Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Rechts- of Linkshandig

Ga naar beneden 
+8
W
isis
tomaatje
Alex
Strafhand
leentje
dawn
elisa
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Welke hand gebruik jij om te slaan
Ik ben rechts en sla alleen met rechts
Rechts- of Linkshandig I_vote_lcap50%Rechts- of Linkshandig I_vote_rcap
 50% [ 3 ]
Ik ben rechts maar deel af en toe ook een tik uit met links
Rechts- of Linkshandig I_vote_lcap17%Rechts- of Linkshandig I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Ik ben twee handig en draai mijn sub wel eens halverwege om
Rechts- of Linkshandig I_vote_lcap33%Rechts- of Linkshandig I_vote_rcap
 33% [ 2 ]
Ik ben links maar deel af en toe ook een tik uit met rechts
Rechts- of Linkshandig I_vote_lcap0%Rechts- of Linkshandig I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ik ben links en sla alleen met links
Rechts- of Linkshandig I_vote_lcap0%Rechts- of Linkshandig I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 12:44 pm

Eigenlijk ben ik wel benieuwd of hier ook mensen rondlopen die links/twee handig zijn. Of hoort iedereen bij de oude vertrouwde meerderheid van rechtshandigen???
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 12:48 pm

Wat een leuke poll, elsa. Smile

Vroeger had ik een allergie tegen linkshandige spankers, omdat je dan voor mijn gevoel verkeerd om over de knie lag... Rolling Eyes

Intussen ken ik wel een spanker die tweehandig is, ja... Sad Maar ik vind dat hij dat zelf maar moet posten! Ben benieuwd of ik hem zo ver krijg... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 1:14 pm

dawn schreef:

Intussen ken ik wel een spanker die tweehandig is, ja... Sad Maar ik vind dat hij dat zelf maar moet posten! Ben benieuwd of ik hem zo ver krijg... Wink

Hup aan de slag dan, we moeten natuurlijk wel leuke statistiekjes krijgen...

En voor iemand het vraagt, nee deze poll komt niet uit de lucht vallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 1:27 pm

Waar komt-ie dan vandaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 6:42 pm

Ja vertel elsa!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedi maa 23, 2010 10:43 pm

Ik ben een beetje links, maar sla erg rechtshandig.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Watje
Watje
Alex


Aantal berichten : 5

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: links/rechts   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimewo maa 24, 2010 2:45 am

'ik ben niet links'...(betekenisvolle stilte)......'niet rechts,' (kokette blik) 'maar recht door zee' (crypto-fascistische handzwaai)

zeker met de blote hand is het wel prettig om af en toe te kunnen wisselen; doet gewoon verdomde zeer na verloop van tijd

verder komt het vooral toevallig zo uit, ik kijk graag van alle kanten naar Dawns mooie billen, om haar heen lopend, een liefdevolle tik uitdelend, van links, van rechts
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimewo maa 24, 2010 9:23 pm

Rechts- of Linkshandig Sliderflirt

Je zou er toch voor smelten, hè... Embarassed

(Vragen jullie je alleen ook niet af hoe "af en toe een liefdevolle tik" te rijmen is met een verdomd zere hand...?)

juggle
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimewo maa 24, 2010 9:42 pm

Nee hoor dawn, ik snap het helemaal. Hoe meer liefdevol, hoe harder de klappen, dus dan doet zijn hand ook zeer. Maar dat heeft hij natuurlijk over voor jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimewo maa 24, 2010 9:49 pm

Ja hij is wel lief die Alex, en als zijn hand teveel zeer doet kan hij nog altijd een borstel4 gebruiken.

en elsa, je hebt nog geen antwoord gegeven stout
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 1:52 am

Ik heb niet voor niets slecht kammen in huis - beter voor de natuurlijke krul en zo... Laughing Borstels heb je niets aan, wordt je maar statisch vn en zo. Je haar dan. Weg met die ondingen! haarborstel

En ja, elsa: vertel er eens meer van! massmoon
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 10:57 am

Als het goed is wordt elke tik toch met liefde gegeven dawn! En als er echt zon chronisch gebrek aan borstels is wil ik er wel een doneren hoor! Alles voor het goede doel. haarborstel
En als het echt zo lastig is hebben we natuurlijk altijd nog: hard , helpt ook heel goed een zere hand te voorkomen.
Kom je alles hier afhalen of zal ik het brengen? cheers

groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 12:09 pm

Ik weet niet waar jij woont, isis! weetniet Gelukkig... Razz

Dat houden we voorlopig zo... alien

Terug on topic: ik vind dat het voordeel van een bilaterale spanker is, dat je niet zo'n asymmetrisch resultaat krijgt. Je beide billen krijgen evenveel aandacht. Ik vind dat wel prettig, blijkbaar houd ik in dat opzicht van "gelijke behandeling". Nadeel is natuurlijk dat na een flinke aframmeling allebei je billen verdomd zeer doen en je niet nog eens een beetje op een helft kan leunen tbv het zitcomfort...

