Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 'k ben er weer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

'k ben er weer Empty
BerichtOnderwerp: 'k ben er weer   'k ben er weer I_icon_minitimevr sep 09, 2011 11:16 pm

Ha iedereen

Door diverse om standigheden ben ik een tijdje uit de running geweest. Maar goed, ik ben er weer, en zal de komende tijd wat vaker gaan posten, te beginnen bij vanavond.

Liefs voor allen en iedereen

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

'k ben er weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'k ben er weer   'k ben er weer I_icon_minitimeza sep 10, 2011 12:23 am

Hoi tim,
Welkom op klaproos! Kun je misschien wat meer over jezelf vertellen? er zijn vast mensen die je nog niet kennen (ik bijvoorbeeld Wink )

Groetjes carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

'k ben er weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'k ben er weer   'k ben er weer I_icon_minitimeza sep 10, 2011 12:32 am

Tja, uh, en waar te beginnen..

(Een stukje verder kijken bij de Welkom-pagina, en je kunt mijn eerste introductie lezen, maar die is alweer van een tijdje geleden). Ik plak de hele handel even hieronder.


Een aantal bekende namen cq. gezichten, een aantal mensen die ik nog niet ken... Maar ben ik blij dat er weer een goed spanking-forum actief is!!
Voor de mensen die me niet kennen; ik ben Tim, 41 jaar, woonachtig in het midden van het land, werkzaam in de kunsten (zowel lesgevend als uitvoerend), tot voor kort in het trotse bezit van een geweldig lieve kater (maar helaas, onlangs aan ouderdom overleden) (er is inmiddels een nieuwe: Leo), met een voorliefde voor kunsten, geschiedenis, lange wandel- en fietstochten, Ierland, worldmusic, en met een gezonde dosis afkeer van harde muziek uit een VW Golf, Jan Smit, verklede oranje-supporters, mensen die "dan heb ik zoiets van ik doe gewoon mijn ding en zo" zeggen en nog veel meer.
Ik ben sinds een jaar of 10 actief binnen de spanking-scene , heb daar een aantal erg leuke mensen leren kennen (waarvan ik er eentje nog steeds begeleid), heb momenteel geen vast spanking-contact en vind het meer dan leuk een aantal oude en nieuwe mensen snel op de chat te treffen.


Aanvullend: via een van de eerste Gemengde Bijeenkomsten van de inmiddels legendarische Daphne Foundation Smile ben ik in contact gekomen met mensen uit dit wereldje. De laatste jaren ben ik -naast spanking- ook wat meer mijn vleugels aan het uitslaan naar diverse vormen van bondage, en ik kan nog steeds heel erg warm worden van mooie kleding (vrouwen in corstetten, 18e eeuwese kleding, hmmmm), Het laatste jaar ben ik vooral op FetLife actief geweest (als Tim-), maar ik vind het leuk hier weer terug te zijn.

En voor de rest: vragen staat vrij.

Tim
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

'k ben er weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'k ben er weer   'k ben er weer I_icon_minitimeza sep 10, 2011 1:53 am

Hee Tim, leuk dat je er weer bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'k ben er weer Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'k ben er weer   'k ben er weer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'k ben er weer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weer een nieuweling.
» Geklets over het weer!
» isis is er ook weer
» Funbun is er ook weer
» Superfreaky is er ook weer bij!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: