Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Favoriete spankee

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Favoriete spankee Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete spankee   Favoriete spankee I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:39 pm

Speciaal voor Blackspanker. Smile Wat is je favoriete spankee in spankingfilmpjes?

Ik vind het leuker als ze niet zo aanstellerig zijn en als ze zelf iets hebben met spanking. Dan vallen er al een hoop af. Ik denk dat ik dan ga voor Opal.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Favoriete spankee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete spankee   Favoriete spankee I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:46 pm

tomaatje schreef:
Ik denk dat ik dan ga voor Opal.
Zegt me niks. Link naar plaatje of filmpje?

Ik heb het al eerder gezegd: een grote favoriet van mij is emma van girls-boarding-school. (En sophie, maar emma is nog net een stukje heftiger.) Ook vond ik een aantal meisjes van realspankings altijd wel spannend, zoals bijv. jessica, van spankingteenjessica. Of, recenter, bailey. En dan is er natuurlijk keagen.

Maar dat zijn dames uit filmpjes, die bestaan op een bepaalde manier natuurlijk niet echt. Nee, dan meisjes waarvan ik weet dat ze echt bestaan... (Ik zal maar niet vertellen wie van de Daphnemeisjes m'n favoriete spankee is, want dan wordt de rest vast jaloers Evil or Very Mad)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Favoriete spankee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete spankee   Favoriete spankee I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:50 pm

Heb je dan niet op zitten letten tijdens het feestje van leentje? Mad No Filmpjes van Dallas.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Favoriete spankee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete spankee   Favoriete spankee I_icon_minitimevr maa 05, 2010 1:53 pm

tomaatje schreef:
Heb je dan niet op zitten letten tijdens het feestje van leentje? Mad No Filmpjes van Dallas.
Nee, want iemand (een Dallasoïde) was in een slaapkamer elders in het pand bezig. En dat leidde een beetje af... drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Favoriete spankee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Favoriete spankee   Favoriete spankee I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete spankee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete Spanker
» sub/ spankee?
» Dom(21) zoekt Spankee(18-23)
» Dom(21) zoekt spankee(18-23)
» Spankee gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: