Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 spanking posities

Ga naar beneden 
+9
Björn
machteld
Dutch Spank Daddy
TuttiFrutti
angelica
tomaatje
myrna
dawn
leentje
13 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimedi maa 02, 2010 11:44 pm

Ik merk bij mezelf dat ik in de ene positie aanzienlijk meer kan verdragen dan in een andere. Over de knie gaat redelijk, zeker nu ik door mijn schouder blessure mijn linkerhand niet meer naar achteren kan krijgen. Meneer Dominant houdt dan met gemak mijn rechterhand vast en ik kan geen kant meer op. Er zit dan ook niets anders op dan totale overgave en alles maar over je heen laten komen. Dat voelt een beetje als in het koude water van het zwembad springen, als je eenmaal aan het water gewend bent voel je de kou niet meer zo. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Over een tafel buigen, kussentje voor mijn hoofd en heupen erbij, vind ik redelijk goed te doen. Zolang er niet vreselijk uitgehaald wordt met een mega paddle kan ik wel (zonder hulp) in positie blijven.

Knielend op een stoel en bovenlichaam op de tafel gaat ook prima.

De laatste keer had V een variantie hierop. Knielen met je gezicht naar de leuning van een stoel en dan handen eroverheen op de sofa. Dit maakte het geheel een stuk onplezieriger moet ik zeggen en het kostte me aanzienlijk meer moeite in de gevraagde positie te blijven zitten. Het leek ook pijnlijker op de een of andere manier.

Helemaal erg (gelukkig maak ik dat nog maar zelden mee) is als je moet staan en dan voorover buigen met je handen op de grond. Heel erg is dat.

Iemand anders nog ervaringen met leuke of niet leuke spanking posities?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimedi maa 02, 2010 11:55 pm

Liggend of over de knie kan ik het meest hebben c.q. het makkelijkst incasseren. Met je kont in de hoogte maakt het allemaal een heel stuk onaangenamer. Dus bukkend of op handen en knieën of knielend met je rug hol (favo van Alex Mad ) is niet fijn! Natuurlijk ook moeilijker om je positie te houden dan.

Maar een van de ergste posities was ooit vreemd genoeg helemaal rechtop moeten staan en geen stap mogen verzetten. Bah. Maar misschien komt dat ook omdat de herinnering aan die keer niet 100% fijn is.
Terug naar boven Ga naar beneden
myrna
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo maa 03, 2010 12:54 pm

xxx


Laatst aangepast door myrna op di dec 18, 2012 5:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.huiselijkediscipline.messageboard.nl/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo maa 03, 2010 7:55 pm

Ik weet niet of ik meer aankan, maar over de knie vind ik het meest horen bij spanking. Ik vind het afstandelijker als je bijv. over een tafel gebogen bent, of moet staan enz. Dat laatste vind ik heel vervelend, Ik krijg dan de neiging om naar voren te stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo feb 02, 2011 4:31 pm

Over de knie kan ik het meeste hebben, omdat ik dan in het geheel meer ontspannen ben. Bovendien is er dan ook meer contact met de Dom.

Minst favo-positie is de luierpositie, dat is moeilijk vol te houden en het bereikt de meest gevoelige plekjes... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimedo feb 10, 2011 5:14 pm

Over de knie liggend vind ik wel het allerfijnst, maar over een tafel is ook prima. Of over de leuning van een stoel, bank. Dat ligt erg comfortabel en is ook goed uit te houden.
Rechtop staan lijkt me ook heel raar, onnatuurlijk of zo. Staan met handen op je knieën (of als je lenig bent je enkels, maar dat red ik echt niet) vind ik ook wel prima trouwens, maakt de straf extra streng of zo.
En wat luierpositie betreft, dat vind ik echt verschrikkelijk. Stom gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Diaper position   spanking posities I_icon_minitimeza jul 28, 2012 11:26 am

angelica schreef:

Minst favo-positie is de luierpositie, dat is moeilijk vol te houden en het bereikt de meest gevoelige plekjes... Evil or Very Mad

Maar als de spankee in die "diaper position" wordt gefixeerd door middel van een bondage valt het best wel (makkelijk) vol te houden.
Zie onderstaande illustratie van een groepsspanking in die positie. Willen is kunnen.
Bedoel je met "de meest gevoelige plekjes" de binnenkant van de dijen waar de huid relatief dun is of "de voorbillen" of allebei?

TuttiFrutti schreef:
En wat luierpostie betreft, dat vind ik echt verschrikkelijk. Stom gewoon.

Dan neem ik aan dat je (meer dan) eens in die positie op je billen hebt gekregen.
Kun je in dat verband onderbouwen/toelichten waarom je het "echt verschrikkelijk. Stom gewoon" vindt?


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op vr jan 17, 2014 1:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Diaper position   spanking posities I_icon_minitimeza jul 28, 2012 11:32 am

Speciaal voor angelica en TuttiFrutti onderstaand nog een afbeelding van hun "favoriete" spanking houding en dit keer met losse handen.

spanking posities Legs-up1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimema sep 10, 2012 2:49 pm

Ik vind het het prettigste om op de bank te liggen over zijn knieën. Hij heeft wel eens gevraagd of ik een stevige stoel in huis heb, maar ik kon hem met een brede glimlach mededelen dat ik alleen krakkemikkige wiebelstoelen had Laughing. In al mijn eerlijkheid biechtte ik gelijk op dat ik een verdieping hoger wel stevige stoelen had, maar die hoefde ik gelukkig niet te halen. Ik vind het zo onhandig liggen als ik over een knie moet terwijl hij op een stoel zit. Je hangt dan zo onhandig met je hoofd naar beneden.

Hij pakt mij wel eens beet als ik sta en dan tilt hij mij half op zodat mijn benen boven de vloer bungelen. Als hij dan slaat doet dat veel meer pijn. Ik snap niet zo goed hoe dat komt, maar het is wel duidelijk waarom hij mij in die positie wil hebben Mad .

Die diaper positie is echt het vreselijkste wat er bestaat. Je ligt er zeg maar niet zo kuis bij. Dat vind ik al niets en dan is de kans dat er op al die gevoelige plekken wordt geslagen wel heel erg groot. Echt niet leuk! Gelukkig is het jaren geleden maar één keer voorgekomen dat ik zo moest gaan liggen.

Gewoon rechtop staan vind ik ook niets. Als ik dan nog vastgebonden sta is het wel ok, maar bij zomaar staan voel ik mij zo ongemakkelijk. Ik weet dan ook niet waar ik mijn handen moet laten en ik heb de neiging om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimema sep 10, 2012 10:50 pm

En toch blijft die eettafelstoel midden in de kamer met een haarborstel erop een enorme turn on voor mij. Is het overigens ook zo dat subs die op een stoel over de knie gaan meer moeite hebben met tegenstribbelen? Ik heb altijd het idee dat ze dat in ieder geval 1 hand nodig hebben om hun evenwicht te bewaren.

Verder varieer ik wat met posities. Over het bureau, over het bed, het hangt ook van de sub af. Sommige meiden kunnen enorm goed stil blijven staan, bij anderen lukt het niet. Een verdere tic aan mij is dat ik een hekel heb aan posities waarbij je regelrecht tegen de eierstokken aankijkt. Geen diaperposities, en de voetjes netjes naast elkaar. Geslachtsdelen zijn niet mooi. Nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Diaper positie en geslachtsdelen   spanking posities I_icon_minitimedi sep 11, 2012 10:18 am

machteld schreef:
Die diaper positie is echt het vreselijkste wat er bestaat. Je ligt er zeg maar niet zo kuis bij.
Dat is denk ik ook wel een beetje de bedoeling van die positie. Very Happy

machteld schreef:
Gelukkig is het jaren geleden maar één keer voorgekomen dat ik zo moest gaan liggen.
Hoe komt het dat het maar één keer is voorgekomen?
Heb je de betreffende Dominanten laten weten dat je die positie het vreselijkste vindt dat er bestaat en hebben zij daar (op die ene keer na dan) rekening mee gehouden?
Het is overigens niet een positie waarin ik direct een nieuwe spankingdate op ons eerste spankingafspraakje laat liggen, maar in een later stadium komt het wel eens voor dat ik die positie nuttig en noodzakelijk vind.

Björn schreef:
Geen diaperposities, en de voetjes netjes naast elkaar. Geslachtsdelen zijn niet mooi. Nooit.

Er zijn mensen die daar anders over denken.
De vrouwelijke geslachtsdelen verheven tot kunst.spanking posities The-great-wall-of-vagina-gallery_large

The Great Wall of Vagina Exhibition bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo sep 12, 2012 10:52 am

Dutch Spank Daddy: Ja ze wist dat ik die houding vreselijk vond, maar wilde (misschien wel daarom) dat ik een keer zo ging liggen. Ik weet eigenlijk niet waarom het maar bij één keer is gebleven, maar ik vond het dus allang best.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo sep 12, 2012 3:01 pm

Björn schreef:
Geslachtsdelen zijn niet mooi. Nooit.
Zo ervaar ik het niet! Schaamhaar, mwah, maar geslachtsdelen kunnen heel bijzonder zijn.

Vind ik dus.

Vooral de clitoris, daar kan ik heel lang naar kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimedo sep 13, 2012 1:21 am

Ja maar jij bent W Wink. Te oordelen aan je FL zijn opvattingen nogal verschillend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Schaamhaar, mwah of niet   spanking posities I_icon_minitimezo sep 16, 2012 8:27 am

W schreef:
Schaamhaar, mwah, (...)

spanking posities Pubic-hair-6

Ik begrijp dat W dan op bovenstaande genitale kapsels menukaart kiest voor 'bare'.

Hieronder nog wat meer varianten.
spanking posities Brazillian-styles3

Wellicht wel leuk voor een enquete binnen het forum waar de voorkeur van de forumleden naar uit gaat en wat de spankees zoal dragen en of regelmatig van kapsel wordt gewisseld.

Er bestaan tegenwoordig trouwens ook schaamhaar pruiken.
Een voorbeeld daarvan is te zien in de film 'The Reader'.
Kate Winslet droeg er toen eentje.

W schreef:

Vooral de clitoris, daar kan ik heel lang naar kijken.

Speciaal voor W om heel lang naar te kunnen kijken.

spanking posities D380dc98b8
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimezo okt 07, 2012 1:24 pm

Ik weet ook een leuke positie: de wheelbarrow spanking. In deze positie kun je volgens mij een heel aardig portie billenkoek geven, en ook met 2 handen tegelijk slaan met een fraai zicht op de kont in kwestie.

Ik heb hem nooit gedaan, maar het lijkt mij wel wat! Hieronder een foto ter illustratie:







spanking posities Midnight2-102spanking posities Wheel+barrel+spanking


Maar mijn favo is nog steeds de vertrouwde over de knie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Wheelbarrow   spanking posities I_icon_minitimezo okt 07, 2012 1:50 pm

tijmen schreef:
Ik weet ook een leuke positie: de wheelbarrow spanking. In deze positie kun je volgens mij een heel aardig portie billenkoek geven, en ook met 2 handen tegelijk slaan met een fraai zicht op de kont in kwestie.

Deze houding is volgens mij op de eerste plaats bekend als een van de vele houdingen voor het verrichten van de paringsdaad.
spanking posities Best_sex_positions_seated_wheelbarrow_17uqcfn-17uqcgg

tijmen schreef:
Ik heb hem nooit gedaan, maar het lijkt mij wel wat!

Ik wel. Very Happy Very Happy
Een echte aanrader. Helemaal als je als Dominant dan relaxed in een schommelstoel zit.
Je hoeft dan als Dominant niet meer zelf te bewegen.
De beweging wordt door de sub bij elke harde mep op haar billen overgebracht op de schommelstoel.
Dat zorgt vervolgens weer voor een heen en weer gaande beweging op de daarvoor bestemde plaats.
Voorts trekken de lichaamsopeningen van de sub bij elke harde klap even krampachtig samen.
Als je als Dom dan in een van die lichaamsopeningen zit, dan geeft dan een zeer aangenaam gevoel.
Een uitstekende houding voor een 'good girl spanking'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: wheelbarrow   spanking posities I_icon_minitimezo okt 07, 2012 3:20 pm

Ohh, dat klinkt mij goed in de oren zeg! Leuk dat je wheelbarrow positie zo'n aanrader vind!! Hopelijk kan ik hem snel eens uittesten Very Happy


( leuk tekeningetje btw )
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimewo nov 28, 2012 11:43 am

Als nuchtere hollander komt dan vooral in me op hoeveel last ik van mijn schouders en armen en rug zou krijgen.... roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: rug klachten   spanking posities I_icon_minitimeza jan 12, 2013 7:34 am

ohh, maar dat is helemaal geen probleem, ik zag een filmpje waarin de dame in kwestie in dezelfde houding ligt maar dan languit op bed, dus mooi ontspannen en kont paraat..
Terug naar boven Ga naar beneden
gladstring
Watje
Watje
gladstring


Aantal berichten : 7

spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitimezo dec 21, 2014 4:25 pm

Op mijn knieën, zoveel mogelijk rechtop, leunend op een hoge stoel.
zoveel mogelijk op de stoel hangen zodat ik bijna niet op mijn knieën leun, hierdoor kan ik niet bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





spanking posities Empty
BerichtOnderwerp: Re: spanking posities   spanking posities I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
spanking posities
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: