Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Rechts- of Linkshandig

Ga naar beneden 
+8
W
isis
tomaatje
Alex
Strafhand
leentje
dawn
elisa
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Welke hand gebruik jij om te slaan
Ik ben rechts en sla alleen met rechts
Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_lcap50%Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_rcap
 50% [ 3 ]
Ik ben rechts maar deel af en toe ook een tik uit met links
Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_lcap17%Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_rcap
 17% [ 1 ]
Ik ben twee handig en draai mijn sub wel eens halverwege om
Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_lcap33%Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_rcap
 33% [ 2 ]
Ik ben links maar deel af en toe ook een tik uit met rechts
Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_lcap0%Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ik ben links en sla alleen met links
Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_lcap0%Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 26, 2010 6:51 pm

Rein schreef:
ik sta afwisselend rechts en links van het slachtoffer [of de geluksvogel] en geef evenveel klappen aan iedere bil.
Maar als je rechts bent, en je slaat OTK, dan is de afstand tot de billen wel verschillend, en dus de hoek waaronder je arm moet slaan ook, en dus komen die klappen toch wel verschillend aan. Zou ik denken.

Ook slaan de vingertoppen misschien anders dan de handpalm, en die zitten bij de twee billen toch andersom (bij de ene aan de buitenkant en bij de andere aan de binnenkant).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 26, 2010 9:26 pm

W schreef:
Rein schreef:
ik sta afwisselend rechts en links van het slachtoffer [of de geluksvogel] en geef evenveel klappen aan iedere bil.
Maar als je rechts bent, en je slaat OTK, dan is de afstand tot de billen wel verschillend, en dus de hoek waaronder je arm moet slaan ook, en dus komen die klappen toch wel verschillend aan. Zou ik denken.

Ook slaan de vingertoppen misschien anders dan de handpalm, en die zitten bij de twee billen toch andersom (bij de ene aan de buitenkant en bij de andere aan de binnenkant).

Hallo W,
Wat je zegt over OTK en handen / afstand klopt natuurlijk.
Ik moet erbij zeggen, dat voor mij het handwerk een beperkt deel is van mijn activiteiten, hooguit een kleine opwarmer.
Wie veel aan handenarbeid doet, kan de spankee wel laten omdraaien na verloop van tijd om een gelijke handafdruk te krijgen.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 26, 2010 9:47 pm

Ik kan beamen dat zowel met de hand als met instrumenten de kant waar je vandaan slaat uitmaakt. Zo had ik laatst blauwe plekken van een pak slaag over de knie omdat de meneer in kwestie links was.

Maar ook met instrumenten krijg je dit. Tenzij iemand echt twee-handig is is er verschil in de impact van klappen vanaf de ene kant en klappen vanaf de andere kant. En is er dus niet een evenredige impact.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 26, 2010 9:47 pm

Het begint nu allemaal wel wat klinisch te klinken. Je hebt het wel over een echt mens hoor, ik ben geen stukje vlees wat gekeerd moet worden omdat het anders aanbakt.
talk2hand
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 26, 2010 10:34 pm

leentje schreef:
ik ben geen stukje vlees wat gekeerd moet worden omdat het anders aanbakt.
Is het heel erg als ik hier verschrikkelijk hard om heb moeten lachen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 27, 2010 1:27 pm

W schreef:
leentje schreef:
ik ben geen stukje vlees wat gekeerd moet worden omdat het anders aanbakt.
Is het heel erg als ik hier verschrikkelijk hard om heb moeten lachen?

Ik denk het niet hoor W... Ik zag leentjes gezicht net voor me toen ik dit las en moest ook heel hard lachen rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 27, 2010 1:50 pm

Wie het laatst lacht, lacht het best.
amen
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 27, 2010 3:38 pm

Da's ook een Hamelen-liedje, W! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 15, 2011 10:35 pm

Mijn D is rechtshandig. sóms slaat hij wel met links. Maar het voelt voor mij ook heel raar, echt alsof je verkeerd om ligt.
Eigenlijk heb ik alleen wanneer ik straf krijg met een instrument dat mijn rechterbil het zwaarder te verduren krijg. Met de hand over de knie is me dat in elk geval nog nooit opgevallen.
Ik moet wel eens op de bank liggen terwijl hij dan slaat en dan laat hij me wel eens andersom liggen halverwege.. Dan merk je pas écht hoe groot het verschil is, als hij met dezelfde kracht door blijft slaan Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 7:03 pm

Linkshandig!;D
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 8:09 pm

dawn schreef:

Terug on topic: ik vind dat het voordeel van een bilaterale spanker is, dat je niet zo'n asymmetrisch resultaat krijgt. Je beide billen krijgen evenveel aandacht. Ik vind dat wel prettig, blijkbaar houd ik in dat opzicht van "gelijke behandeling". Nadeel is natuurlijk dat na een flinke aframmeling allebei je billen verdomd zeer doen en je niet nog eens een beetje op een helft kan leunen tbv het zitcomfort...

Zeker als de Heren Dominanten langere instrumenten gebruiken is het fijn als ze bilateraal kunnen spanken... Misschien toch een cursus voor ze in het leven roepen..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 10:13 pm

Ik ben rechtshandig en probeer héél af en toe met links te slaan, maar dat is erg lastig. Ik heb veel minder kracht in mijn linkerhand, bovendien voelt het als een onnatuurlijke beweging om linkshandig te slaan. Maar dat is misschien een kwestie van veel oefenen Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 10:46 pm

Dat is nog eens een goed idee, Doms die alleen nog maar met de hand gaan slaan die ze niet gewend zijn te gebruiken. Voel je er gelijk nog maar de helft van Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 10:48 pm

Hm, nu ga ik terugdenken aan de eerste keer dat ik iemand over de knie had. Ik heb nooit echt geoefend met slaan (met de hand dan, met instrumenten heb ik wel geoefend) dus hoe heb ik dat die eerste keer voor elkaar gekregen? Cool

Wat ik nog wel weet is dat mijn hand best zeer deed achteraf. Nu is dat een stuk minder, ook al sla ik echt harder dan een paar jaar geleden. Misschien omdat ik een dun laagje eelt heb ondertussen?
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 11:01 pm

Ik weet niet hoe je dat voor elkaar gekregen hebt, ik was er niet bij.. Maar misschien voelde je sub er wel niks van? Razz Bovendien is, als je rechtshandig bent, je rechterarm sowieso al veel beter ontwikkeld..
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 11:02 pm

TuttiFrutti schreef:
Dat is nog eens een goed idee, Doms die alleen nog maar met de hand gaan slaan die ze niet gewend zijn te gebruiken. Voel je er gelijk nog maar de helft van Razz

*dient meteen een wetsvoorstel in*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 11:05 pm

angelica schreef:
TuttiFrutti schreef:
Dat is nog eens een goed idee, Doms die alleen nog maar met de hand gaan slaan die ze niet gewend zijn te gebruiken. Voel je er gelijk nog maar de helft van Razz

*dient meteen een wetsvoorstel in*
Maar, maar... na enige tijd zijn de Doms dan natuurlijk wél gewend aan die andere hand. En dan? Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 13, 2011 11:17 pm

Tegen die tijd is het kabinet gevallen en wordt alles weer teruggedraaid en zo.. geen probleem dus Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitimema maa 14, 2011 1:13 am

Zo van BOEM gevallen...?
lol zie de koppen al voor me: NIEUWE SM-WET AANGENOMEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rechts- of Linkshandig   Rechts- of Linkshandig - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rechts- of Linkshandig
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: