kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?
4 plaatsers
Auteur
Bericht
Desiderata85 Beginner
Aantal berichten : 42
Onderwerp: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? wo apr 13, 2016 2:31 am
Hoi allemaal,
Ik wil iedereen vragen die zelf donker van huid is, of uit ervaring kan antwoorden of het zichtbaar is als er op geslagen is. Ik heb daar geen ervaring mee helaas want in mijn ogen zijn de billen van afrikaanse vrouwen goed van vorm hiervoor. Maar de verkleuring hoort er wel bij.
Benieuwd naar jullie ervaringen!
isis Overijverige Poster
Aantal berichten : 854
Onderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? wo apr 13, 2016 6:19 pm
Volgens mij kleurt een zwarte huid wit, maar ik weet dit niet helemaal zeker. Zijn vast wel genoeg filmpjes en fotos waarin je dit op kan zoeken toch ;-)
demie Watje
Aantal berichten : 11
Onderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? zo mei 22, 2016 11:28 pm
Ik kleur gewoon rood hoor, net als dat ik gewoon verbrand als ik te lang in de zon zit. Of gaat het om echt hele donkere mensen ? :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? di mei 24, 2016 4:35 pm
Wat demie zegt. Ligt eraan welke kleur donker je bedoelt. Mijn kleur zal gewoon rood kleuren tenzij het gaat om hele donkere mensen.
Desiderata85 Beginner
Aantal berichten : 42
Onderwerp: Worden donkere billen rood wo mei 25, 2016 1:31 am
@demie en @Blackspanker, thanks voor jullie reactie, en ik had al wel gezien dat mensen met een donkerdere huid rood kleuren,
Maar echt hele donkere billen dan? Het zal best wel, maar erg duidelijke voorbeelden zie ik niet zo een twee drie.
mint Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 117
Onderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag? do jun 09, 2016 7:48 pm
Gewoon rood, misschien iets minder snel te zien. Maar niks anders dan bij witte mensen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?
kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?