Hallo iedereen,
Sommigen onder jullie zullen zich mijn nickname misschien wel nog herinneren, of de nickname op een andere site tegengekomen zijn. Dat kan perfect.
Daarnet, toen ik dacht om nog eens te komen piepen, ontdekte ik dat ik hier met enkele dagen verschil, 3 jaar niet heb ingelogd. Voor alle duidelijkheid, dat ligt niet aan de site of het forum of mensen die hier vertoeven.
Dus, even voorstellen:
Ik ben kythana, ik ben intussen 31 (oh, crap!
) jaar oud en ik ben een sub (een groot deel spankee, en een kleiner deel brat) uit België (sorry daarvoor
). Mijn fascinatie voor spanking is bijzonder groot. Vooral de fascinatie voor F/f, de fantasie er rond, het volledige verhaal/plaatje, de positie, de reden, wat je al dan niet nog aanhebt van kledij, de kleur achteraf, de spanking-instrumenten,... Echt, alles! Het feit dat ik meestal bezig ben met F/f scènes is omdat ikzelf lesbisch ben. Ik kan ontvangen van een man, en dat kan ook heel erg leuk zijn, maar ik wil graag wat intiemer kunnen zijn met mijn spanker en dat zit er niet in met een man. Spanking kan perfect los staan van seks, toch is er zo af en toe een verlangen naar het iets erotischer spel.
Ik ga hier misschien nog even rond snuisteren, op zoek naar antwoorden op enkele vragen... Misschien moet ik ze hier ook gewoon even dumpen. Dat kan geen kwaad, denk ik.
- Wat is jullie mening over afbeeldingen waarop een spanking te zien is bij een kind -niet seksueel gerelateerd- ? En is er een wetgeving rond afbeeldingen van kinderen die een spanking krijgen?
- Heeft er hier iemand ervaring met de "Wheelbarrow-position" bij spanking? Het boeit me en ik weet er eigenlijk nog bitter weinig over. Enkel dat ik het sowieso wel eens wil geprobeerd hebben.
- Hoe denken jullie dat een liefde voor spanking ontstaat? Of is het gewoon aangeboren, iets genetisch?
Oké, dit waren enkele hersenspinsels. Misschien moet ik mijn vragen hier ergens ook eens posten op het forum, maar ik wou ze jullie momenteel toch niet onthouden.
Wel, ik doe mijn best om hier terug regelmatig langs te komen en we zien wel hoe het loopt.
Alvast een goede nacht allemaal!
Groetjes,
kythana.