Onderwerp: Favoriete spankee vr maa 05, 2010 1:39 pm
Speciaal voor Blackspanker. Wat is je favoriete spankee in spankingfilmpjes?
Ik vind het leuker als ze niet zo aanstellerig zijn en als ze zelf iets hebben met spanking. Dan vallen er al een hoop af. Ik denk dat ik dan ga voor Opal.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Favoriete spankee vr maa 05, 2010 1:46 pm
tomaatje schreef:
Ik denk dat ik dan ga voor Opal.
Zegt me niks. Link naar plaatje of filmpje?
Ik heb het al eerder gezegd: een grote favoriet van mij is emma van girls-boarding-school. (En sophie, maar emma is nog net een stukje heftiger.) Ook vond ik een aantal meisjes van realspankings altijd wel spannend, zoals bijv. jessica, van spankingteenjessica. Of, recenter, bailey. En dan is er natuurlijk keagen.
Maar dat zijn dames uit filmpjes, die bestaan op een bepaalde manier natuurlijk niet echt. Nee, dan meisjes waarvan ik weet dat ze echt bestaan... (Ik zal maar niet vertellen wie van de Daphnemeisjes m'n favoriete spankee is, want dan wordt de rest vast jaloers )
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Favoriete spankee vr maa 05, 2010 1:50 pm
Heb je dan niet op zitten letten tijdens het feestje van leentje? Filmpjes van Dallas.
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Favoriete spankee vr maa 05, 2010 1:53 pm
tomaatje schreef:
Heb je dan niet op zitten letten tijdens het feestje van leentje? Filmpjes van Dallas.
Nee, want iemand (een Dallasoïde) was in een slaapkamer elders in het pand bezig. En dat leidde een beetje af...