Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Wat we haten in spanking video's

Ga naar beneden 
+4
isis
Strafhand
leentje
tomaatje
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 3:56 pm

Wat maakt een spanking video een slechte video? Wat si voor jou een enorme turnoff?

Ik druk meteen op stop en delete als de Spanker geen respect lijkt te hebben voor de spankee. Als er niet uit de video blijkt dat het uit liefde gedaan wordt, ( op zijn minst als vrienden) dan spreekt het mij niet aan. Zeker als hij haar uit gaat maken voor slet en geen respect toont voor haar. Het is een mens, geen ding. Als ik in de beschrijving slut oid zie staan, weet ik al dat ik het over moet slaan. Of er moet staan: Jerk spanks slut. Wink Dan is het meer in balans. :p

Verder moet het acteerwerk goed zijn, niet te overdreven of een opgelezen tekst. Hoe natuurlijker het overkomt, hoe beter.

De Dominant moet verder een goede uitstraling hebben en niet slaan als een watje. Als hij aait en zij dan enorm tekeer gaat, gaat de video ook meteen de prullenbak in.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 4:29 pm

Voor mij moet het er realistisch uitzien. Liefst lijkt het om iets echts te gaan en dan liever niet alleen om teveel uitgeven met een credit kaart of dat soort gedoe Mad

De spanker moet verbaal een beetje vaardig zijn en goed kunnen preken. Hij moet er liefst ook een beetje verzorgd en aantrekkelijk uitzien. Dat geldt trouwens ook voor het meisje. Zo'n plastic geval met dikke lagen make up vind ik niet leuk.

De dynamiek tussen de twee moet goed zijn. Ik vind het een afknapper als er seks aan te pas komt tijdens een serieuze spanking sessie. Dat hoef ik niet te zien, dat doen ze maar buiten beeld cyclops

Ik let er altijd ook op hoe het vertrek waar opgenomen wordt eruitziet. Kleur van het interieur, eventuele boeken in de kast enz. Ik vind het leuk als dat er ook nog smaakvol uitziet.


Laatst aangepast door leentje op vr maa 26, 2010 6:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 4:46 pm

Laatste deed ik een miskoop: het gezicht van de dominant was niet te zien; oudjes van Moonglow, zoiets kun je helemaal niet verkopen!
Verdere afknappers: eindeloos geklets tussen de klappen door.
En natuurlijk: te zacht slaan.
Verder ook het eerste punt van Tomaatje, maar dat is ruim interpretabel.

Pluspunt is een goed verhaal, de zichtbare onhebbelijkheden van de strafzoekster, maar dat is een andere “draad” [of “dreiging”?]

Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 6:17 pm

Ik vind het belangrijk dat het een klein beetje realistisch overkomt. Inderdaad het harde slaan is wel een must en ik heb zon verschrikkelijke hekel aan die meiden die alles bij elkaar lopen te gillen, daar knap ik echt op af.
Wat ik hier nog niet gehoord heb: ik vind het heel belangrijk dat er gepraat wordt tijdens de spanking en dat het niet alleen 5 min lang klappen uitdelen is.
En het moet gewoon niet te lachwekkend worden...laatst klikte ik een filmpje aan dat blijkbaar van duitse komaf was..en toen hoorde ik ineens: 'Raus mit dem hosen!' Nou daar moet ik nu nog steeds om lachen als ik daaraan denk.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 6:45 pm

Dus de kritieken tot nu toe zijn "gebrek aan respect voor de sub", "gebrek aan realisme", "overloos ouwehoeren" ("gebrek aan spanking" Rolling Eyes) en "gebrek aan verhaal" (alleen maar slaan)?

Ja, ik denk dat dat allevier voor mij ook turn-offs zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 6:58 pm

isis schreef:
en dat het niet alleen 5 min lang klappen uitdelen is.
Dat doen ze bij realspanking, en dat vind ik vaak toch wel erg mooi. Zie http://www.thespankingblog.com/ voor het weblog van de grote baas van dat spul.

Hoewel ze bij realspanking ook wel interviews en zo hebben. Ook leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimevr maa 26, 2010 9:22 pm

W schreef:
isis schreef:
en dat het niet alleen 5 min lang klappen uitdelen is.
Dat doen ze bij realspanking, en dat vind ik vaak toch wel erg mooi. Zie http://www.thespankingblog.com/ voor het weblog van de grote baas van dat spul.

Hoewel ze bij realspanking ook wel interviews en zo hebben. Ook leuk!

Mee eens,
we kunnen misschien tzt een lijst met favoriete video's maken?
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 3:20 pm

Ik zit ook op dezelfde lijn als W en Rein.

Een spankingfilm moet voor mij zo realistisch mogelijk zijn en dus niet alleen maar "een klein beetje realistisch overkomen", waar isis bijvoorbeeld mee genoegen neemt.
Er moet dus een goed verhaal inzitten en niet toneelmatig worden geacteerd. Als het maar in het verhaal past, hoeft de spanking niet per se uit liefde te worden gegeven, zoals tomaatje vindt.

Om die reden vind ik spankingscenes uit mainstreamfilms nog het meest interessant, ook al wordt daarin de spanking of caning niet zo gedetailleerd getoond als in een echte spankingfilm.

Bij mij gaat in de eerste plaats om het meisje dat dat op haar billen krijgt. Zij moet er goed uit zien. Als het in het verhaal past, mag (of zelfs moet!) de spanker er oud, lelijk en dik uitzien, zoals bijvoorbeeld in in die kostschoolfilmpjes. Daar komt het niet realistisch over als de canende headmaster een jonge, atletische adonis is.
Verder vond ik het ook aardig dat in dat filmfragmentje (Community.wmv) dat W recent op de site heeft geplaatst, het een oude, minder valide oma was die het meisje dat voor haar een switch had gehaald, daarmee op haar billen gaf.

Ik knap af op veel van die spankingfilms van bijvoorbeeld Shadow Lane, die technisch weliswaar in orde zijn, maar compleet fabrieksmatig zijn gemaakt. Je kunt zien dat ze telkens dezelfde studioruimte gebruiken en de grootst mogelijk moeite hebben om ook nog een passend verhaaltje om het slaan heen te bedenken.

Aan de andere kant vind ik de filmpjes van Raven Hill Studios in de series "Beach Girl Spankings" en "Resolved by Corporal Punishment" en de filmpjes van www.realspankings.com waarbij eerst een korte "intake" plaats vindt gevolgd door een spanking ook wel interessant. De problematiek waar Shadow Lane mee worstelt, wordt op die manier op natuurlijke wijze opgelost.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 3:58 pm

Dutch Spank Daddy schreef:


Bij mij gaat in de eerste plaats om het meisje dat dat op haar billen krijgt. Zij moet er goed uit zien. Als het in het verhaal past, mag (of zelfs moet!) de spanker er oud, lelijk en dik uitzien, zoals bijvoorbeeld in in die kostschoolfilmpjes. Daar komt het niet realistisch over als de canende headmaster een jonge, atletische adonis is.

Vanuit de man gezien misschien. Ik vind dat er vaak met twee maten gemeten wordt. De spanker mag/moet er oud, lelijk en dik uitzien, want dan is het realistisch. En de studentes op een kostschool zijn zeker allemaal bloedmooi? Razz Prima, als je wil dat de spanker er realistisch uitziet, maar dan ook de meisjes. Die moeten dan ook dik, dun, lelijk, mooi enz. zijn. Gewoon zoals het ook in de realiteit is, het gros van de meisjes ziet er niet uit als model. Toch gebruiken veel spankingvideo bedrijven modellen voor de filmpjes, vaak niet eens spankos. Want de meeste mannen nemen er geen genoegen mee als de meisjes niet heel knap en sexy zijn.

Sterker nog, sommige vrouwen zouden dolgraag in spankingfilms acteren, maar die worden afgewezen omdat ze te dik zijn ( maatje 38 is te veel) of te oud. Voor de mannen in diezelfde films, maakt dat totaal niet uit. Zelfs hele onaantrekkelijke, vieze, oude mannetjes mogen gewoon meedoen. ( zoals bij Raven Hill, die oude opa die niet kon slaan) Ik zou daar wel wat meer balans in willen zien. Niet alleen aantrekkelijke vrouwen, maar ook aantrekkelijke mannen. ( die ook nog goed kunnen slaan en natuurlijk Dominant zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 4:41 pm

tomaatje schreef:

Toch gebruiken veel spankingvideo bedrijven modellen voor de filmpjes, vaak niet eens spankos. Want de meeste mannen nemen er geen genoegen mee als de meisjes niet heel knap en sexy zijn. )

Ik weet niet of de eis is dat de meisjes heel knap en sexy zijn.
Ik vind het "girl next door" type ook goed genoeg of zelf nog beter en dat type hoeft niet per se heel knap en sexy te zijn.
Een beetje de types van
www.girls-boarding-school.com
www.realspankings.com of
www.real-life-spankings.com (en die zijn echt niet allemaal maatje 38 of minder!)
of van Raven Hill Studios.
Dat zijn echt niet allemaal fotomodellen.


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op za maa 27, 2010 4:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 4:48 pm

Het is echter een feit dat niet alleen mannen naar die filmpjes kijken. En voor ons, de dames, is er weinig aan als we naar zo'n eng vies mannetje moeten kijken. Is trouwens ook niet realistisch. De meeste docenten op mijn school zagen er echt niet zo 'schmutzig' uit.

als je naar dergelijke 'engerds' kijkt zou je op slag genezen van je spanking fetisj. Maar misschien is dat het verborgen therapeutisch doel van die filmmakers.
dank
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 5:03 pm

Hoeveel 40 + spankees zie je in films, en hoeveel met overgewicht? Zelfs in Amerika, waar toch heel veel mensen met overgewicht kampen. Er zijn een paar bedrijven waar ze wel terecht kunnen, maar de meeste niet.

Zou dat het zijn leentje? Maar waarom genezen ze de mannen ook niet dan, straks zijn er alleen nog mannen die willen spanken, maar geen vrouwen meer die gespankt willen worden. Wink

Ik heb het wel eens aangekaart bij een internationale site en daar kwam van de bedrijven zelf het antwoord dat 90 % van de klanten man is en dat die dit willen zien. Dit verkoopt blijkbaar. Tsja, als ze aantrekkelijke mannen lelijke, vieze, oude vrouwtjes zouden laten spanken, zouden ze 90 % vrouwelijke klanten krijgen. Rolling Eyes

Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat mannen het als een bedreiging zien als de Dom in de video heel aantrekkelijk is. Als de spanker heel onaantrekkelijk, oud enz. is, dan heeft iedereen een kans om mooie meisjes over de knie te leggen. Leuker voor hun fantasie.

Jammer dat Doms ook de spankingvideos domineren, en niet alleen ons. :pouty:
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 5:06 pm

Bij spankingtube zie je wel realistische spankees, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 5:41 pm

tomaatje schreef:
Jammer dat Doms ook de spankingvideos domineren, en niet alleen ons. :pouty:

Spankingfilms vormen natuurlijk al een kleine "niche" binnen de markt van 18+ films.

Binnen deze "niche" zou een nog kleinere niche kunnen worden gevormd, bestaande uit spankingfilms waarin de spankees maatje 38+ hebben en niet meer zo jong etc. zijn en de spanko's allemaal atletische adonissen zijn.
Daar zal vast ook wel belangstelling voor zijn.

Voorzover het nog niet bestaat, zou je het natuurlijk zelf kunnen opzetten. Wellicht een gat in de spankingmarkt. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 9:54 pm

leentje schreef:
Is trouwens ook niet realistisch. De meeste docenten op mijn school zagen er echt niet zo 'schmutzig' uit.

Daar waar ik het over de "kostschoolfilmpjes" heb met bijbehorende "headmasters" denk ik nou niet direct op de eerste plaats aan de docenten van mijn (middelbare) school. Shocked Shocked Shocked Shocked

Leentje, volgens mij zijn wij ongeveer van dezelfde generatie, wellicht schelen wij een paar jaar.
Wij zullen dus wel ongeveer hetzelfde type docent op de middelbare school hebben meegemaakt in de "sixties & seventies".

De jongere docenten hadden bijna standaard jeans (wel netjes gewassen en dus niet 'schmutzig'), baard en lange haren en mochten/MOESTEN!!!! wij met hun voornaam aanspreken.
Gezag was "not done".
De oudere docenten zaten vaak nog strak in het pak, wisten niet wat hen in het kader van "de tijdgeest" was overkomen, durfden helemaal niets meer en hoopten alleen nog maar dat zij hun pensioen/VUT zonder kleerscheuren zouden kunnen halen.

Kortom, niet direct de juiste personages voor de "headmaster" uit kostschoolfilmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimeza maa 27, 2010 10:13 pm

Citaat :
Kortom, niet direct de juiste personages voor de "headmaster" uit kostschoolfilmpjes.

De conrector op mijn school was lang, slank, strak in het pak en had een zeer dominante uitstraling.
Ik ben vaak bij hem op het matje geroepen, en binnen 5 minuten biechtte ik dan spontaan al mijn zonden en nog wat meer op.
Helaas legde hij me niet over de knie, ik fantaseerde er echter wel over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 12:31 am

leentje schreef:
en binnen 5 minuten biechtte ik dan spontaan al mijn zonden en nog wat meer op.

Noem mij nieuwsgierig, maar wat viel er terzake dan nog meer op te biechten dan al jouw zonden... Smile


Laatst aangepast door Dutch Spank Daddy op zo maa 28, 2010 12:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 12:17 pm

Kan je er even bij vertellen welke school dat was? Want misschien leest die conrector hier toevallig mee, en heeft die dan ook een goeie dag Twisted Evil

Je weet immers nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 12:27 pm

W, ik betwijfel of hij nog leeft. De school stond in U op de plek waar nu Parnassos is gevestigd.

Wat we haten in spanking video's Images1j
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 1:16 pm

Dutch Spank Daddy schreef:

Spankingfilms vormen natuurlijk al een kleine "niche" binnen de markt van 18+ films.

Binnen deze "niche" zou een nog kleinere niche kunnen worden gevormd, bestaande uit spankingfilms waarin de spankees maatje 38+ hebben en niet meer zo jong etc. zijn en de spanko's allemaal atletische adonissen zijn.
Daar zal vast ook wel belangstelling voor zijn.

Voorzover het nog niet bestaat, zou je het natuurlijk zelf kunnen opzetten. Wellicht een gat in de spankingmarkt. Very Happy

Het is niet mijn ambitie om een spankingvideo bedrijf op te richten. Bovendien is dat niet wat ik bedoel. Ik bedoel alleen dat er meer naar de wensen van mannelijke klanten wordt gekeken dan van vrouwelijke klanten. En dat wordt met argumenten gerechtvaardigd die je zo onderuit haalt. Als je in een winkel Feyenoord merchandise gaat verkopen, kopen Ajax fans er niet. Als je Feyenoord en Ajax gaat verkopen, kan je verkopen aan en Feyenoord en Ajax supporters. Dan kan je wel blijven roepen dat Ajax supporters Ajax willen, maar dan sluit je dus een hele groep uit, terwijl je daar ook aan zou kunnen verdienen.

Waarom zijn de criteria voor een spankee veel en veel hoger dan voor een Spanker ( als daar uberhaupt al criteria voor zijn op het moment)? Van mij mag dat gelijk worden gesteld. Dus of dezelfde strenge eisen stellen aan Spankers, of ook bij de subs gewoon iedereen aannemen die maar wil. Ik denk dat het eerste het beste is voor de verkoop. Laughing Anders krijg je een 65 jarige sub, in een vies traningspak waarin ze net heeft gesport om de overtollige kilo's weg te werken ( wat nog niet is gelukt). Dat soort Doms mogelijk nl ook gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 3:36 pm

Een van de meest onsmakelijke spanker die ik weet is Outlaw (zie: www.spankingtube.com/watch/edf70ed02d9829018b3d/Attitude-Adjustment:-Destiny's-Spanking-and-Ass-Fucking-Puni ), veelvuldig te zien en onbegrijperlijkerwijs altijd hoog beoordeeld op Spankingtube. Waarschuwing voor de squeamish en/of preutsen onder ons: klik niet op de link - er is hier voordat er iemand over de knie gaat slechts sprake van "interne stokslagen" (en het is echt héél onsmakelijk!)... Met welgemeende excuses - maar dit is het goorste en onaantrekkelijkste dat ik van hem kon vinden.

En deze meneer vind ik ook errug onappetijtelijk... (Die filmpjes heb ik gevonden via een best aardige site waarop je veel trailers van commerciële sites kunt bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 10:04 pm

Vind je die Outlaw echt onaantrekkleijk? Goh. (Ik heb nog wat andere filmpjes van hem bekeken, en hij is duidelijk into negerinnen spanken. Dat heeft ook wel iets. Negerinnen zijn absoluut niet mijn favoriete vrouwentype, maar ze hebben natuurlijk wel geweldige achterwerken, en de slavernijfantasieën die je eroverheen kunt projecteren geeft het ook wel wat extra's.)


En dan geef ik nog spankingtube als plek waar je wél realistische mensen tegenkomt... want daar zijn de dames er wel in alle soorten, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 10:17 pm

Gedverdegedver. Wat een engerd, al was hij de laatste spanker dan zou ik nog niet bij hem over de knie willen mom2
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 10:43 pm

tomaatje schreef:
Bovendien is dat niet wat ik bedoel. Ik bedoel alleen dat er meer naar de wensen van mannelijke klanten wordt gekeken dan van vrouwelijke klanten. En dat wordt met argumenten gerechtvaardigd die je zo onderuit haalt.

Het is natuurlijk gewoon handel en voor elk fetish bestaat natuurlijk wel vraag en aanbod.
Er zal van de kant van degene die de video's aanbiedt wel voornamelijk worden gekeken naar de vraag en die zal kennelijk van de kant van de mannelijke klanten tot nu toe wel het grootste zijn.
Dat is voor zo'n op geld beluste producent toch het beste argument, of niet?
Hoe wou je dat "zo onderuit halen"?
Toch hopelijk niet met het argument "dat het niet eerlijk is".
Daar wordt in de handel nou niet direct op de eerste plaats naar gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitimezo maa 28, 2010 11:05 pm

Met mijn eerder genoemde argument. Natuurlijk heb je 90 % mannelijke klanten als de meisjes heel mooi zijn en de mannen oud en onaantrekkelijk. Als je aantrekkelijke, jonge mannen zou hebben, zou het aantal vrouwelijke klanten veel hoger zijn en de mannen blijven toch wel, want het gaat de meeste mannen vooral om de meisjes.

Als je alleen Ajax merchandise verkoopt, dan kun je wel zeggen: 90 % is Ajax supporter. Maar als je ook Feyenoord zou verkopen, dan verkoop je hetzelfde aantal Ajax merchandise, maar ook Feyenoord merchandise ( behalve als je winkel in Amsterdam staat misschien) en dan liggen die percentages ook heel anders. Misschien is het dan wel ineens 50-50.

Het feit dat 90% man is, is een gevolg van de mooie meisjes vs onaantrekkelijke mannen. Volgens mij is het ook niet voor niks dat een site als Dallasspankshard zo populair is. Hij ziet er zelf ook goed uit en is voor vrouwen heel aansprekend. Daar ben ik ook lid van geweest, terwijl ik dat bij veel andere sites nooit zou doen, tenzij ze leuke Doms hebben die me erg aanspreken. Hoe het meisje eruit ziet, maakt mij niet zo veel uit. ( wel hoe goed ze kan acteren)

En ik ben het eens met dawn en leentje. Al zou hij de laatste Dom op aarde zijn..... Ik heb per ongeluk een keer een stukje van een video gezien en heb m snel afgezet. Ieder zijn ding, maar ik vind het niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat we haten in spanking video's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat we haten in spanking video's   Wat we haten in spanking video's I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat we haten in spanking video's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete spanking film(pje)-
Ga naar: