Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Funbun is er ook weer

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:00 pm

Myrna maakte me attent op het bestaan van Klaproos. Leuke naam! Al vrees ik dat Roos wel veel klappen gaat krijgen bij veel leden! Very Happy

Velen van jullie kennen me al van Daphne (lang geleden), mijn publicaties op m'n eigen en andere websites en van Myrna's forum. (waar ik vanwege onbereikbaarheid helaas heb moeten afhaken).

Zo lang als ik me kan herinneren heb ik 'iets' met spanking en naarmate ik ouder wordt, wordt dat sterker. Het gaat niet weg.

De eerste (echte) ervaringen heb ik beleefd met mijn vriendinnetje 'Anneke', een meisje een jaar ouder dan ik, dat niets liever wilde dan over de knie gelegd worden voor een pak voor haar billen. We waren jong, onschuldig en smoorverliefd. We hebben wat afgespeeld...

Hieronder een tekeningetje van mij met Anneke over de knie. Het bloot maken van de billen... Een van de spannendste en heerlijkste momenten...

Funbun is er ook weer Anneke1

Helaas verhuisde ze na ca. 1.5 jaar naar het buitenland. Crying or Very sad

Veel echte spanking ervaringen heb ik daarna niet gehad. Genoeg overigens om er goede herinneringen aan over te houden.
Het merendeel van mijn spanking gevoelens probeer ik te uiten in mijn tekeningetjes en door correspondentie met 'spanking-models' als Star Chandler, Rosaleen Young, Amber Pixie Wells en Audrey Knight. Soms heel intensief, altijd open en eerlijk. Vooral met Rosaleen Young had ik intensief contact (vrijwel dagelijks). Zij was het ook die me aanspoorde meer "publiek" te gaan met m'n tekeningetjes en bijbehorende verhaaltjes. In een van haar filmpjes zegt ze: 'As my Dutch Friend tells me." Dan probeert ze in het Nederlands te zeggen: "Een pak voor de blote billen". Misschien kan ik het filmpje hier wel plaatsen. Als ik heb uitgevonden hoe dat moet. Elk forum werkt net weer een beetje anders en ik kan ook nog niet vinden hoe je een avatar kan plaatsen.

Tot slot een waarschuwing voor de moderators..! Het benamen van nieuwelingen met "WATJE" zou wel eens kunnen betekenen dat veel nieuwe leden willen bewijzen dat het wel meevalt met dat "watje" zijn. Hun billen lopen ernstig gevaar.... Very Happy

Funbun (Erik)


Laatst aangepast door funbun op wo maa 10, 2010 2:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:04 pm

Halo Funbun,
Welkom hier op dit forum.
Hopelijk plaats je hier enige van je verhalen of stellingen.
Ik vond het erg leuk, om je ooit ontmoet te hebben.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:09 pm

Hee Funbun,

wat leuk dat je er ook weer bent!
Welkom en veel plezier op Klaproos!

Groeten,

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:15 pm

Welkom Funbun! Wat leuk je hier op het forum te zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimedi maa 09, 2010 10:30 pm

Welkom Funbun op dit bijzondere forum.

Zo komen alle Daphne mensen uiteindelijk weer bij elkaar.

Mooie tekening overigens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: vervolg Anneke   Funbun is er ook weer I_icon_minitimewo maa 10, 2010 1:01 am

Funbun is er ook weer Anneke2

Funbun is er ook weer Anneke3

Zoals het in werkelijkheid gebeurde. Soms wilde Anneke echt streng op haar billen hebben. Andere keren was het meer speels en stoeiden we.
Meestal begon ik met klappen op haar broek of rok. Dan daagde ze me net zo lang uit tot ik haar broek omlaag deed of haar rokje opsloeg.
Ik wachtte expres, wetend dat ze nauwelijks kon wachten.. Maar ik kon haar op die manier meer klappen geven. Stevig op haar spijkerbroek.
De klappen op haar onderbroekje begonnen weer van voor af aan; langzaamaan harder. Ze droeg van die halfdoorzichtige nylon broekjes, die strak over haar verrukkelijke billen spanden... Heerlijk haar broekje nog strakker te trekken; de - denkbeeldige - plooitjes er uit te strijken en de zachtheid van haar huid te voelen op die plaatsen waar haar billen er al onderuit piepten...
Dan kon ze het nauwelijks meer houden en draaide en protesteerde ze: Dat het niet "eerlijk" was... Dan MOEST het broekje omlaag en kletste en klatste ik op haar blote billen. Verrukkelijk..!
s' Ochtends in pyjama daar hield ze het meest van. Over de knie, billen bloot en meteen petsen en strelen... Ik vond het altijd heerlijk zo met haar te spelen. Het bloot maken van de billen, blank en mals is zooooo verrukkelijk. De warme zachte huid te voelen, de billen te kneden en er lichtjes op te petsen... Er dikke zoenen op te drukken...
En af en toe was ze "stout"! Dan kreeg ze zonder voorspel meteen flink op haar blote billen..! Flinke klappen om beurten op haar linker- en rechterbil. Dan jammerde en protesteerde ze, maar dan liet ik haar niet los voor beide billen vuurrood geslagen waren. Soms drupten er tranen en dan hield ik zoveel van haar!
Dan legde ik mijn wang tegen de gloeiende billen en troostte ik haar. Voorzichtig haar pijnlijke billen strelend...

Het is jaaaaren geleden en toch - als ik eraan terug denk - dan heb ik nog hetzelfde gevoel.

Mischien is het een idee om af en toe een tekening met een bijbehorend verhaaltje te plaatsen..? Onder de juiste rubriek uiteraard.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimewo maa 10, 2010 1:14 am

Dat is zeker een idee, Funbun! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitimewo maa 10, 2010 1:18 am

Leuk, tekeningen! Goed idee Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Funbun is er ook weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Funbun is er ook weer   Funbun is er ook weer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Funbun is er ook weer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'k ben er weer
» Superfreaky is er ook weer bij!
» Daar is tie weer
» ... desnoods over het weer
» Weer een nieuweling.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: