Onderwerp: in de gaten houden wo apr 14, 2010 2:51 pm
bedoeld om je huisdier in de gaten te houden, maar ik kan me er nog veel andere toepassingen ook bij voorstellen
GPS tracker....
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: in de gaten houden wo apr 14, 2010 3:09 pm
Ik zie het verband met spanking niet helemaal, maar je kan inderdaad vast wel leuke scenario's hiermee uitspelen.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: in de gaten houden za okt 02, 2010 10:51 am
Bij nader inzien, best een handig apparaat. Ik zie altijd kans overal te verdwalen. Eindelijk eens een echt nuttige taak voor mijn Dom, mag hij me komen redden als ik hopeloos verdwaald ben
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700
Onderwerp: Re: in de gaten houden ma okt 04, 2010 11:28 pm
Ja, leentje, en als ie je dan gevonden heeft krijg je flink op je billen omdat je hem zo ongerust hebt gemaakt. Zo'n beetje als op je avatar??
Laatst aangepast door Peetwie op ma okt 04, 2010 11:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tikfoutjes)
Onderwerp: Re: in de gaten houden di okt 05, 2010 12:17 am
Maarre ik kan er toch niks aan doen dat ik zo'n slecht richtingsgevoel heb
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: in de gaten houden di okt 05, 2010 7:55 pm
Met het richtingsgevoel van sommige dominanten kom je ook nooit meer thuis ook hoor
Onderwerp: Re: in de gaten houden di okt 05, 2010 10:07 pm
Onderwerp: Re: in de gaten houden do okt 07, 2010 10:57 pm
"Sommige dominanten." Is dat niet een beetje heel erg onbeleefd geformuleerd dames mickey en leentje, hm?
(Met mijn richtigsgevoel is anders weinig mis. De route gaat altijd richting een spanking.)
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: in de gaten houden vr okt 08, 2010 12:34 am
Niet links, niet rechts, maar recht door zee? (Zee als in spanking...)
mickey Eeuwige wat
Aantal berichten : 220
Onderwerp: Re: in de gaten houden vr okt 08, 2010 9:05 pm
W schreef:
"Sommige dominanten." Is dat niet een beetje heel erg onbeleefd geformuleerd dames mickey en leentje, hm?
(Met mijn richtigsgevoel is anders weinig mis. De route gaat altijd richting een spanking.)
Waarom onbeleefd W? Sommigen wil zeggen niet allemaal, wat volgens mij helemaal waar is, zeker als jij altijd de weg weet, dan wil het alleen nog maar zeggen dat er anderen zijn die dat niet altijd weten... of moet ik dan zeggen altijd niet?
Laatst aangepast door mickey op za okt 09, 2010 12:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: in de gaten houden za okt 09, 2010 12:38 am
Ik vind er ook weinig onbeleefd aan hoor. Of bedoel je dat het sommige Domme Dominanten had moeten zijn
Onderwerp: Re: in de gaten houden do nov 04, 2010 1:14 pm
Dat zijn Domminanten.
sarah Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 309
Onderwerp: Re: in de gaten houden wo nov 24, 2010 5:52 pm
Aangezien niet iedereen weet dat mijn naam nu zonder hoofdletter geschreven wordt, dus sarah, kan ik me bij sommigen ook wel voorstellen, dat zij hun richtingsgevoel ook wel bij een dom, kwijtraken. En dan heb ik het nu niet over de Dom van Utrecht. Dat gebouw is door een windvlaag al atheistisch geworden. Die Dom weten we allemaal wel te vinden, zelfs als het wat mistig wordt. Maria plaats zich daar achter. Ook een mooie schuilplek. Maar over de dommen van Utrecht. Die komen bij U trecht, en niet bij mij. Dus of onze Dom mij weet te vinden dat is onderhand wel onder handen. Ik voel me al enigzins onthand, maar niet reddeloos verloren. Ahum ... misschien maar eens wat zenderstilte betrachten ...
Onderwerp: Re: in de gaten houden vr nov 26, 2010 10:50 pm
Liever geen zenderstilte, sarah. Heb ik gelukkig ook nog niets van gemerkt de laatste tijd
sarah Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: in de gaten houden za nov 27, 2010 10:19 am
Iedereen heeft mij wel in de gaten ... geen gps voor nodig ... daar hoef je niet dom voor te zijn en ook geen Dom, aangezien bij mij alleen een man dom of Dom kan zijn ... soms is dit een domme uitspraak ... maar ik ben ook een sub.
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 12:39 am
"aangezien bij mij alleen een man dom of Dom kan zijn ... soms is dit een domme uitspraak ... maar ik ben ook een sub".
Ik zie hier absoluut het verband niet, sarah. Maarre... misschien ben ik een domme Dom?
sarah Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 4:55 am
Dom=dominant dom= niet slim
Ook een vrouw kan een Dom zijn. Dus dan een domme uitspraak. Aangezien ik sub ben, ben ik niet Dom, en dan dus ook nooit een domme Dom. ... hahah ... die Peetwie ...
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 2:19 pm
sub= moet op haar billen hebben Sub=onderzeeboot
(sorry, maar dit moest ik even kwijt )
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 2:25 pm
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 3:38 pm
Yes! Ah, "yes" is a word with a glorious ring!
sarah Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 4:16 pm
Zouden de Beatles uit Dom's bestaan hebben. To beat is slaan/meppen. Beatle?Mepper??? Hahah ... 4 -tal meptuig in een geelkleurige Sub ???
maar nogmaals ... ik ben een sub, die op haar billen moet krijgen en bij mij is er voor een Sub geen plaats. Wel voor domme Dom's. ook voor slimme... ehhh ... kuch ...
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 5:00 pm
Is Rohan het er mee eens dat daar nog plaats voor is?
sarah Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: in de gaten houden zo nov 28, 2010 10:15 pm
Rohan heeft zijn handen vol aan mij ... volgens mij ... en dit zeg ik ... kan hij best wel extra handjes gebruiken ... maar of ik onder andere wil???
Onderwerp: Re: in de gaten houden ma nov 29, 2010 11:42 am
Volgens mij moet de vraag eerst zijn of hij je onder andere wil. Dat is toch ook wat dawn vroeg? Of begrijp ik verkeerd waar het hier over gaat? (Het is maandagmorgen, en ik ben nog steeds niet helemaal wakker.)
sarah Gewaardeerd Poster
Onderwerp: Re: in de gaten houden ma nov 29, 2010 4:31 pm
ehh ... ja ... of Rohan het goed zou vinden, dat ik onder andere mannen handen zou komen? ... of begrijp ik het nu niet?
Het blijft een vraag. We gaan allebei naar de sauna, dus dat anderen dan alleen hij mij bloot zien is geen probleem. Ik doe aan judo samen met alleen mannen dus lichaamscontact is ook geen probleem. Ik neem af en toe een lichaamsmassage, normale (dus niet geslachtdelen ten overvloede ), ook geen punt.
Nu wordt Rohan opgewonden als hij mij een pak slaag geeft maar ik niet. Als ik ontvang, dan doet het alleen maar pijn. Een hard pak slaag, daar wordt ik niet blij van en daar raak ik ook niet opgewonden van. Dus voor mij geen probleem, maar misschien wel voor Rohan. En daar heb ik dus nu geen antwoord op, en nu dus ook niet nodig, maar ik ben wel geinteresseerd hoe anderen met zo'n vraagstuk omgaan.
Het slaan/geslagen worden van/door een ander dan je partner?