Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Erg donker

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Erg donker Empty
BerichtOnderwerp: Erg donker   Erg donker I_icon_minitimezo feb 14, 2010 11:48 pm

Um, ik ben erg blij met dit nieuwe forum, maar mag ik ook (opbouwend bedoelde) kritiek hebben?

Ik vind het, um, nogal donker hier. De achtergrond (rood) waar de tekst op staat en alles eromheen en zo. Ik ben op zich een enorme fan van rood, maar ik vind het een beetje moeilijk lezen. Althans, die indruk wekt het, op het eerste gezicht...

Zou het mogelijk zijn om ook een alternatieve stijl in te kunnen stellen, of zoiets, waardoor het er allemaal wat helderder uit ziet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Erg donker Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erg donker   Erg donker I_icon_minitimezo feb 14, 2010 11:59 pm

Het is me opgevallen dat het forum op de pc van leen veel roder was dan op de mijne waarop ik de kleuren heb ingesteld. Dus misschien moet ik nog eens bij haar langs om het beter in te kunnen schatten, want hier is alles goed te lezen. Als je/jullie even geduld hebben, komt dat binnen een paar weken vast in orde.

Iets anders dat nog gedan moet worden is het uploden van on topic smileys. Dat is een ellendig klusje omdat ze er een voor een op moeten. Dus ook daarvoor vragen we even geduld... Ik heb er al een heleboel verzameld, maar als mensen in de tussentijd onbekende leuke on topic smileys tegenkomen, zou het leuk zijn als ze die mailen, dan kunnen we kijken of ze er op kunnen!

scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Erg donker
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: