Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe spreek je je Dominant aan?

Ga naar beneden 
+6
W
elisa
tomaatje
fleur
yun
dawn
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Hoe spreek je je Dominant aan?
Bij Zijn voornaam.
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap52%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 52% [ 22 ]
Ik noem Hem "Meneer".
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap17%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 17% [ 7 ]
Ik zeg "Meester".
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap14%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 14% [ 6 ]
Ik spreek Hem aan met "Sir".
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap10%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 10% [ 4 ]
Wij hebben een speciale aanspreekvorm afgesproken.
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap5%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 5% [ 2 ]
Ik praat nooit tijdens een sessie.
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap2%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 2% [ 1 ]
Anders.
Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_lcap0%Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 42
 

AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe spreek je je Dominant aan?   Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_icon_minitimedi apr 06, 2010 12:39 am

mickey schreef:
Nu ben ik onder de indruk....
Je hoort hoofdletters..... dat wil ik ook leren!!! lol!

elsa schreef:
De toon waarop woorden worden uitgesproken spreekt soms boekdelen mickey!!!

mickey schreef:
Ooh... das dan weer jammer... leek me wel een handige vaardigheid.. hoef ik nooit meer te twijfelen of het nou wel of niet met een hoofdletter moet


Toch schijnen sommige mensen... eh... kabouters dergelijke dingen wel te kunnen... Shocked


Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
malecka
Watje
Watje



Aantal berichten : 6

Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe spreek je je Dominant aan?   Hoe spreek je je Dominant aan? - Pagina 2 I_icon_minitimezo jul 04, 2010 9:03 pm

elisa schreef:


Op een of andere manier vind ik het hier veel makkelijker om Sir tegen iemand te zeggen dan dat ik het in Nederland zou vinden om meneer te zeggen. Ik vermoed dat het iets is met een gevoel bij een taal. Ik vind het namelijk ook geen probleem om hier met Miss aangesproken terwijl ik in Nederland heel kriegel wordt van mevrouw (om over juffrouw niet eens te spreken).

Zo herkennend! Wij gebruiken af en toe de term Owner, voor mij is dat ook veel meer charme hebbend dan eigenaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe spreek je je Dominant aan?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: