Hallo iedereen
De naam is Loes, een studente uit België van 21 lentes jong. Ik hou van avontuur, het maximum uit mezelf halen en impulsieve beslissingen die tot fantastische momenten leiden.
In het dagdagelijkse leven ben ik verre van onderdanig. Ik zit in mijn 4e jaar aan de universiteit in een door mannen overheerste opleiding, en ik heb nooit moeite gehad om mijn mannetje te staan. Ik bedank dan ook vriendelijk voor een relatie waarin ik voortdurend om toestemming moet vragen en waarbij belangrijke beslissingen in mijn plaats worden genomen.
Wat wil ik dan wel: Ik krijg het warm van het idee dat een man mij af en toe op mijn plaats zet en straft als ik naast mijn schoenen loop. Ik fantaseer al van zolang ik mij herinner over gestraft worden. Tot nu toe was alles voor mij binnen een bdsm-setting, maar ik wil uiteindelijk een relatie waarin D/s een rol speelt.
Het verlangen naar spanking en gedomineerd worden zit heel diep. Krijg ik het niet, dan hunker ik ernaar
Ik leer graag nieuwe mensen kennen, dus als wat ik hier heb geschreven je op één of andere manier aanspreekt mag je gerust een berichtje sturen.
Groetjes,
loesbloem