Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Elvis met een rietje!

Ga naar beneden 
+3
celine
dawn
isis
7 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimewo maa 03, 2010 1:14 am

Zojuist gebleken uit gezamenlijk overleg: mijn absolute fetish is Elvis met een rietje! Ik weet niet zeker van welke van de twee ik het meest houdt! De combinatie zou me een appelflauwte doen krijgen bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimewo maa 03, 2010 1:16 am

Grinnn... The king rocks!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimezo apr 11, 2010 9:27 pm

Elvis,,,, zelfs zonder rietje.
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimedi apr 13, 2010 9:27 am

vergeef de N00B..... wat is een Elvis? (behalve een goeie zanger)
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimedi apr 13, 2010 9:44 am

grinn
Terug naar boven Ga naar beneden
dalili
Watje
Watje



Aantal berichten : 23

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 2:30 pm

Haha, Elvis... Mijn oma had er al een hekel aan. Laat staan in combinatie met een rietje, dat is natuurlijk dubbel ellende. WAAROM Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 4:31 pm

Elvis is jum en rietjes zijn jum Very Happy DAAROM!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Elvis, rietje en appelflauwte   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 6:50 pm

isis schreef:
Zojuist gebleken uit gezamenlijk overleg: mijn absolute fetish is Elvis met een rietje! Ik weet niet zeker van welke van de twee ik het meest houdt! De combinatie zou me een appelflauwte doen krijgen bounce

Nou, ik kwam deze foto nog tegen van Elvis met een cane (= rietje) die meer het formaat Singapore Prison Cane heeft.
Elvis met een rietje! Gallery_22212_126_63340

Elvis zwiept er ook vrolijk mee rond.
Is volgens mij uit de film Girls! Girls! Girls!.
Helaas (voor jou) gebruikt hij het ding alleen om mee te vissen en niet om er zijn vriendinnen mee op de billen te geven.

Girls! Girls! Girls!

Er is al eerder gepost over de Evis spanking uit 'Blue Hawai' en hoe zeer het achterwerk van actrice Jenny Maxwell deed na afloop van de die beroemde spanking, maar deze bijdrage uit Elvis100percent wilde ik je toch niet onthouden.
Citaat :

Jenny Maxwell, who played the spoiled girl in the movie, has some painful memories. The story goes: Hal Wallis production demanded her to throw herself into the see to get drowned in a scene that involved Elvis saving and spanking her. She was "hunted down" and spanked by Elvis four times. "He had to spank me hard to make it look good," said Jenny on the set of Blue Hawaii. She was rubbing her sore backside. "But my skimpy costume was wet and there wasn't much between Elvis and what he was spanking. It stung like anything." At this point Taurog calls for Jenny. "Now let's get Jenny dried off and on her horse." Then they went on to film horse back riding scenes for the next three hours over rough terrain which must have been difficult for Jenny. At the end of filming for that day, wind knocked a heavy reflector standard on the back of Jenny's foot. Nothing was broken but she was prescribed a cane for a few days for her painful bruise. She said, "The cane helps my sore foot. But it doesn't do anything for the seat of my trouble."

De regisseur moet volgens mij helemaal 'into spanking' zijn geweest.
Zulks niet alleen vanwege het inlassen van die spankingscène, maar ook omdat hij die scène nog een aantal keren heeft laten overdoen en direct daarna de paardrijscène heeft laten filmen, wetend dat het arme meisje door de billenkoek moeite zou hebben met zitten en al helemaal op zo'n zadel. Very Happy
Als je heel goed naar die laatste scène kijkt, dan zie je dat Jenny Maxwell een beetje in de stijgbeugels staat om te voorkomen dat haar zere billen het harde zadel raken.

Overigens had ik uit jouw postings begrepen dat jij (voornamelijk) met de mattenklopper op je billen krijgt en niet met het rietje.
Zou Elvis met een mattenklopper ook een 'fetish' voor jou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 10:25 pm

Elvis is gewoon altijd leuk:D Maar de mattenklopper is nooit leuk Zelfs niet met Elvis;).

Overigens krijg ik ook wel met het rietje. Alleen de regels is dat ik 5x met de mattenklopper krijg voor elke sigaret die ik teveel rook. En dat loopt nogal op in mijn geval;). Dus vandaar dat de mattenklopper sommige weken een nogal prominente rol speelt in mijn bestaan Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Elvis, het rietje, de mattenklopper en stoppen met roken   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 10:44 pm

isis schreef:
Elvis is gewoon altijd leuk:D Maar de mattenklopper is nooit leuk Zelfs niet met Elvis;).

Maar je vindt het rietje dus wel leuk en helemaal als het door Elvis zou worden gehanteerd?

isis schreef:
Alleen de regels is dat ik 5x met de mattenklopper krijg voor elke sigaret die ik teveel rook. En dat loopt nogal op in mijn geval;). Dus vandaar dat de mattenklopper sommige weken een nogal prominente rol speelt in mijn bestaan Mad

Aan wat voor aantallen slagen met de mattenklopper moet dan worden gedacht en wat is de frequentie?
Zit jouw Dominant dusdanig binnen hand- cq slagbereik dat de 'lik op stuk methode' kan worden toegepast?
Bij bijvoorbeeld een contactfrequentie van eens in de drie weken zou dat best wel eens lastig kunnen worden.
Heeft zich al eens de situatie voorgedaan dat je vervolgens moeite had met zitten en je om die reden zat te schuifelen op je stoel?

Ik vind het wel een goede en goedkope methode om te minderen en wellicht uiteindelijk te stoppen met roken.
Je zou de tip kunnen doorgeven aan: http://www.allesoverstoppenmetroken.nl/


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitimema nov 26, 2012 11:32 pm

We zien elkaar wekelijks dus niet echt lik op stuk maar het is praktisch genoeg;). En de aantallen lopen nogal uiteen van 5 tot 50 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elvis met een rietje! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elvis met een rietje!   Elvis met een rietje! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elvis met een rietje!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» richten met spaans rietje of cane
» Uit een interview over Elvis
» Elvis spanking!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: