Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ben jij de kleine ondeugd die wij zoeken?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
PB
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Ben jij de kleine ondeugd die wij zoeken? Empty
BerichtOnderwerp: Ben jij de kleine ondeugd die wij zoeken?   Ben jij de kleine ondeugd die wij zoeken? I_icon_minitimezo jun 16, 2019 2:11 pm

Dag lief, mooi, ondeugend meisje!

Ik ben Pb (begin 60, normaal postuur, spanker by heart, zzp-er) en mijn meisje heet poppedijntje (begin 30, knap, slank postuur, meisjesachtig).
Ik heb in mijn leven al heel wat blote stoute billetjes over mijn knie gehad. Ik ben de laatste jaren een beetje de DaddyDom kant op gegaan. De combinatie van tederheid en strengheid bevalt me goed.
Poppedijntje is een bijzonder speels meisje, dat dol is op kattekwaad, wat altijd leidt tot wat ze verdient en nodig heeft: een flink pak voor de billetjes, totdat ze mooi gloeiend rood zien. Maar je kunt ook diepzinnige gesprekken met haar voeren en ze heeft ook een zorgzame en lieve kant. Ze vindt het heerlijk zich soms als een klein meisje te gedragen.
We kennen elkaar nu ruim zeven jaar, zijn gegroeid tot elkaars geliefden en zielemaatjes, zonder verstikkend te zijn. We leven inmiddels samen en voelen dat er ruimte is voor een ander interessant, lief/stout meisje (die eventueel bij ons komt inwonen! - vlakbij Utrecht).

Wij staan dus open voor een speciaal (intelligent, slank en niet rokend) zusje voor poppedijntje, zodat jullie beiden kleine, stoute meisjes kunnen zijn en samen gekke dingetjes kunnen doen. Maar ook filosoferen over het leven bij een kampvuur.
Spanking is voor jou niet slechts een spannende fantasie, het is onderdeel van jouw geaardheid. Van jongs af aan denk je er al aan hoe het is om over de knie te liggen.
Affiniteit met ageplay zou ook welkom zijn. Hoewel dat niet onze relatie domineert en ook niet van jou gevraagd wordt. Ervaring is absoluut geen vereiste. Een kinky mind wel.

Behalve het D/s aspect hebben we het vooral ook erg gezellig en doen leuke dingen met elkaar. Dagjes uit, vakanties, filmpje kijken bij kaarslicht, de lekkerste nootjeskraam op de markt vinden, zwemmen bij een meertje. Gewoon leven dus.
Het is niet alleen maar spel, maar ook een manier van zijn.
Als jij daarvan deel wilt uitmaken, willen we je graag leren kennen.
Dus: een relatie waarin jij mijn kleine ondeugd bent en poppedijntje je zusje, waarbij de kans groot is dat jullie vaak samen met rode, blote, zere billetjes in de hoek komen te staan.
Natuurlijk kom je met een eigen geschiedenis en eigen verlangens. Wij zullen daar rekening mee houden en er open voor staan. Als na enkele contacten blijkt, dat er een goede klik is, willen we dat je er echt bij hoort...

Tot gauw?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben jij de kleine ondeugd die wij zoeken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The History of Spanking in film
» lotte blijft zoeken
» Spanklimerick
» Kleine introductie
» Bonsoir mes chères amis!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: