Onderwerp: Elvis spanking! zo maa 14, 2010 3:17 pm
Ik heb eindelijk een fragment gevonden van Elvis die aan het spanken is, ik viel bijna in katzwijm... wat een man wat een man... Het is wel een kort stukje helaas. En dat meisje schreeuwt wel erg hard..aansteller. Laat me even weten of ik de enige ben die het zo geweldig vind!!
Onderwerp: Re: Elvis spanking! zo maa 14, 2010 4:43 pm
Ha nee, isis! Ik weet nog iemand die dol is op spankende Elvissen!
Ga je bij Elvis trouwens over de knie of over de... pelvis?
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Elvis spanking! zo maa 14, 2010 5:39 pm
Grinn.... Over de knie zo te zien. I love it. Ik wil ook bij Elvis over de knie!!!
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Elvis spanking! zo maa 14, 2010 7:28 pm
Spooky...
O nee, the is niet dood!
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: Elvis spanking! za maa 20, 2010 1:41 am
Vroeger.....toen de mannen nog echt waren!
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Elvis spanking! za maa 20, 2010 10:48 am
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women, and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
Laatst aangepast door W op za maa 20, 2010 11:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Elvis spanking! za maa 20, 2010 11:38 am
Dutch Spank Daddy Overijverige Poster
Aantal berichten : 630
Onderwerp: Re: Elvis spanking! za maa 20, 2010 1:34 pm
isis schreef:
En dat meisje schreeuwt wel erg hard..aansteller. Laat me even weten of ik de enige ben die het zo geweldig vind!!
Je moet je dan wel bedenken dat het hier om een "mainstream film" gaat. Elke scene moet dan eindeloos vaak worden overgedaan voordat de regisseur tevreden is. Zo ook deze scene.
Ik tel iets van 14 klappen en zo te zien houdt "The King" niet echt in en heeft hij er wel zin an. Ik weet niet hoe vaak die scene al was overgedaan voordat een en ander heeft geresulteerd in het betreffende filmfragmentje. Wellicht waren de billen van het meisje inmiddels al roodgloeiend geslagen in het kader can al die "rehearsels".
Overigens heb ik wel eens op zo'n site waar allemaal spankingfragmenten staan verzameld uit mainstreamfilms, een interview gelezen van dat meisje over de film "Blue Hawaii" en deze secene in het bijzonder. Zij liet weten dat, doordat haar nachtkleding nat was (zij was net uit zee gered door "The King"), de spanking aanvoelde alsof zij op haar blote billen kreeg.
Ik vind het overigens ook geweldig. Je bent dus niet de enige. Uiteraard heb ik de film op dvd en heb ik deze scene al menigmaal beeld voor beeld bekeken.
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Elvis spanking! zo dec 12, 2010 2:10 am
I love it:!:
carlijn Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 362
Onderwerp: Re: Elvis spanking! ma jun 20, 2011 11:45 pm
(ik weet niet of hij het doet via een link, anders gewoon even blue hawaii intypen op movie2k.to en dan krijg je hem ook )
Onderwerp: Re: Elvis spanking! do jun 23, 2011 11:07 am
Ellie, I hope you didn't catch a head cold last night. No, ma'am. just the opposite.
Geweldig!
annemiek Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 231
Onderwerp: Re: Elvis spanking! do jun 23, 2011 11:10 am
W schreef:
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were real men, women were real women, and small furry creatures from Alpha Centauri were real small furry creatures from Alpha Centauri.
You nerd
Onderwerp: Re: Elvis spanking! do jun 23, 2011 11:19 am
En dan te bedenken dat ik helemaal niet zo'n Hitchhikers fan ben...
Maar Dirk Gently vind ik wel heel geweldig!
TuttiFrutti Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1407
Onderwerp: Re: Elvis spanking! do jun 23, 2011 6:44 pm
Ik wist helemaal niet dat Elvis dat soort dingen deed Leuk filmpje
len78 Watje
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Elvis spanking! ma jul 15, 2013 10:51 am
Leuk dit!!
Dit is HET stukje wat ik als 4 jarige op tv had gezien waardoor het bij mij allemaal begonnen is... Ik heb zeker een paar jaar gefantaseerd als heel klein meisje, dat ik over de knie ging bij hem.. Bij mij was hij dan mijn grote broer, in mijn hoofd... Maar spannnnend was het wel
Leuk om dit terug te zien
Marc82nl Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 225
Onderwerp: Re: Elvis spanking! wo jul 17, 2013 10:11 pm