borstel
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 3:28 pm

Hmmm.. Liquid is volgens mij niet bilateraal, maar rechts, maar ik heb er nog nooit last van gehad dat de ene bil meer pijn deed dan de andere volgens mij. Ook al ben je rechts dan kun je toch gewoon evenveel op allebei de billen slaan?
Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 6:57 pm

Ik ken het fenomeen wel. Mijn rechterbil is altijd veel meer toegetakeld en blauwer dan de linker. Ook door de kant waar hij gaat staan (als ik niet over de knie lig tenminste maar ergens overheen leun) zorgt ervoor dat een rietje of paddle op rechts veel harder aankomt dan op links.
Ik herinner me wel dat ik er ooit een keer per mail over geklaagd heb, ik kreeg er verder geen antwoord op en vergat het vervolgens. Tot mijn stomme verbazing werd de eerstvolgende keer alleen (of bijna alleen) mijn linker bil bewerkt. Omdat die bil minder gewend is werd die vervolgens drie keer zo dik en heeeeeeeel blauw. Hij zei er verder geen woord over en pas thuis drong het tot me door roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 8:03 pm

Ja, dat is altijd het gevaar van commentaar leveren op wat je krijgt... Laughing

Ik had gisteren de euvele moed om te zeggen "nu is het wel genoeg"... Een opmerking van een andere orde, maar toch... Oef. En daarna "mocht" ik ook nog kiezen waar hij het mee af zou maken. Dus ik koos voor "met niets". En dat was ook al niet goed! Toen koos hij de gehate pannenkoekspatel. Het is gewoon niet eerlijk. :pouty: tissues

Maar dat van die ongeljke billen, heb ik bij alle vorige Dominanten ervaren, hoor. Met de hand viel het altijd nogal mee, maar met instrumentengebruik was rechts altijd beurser dan links. Inderdaad door waar hij stond, denk ik. En omdat het uiteinde vn het instrument dan altijd op rechts terecht kwam en het uiteinde zwiept altijd het meest uit. Dus op rechts waren de blauwe plekken van de paddle erger en de striemen van het rietje langer, enzovoort. Nee,dan is bilateraal beter wat mij betreft.

Weet je wat trouwens ook héél "leuk" is aan een bilaterale spanker? Hij kan in beide handen een ander instrument houden en afwisselend met die dingen slaan, zodat je nooit weet wat er komt en je je nergens op in kunt stellen. Want er wordt dan natuurlijk nooit netjes om en om afgewisseld... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 8:42 pm

Heel fijn voor je dawn, je boft toch maar enorm pandalol

O ja dawn, doe eens snel nog twee berichtjes rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 9:09 pm

Ooooo jaaaaa!!! En nu nog maar eentje zelfs... dus...

dit...

is...

mijn 500e bericht!

circel circel circel

Wat heb ik nu gewonnen?

Ik schaam me wel een beetje dat ik zo'n kletskous ben... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimedo maa 25, 2010 9:14 pm

party

Onze eerste overijverige poster op het forum. Gefeliciteerd dawn. taart

ballonnen

choir
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 12:05 am

dawn schreef:
Wat heb ik nu gewonnen?
Wat denk je? Kom jij maar eens hier... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 1:24 am

Tisser dan, W? aaibol
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 1:44 am

Waarschijnlijk wil hij je feliciteren! ballonnen choir Misschien heeft hij wel een cadeautje voor je zelfs. bday
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 1:54 am

O leuk! W geeft altijd heel leuke cadeautjes weet ik toevallig! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 3:35 pm

Gefeliciteerd dawn!

Maar ik herken het probleem helemaal niet, terwijl ik toch dacht dat Liquid rechts is. Maar hij kan heel goed met twee instrumenten tegelijk spanken, betekent dat dan dat hij stiekem bilateraal is??
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitimevr maa 26, 2010 4:34 pm

[quote="dawn"]
Terug on topic: ik vind dat het voordeel van een bilaterale spanker is, dat je niet zo'n asymmetrisch resultaat krijgt.

/quote]
Het begrip "bilaterale spanker" staat nog niet in de dikke Van Dale.
Ik wist niet dat er klachten over zijn: ik sta afwisselend rechts en links van het slachtoffer [of de geluksvogel] en geef evenveel klappen aan iedere bil.
Het is een kwestie van een evenwichtige benadering.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rechts- of Linkshandig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rechts- of Linkshandig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: