Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimewo apr 13, 2016 2:31 am

Hoi allemaal,

Ik wil iedereen vragen die zelf donker van huid is, of uit ervaring kan antwoorden of het zichtbaar is als er op geslagen is. Ik heb daar geen ervaring mee helaas want in mijn ogen zijn de billen van afrikaanse vrouwen goed van vorm hiervoor. Maar de verkleuring hoort er wel bij.

Benieuwd naar jullie ervaringen!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimewo apr 13, 2016 6:19 pm

Volgens mij kleurt een zwarte huid wit, maar ik weet dit niet helemaal zeker. Zijn vast wel genoeg filmpjes en fotos waarin je dit op kan zoeken toch ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
demie
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimezo mei 22, 2016 11:28 pm

Ik kleur gewoon rood hoor, net als dat ik gewoon verbrand als ik te lang in de zon zit.
Of gaat het om echt hele donkere mensen ? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimedi mei 24, 2016 4:35 pm

Wat demie zegt.
Ligt eraan welke kleur donker je bedoelt.
Mijn kleur zal gewoon rood kleuren tenzij het gaat om hele donkere mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Worden donkere billen rood   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimewo mei 25, 2016 1:31 am

@demie en @Blackspanker, thanks voor jullie reactie, en ik had al wel gezien dat mensen met een donkerdere huid rood kleuren,


kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Young-black-girl-spanked

Maar echt hele donkere billen dan? Het zal best wel, maar erg duidelijke voorbeelden zie ik niet zo een twee drie.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitimedo jun 09, 2016 7:48 pm

Gewoon rood, misschien iets minder snel te zien. Maar niks anders dan bij witte mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Gesponsorde inhoud





kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?   kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Erg donker
» Aanpassingen kleuren
» evenwicht tussen pret en serieus
» Hoe zit het dan in publiek?
» Hoe noemen jullie je achterste?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: