Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hallo allen

Ga naar beneden 
+5
Frank67
mint
isis
Ruben
Kim
9 plaatsers
AuteurBericht
Kim
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimewo aug 23, 2017 10:25 pm

Goedenavond allen,

Mijn naam is Kim, en ik wil me graag aan jullie voorstellen.
Ik ben 35 en kom uit het prachtige Overijssel. Ik wil hier graag wat ontspannen onder gelijk denkende en -voelende dames en heren.

Sinds 10 jaar heb ik het geluk dat ik uiting kan geven aan mijn bdsm gevoelens. Deze zijn voornamelijk gericht op spanking. Mijn partner deelt deze gevoelens niet met mij, maar attent als hij is, is hij niet te beroerd me af en toe van een pikant pak billenkoek te voorzien.

Heel graag zou ik hem hetzelfde vriendelijke gebaar willen retourneren maar dat is, naar meedere malen proberen, niet aan hem besteed.

Goed, al met al ben ik zeer tevreden en zoals ik zeg hoop ik hier te kunnen genieten van mooie verhalen.

Groeten Kim
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimewo aug 23, 2017 10:47 pm

Welkom op het forum Kim Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimedo aug 24, 2017 1:39 pm

Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimema aug 28, 2017 10:43 am

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimedi aug 29, 2017 11:53 pm

Welkom Kim!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimewo aug 30, 2017 6:28 pm

Leuke introductie, Kim!

Fijn dat je een partner hebt gevonden die in jouw behoefte voorziet maar wel jammer dat hij jouw "vriendelijke gebaar" niet accepteert.. Zelf deel ik heel graag een goed pak slaag uit maar kan het echt bijzonder waarderen wanneer de spankee in kwestie zo nu en dan ook last heeft van jeukende handjes.. :-) Deze combi (switch) blijkt erg moeilijk vindbaar helaas...

Welkom op het forum!

Groet, Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimewo aug 30, 2017 9:08 pm

hoihoi ,welkom hier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimedo aug 31, 2017 1:55 pm

Welkom hier! Fijn dat je partner aan jouw wensen kan voldoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimedo aug 31, 2017 3:14 pm

Welkom Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitimevr sep 01, 2017 4:31 pm

Welkom hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo allen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allen    Hallo allen  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo allen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hallo allen
» Hallo.
» Hallo
» Hallo!
» Hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: