Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimewo apr 13, 2016 2:31 am

Hoi allemaal,

Ik wil iedereen vragen die zelf donker van huid is, of uit ervaring kan antwoorden of het zichtbaar is als er op geslagen is. Ik heb daar geen ervaring mee helaas want in mijn ogen zijn de billen van afrikaanse vrouwen goed van vorm hiervoor. Maar de verkleuring hoort er wel bij.

Benieuwd naar jullie ervaringen!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimewo apr 13, 2016 6:19 pm

Volgens mij kleurt een zwarte huid wit, maar ik weet dit niet helemaal zeker. Zijn vast wel genoeg filmpjes en fotos waarin je dit op kan zoeken toch ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimezo mei 22, 2016 11:28 pm