Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Henk1954
Watje
Watje
Henk1954


Aantal berichten : 10

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen!   Even voorstellen! I_icon_minitimeza jul 05, 2014 2:11 am

Dag allemaal, ik ben Henk, 60 jaar, en woon in Zuid-Limburg. Sinds een jaar of vijf ben ik spanker. Niet in mijn relatie, wel daar buiten. Je begrijpt dus dat het voor mij geen wekelijkse of als ik pech heb, geen maandelijkse aangelegenheid is. Door de jaren heen heb ik ervaring opgedaan met disciplinaire spanking, al dan niet in opdracht van haar meester, coaching, heropvoeding en inleiding van dames in deze wondere wereld. Uiteenlopende facetten dus. Ik spank bij voorkeur vrouwen vanaf zo'n jaar of 40 en dat heeft wellicht met mijn eigen leeftijd te maken. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik jonger dan 40 pertinent afwijs. Heeft met de casus te maken. Op deze site hoop ik met gelijkgestemden in contact te komen. Ik doe het immers buiten mijn vaste relatie, mijn vriendin, om. Ik ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! I_icon_minitimezo jul 06, 2014 10:23 am

Welkom hier Henk. Veel lees en schrijfplezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! I_icon_minitimedo jul 24, 2014 12:51 am

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen!   Even voorstellen! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen
» Even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: