Zoals het in werkelijkheid gebeurde. Soms wilde Anneke echt streng op haar billen hebben. Andere keren was het meer speels en stoeiden we.
Meestal begon ik met klappen op haar broek of rok. Dan daagde ze me net zo lang uit tot ik haar broek omlaag deed of haar rokje opsloeg.
Ik wachtte expres, wetend dat ze nauwelijks kon wachten.. Maar ik kon haar op die manier meer klappen geven. Stevig op haar spijkerbroek.
De klappen op haar onderbroekje begonnen weer van voor af aan; langzaamaan harder. Ze droeg van die halfdoorzichtige nylon broekjes, die strak over haar verrukkelijke billen spanden... Heerlijk haar broekje nog strakker te trekken; de - denkbeeldige - plooitjes er uit te strijken en de zachtheid van haar huid te voelen op die plaatsen waar haar billen er al onderuit piepten...
Dan kon ze het nauwelijks meer houden en draaide en protesteerde ze: Dat het niet "eerlijk" was... Dan MOEST het broekje omlaag en kletste en klatste ik op haar blote billen. Verrukkelijk..!
s' Ochtends in pyjama daar hield ze het meest van. Over de knie, billen bloot en meteen petsen en strelen... Ik vond het altijd heerlijk zo met haar te spelen. Het bloot maken van de billen, blank en mals is zooooo verrukkelijk. De warme zachte huid te voelen, de billen te kneden en er lichtjes op te petsen... Er dikke zoenen op te drukken...
En af en toe was ze "stout"! Dan kreeg ze zonder voorspel meteen flink op haar blote billen..! Flinke klappen om beurten op haar linker- en rechterbil. Dan jammerde en protesteerde ze, maar dan liet ik haar niet los voor beide billen vuurrood geslagen waren. Soms drupten er tranen en dan hield ik zoveel van haar!
Dan legde ik mijn wang tegen de gloeiende billen en troostte ik haar. Voorzichtig haar pijnlijke billen strelend...
Het is jaaaaren geleden en toch - als ik eraan terug denk - dan heb ik nog hetzelfde gevoel.
Mischien is het een idee om af en toe een tekening met een bijbehorend verhaaltje te plaatsen..? Onder de juiste rubriek uiteraard.