sp40anker.wordpress.com
 
Op zoek naar spanking-speelmaatje (v)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar een spankgirl!
» meisje op zoek naar D/s
» Op zoek naar discipline?
» Ben jij op zoek naar een goed pak billenkoek?
» Meisje 20 op zoek naar begeleiding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: