Onderwerp: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? do mei 06, 2010 11:10 pm
Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?
Ik had graag de dames Halsema en Sap recht in de ogen willen kijken; nummer 1 en 2 zijn van een politieke club is wel een prestatie, maar hoofdstuk 8 van hun verkiezingsprogramma heeft toch wat mankementen; ach, misschien was het wel een ander hoofdstuk. Hoe dan ook: deze dames met zelfbewuste, intelligente en vrolijke uitstraling doen mij wat week worden; dus gun ik hen een forse portie van het ons bekende medicijn. Stine Jensen zou ook onder deze categorie kunnen vallen. We hebben op deze website als een verwezen naar mevrouw Rita V van de afdeling voor “recht-door-zee”. Dat wordt een ander verhaal: zij komt als tonpraatster in aanmerking voor een strafspanking zonder een codewoord aan te bieden; of ben ik dan te streng? Weet iemand andere bekende dames die in gedachten over de knie of tafel gaan? Groet van Rein
Laatst aangepast door Rein op ma jun 21, 2010 12:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
W Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3726
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? do mei 06, 2010 11:23 pm
In de politiek niet. Maar Heleen van Royen-Kroon heb ik soms wel eens een fantasie over gehad. Ze lijkt me een beetje plat type, maar ze heeft mooie billen.
En Sanne Wallis de Vries heb ik ook wel eens over gefantaseerd. Die is trouwens totaal niet plat, die lijkt me razend intelligent.
Roel Watje
Aantal berichten : 12
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? di mei 11, 2010 11:17 pm
Hierover heb ik altijd al gefantaseerd. Een van mijn favorieten was altijd Lieke van Lexmond. Op 1 van haar playboyfoto's staat ze ook in de hoek met haar mooie stevig blote billen en kijkt ze ondeugend om, terwijl ze haar jurk boven haar blote billen optilt.
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? di mei 11, 2010 11:49 pm
Roel schreef:
Op 1 van haar playboyfoto's staat ze ook in de hoek met haar mooie stevig blote billen en kijkt ze ondeugend om, terwijl ze haar jurk boven haar blote billen optilt.
Bedoel je deze?
Deepdiver Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 149
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? wo mei 12, 2010 4:21 pm
W en Roel,
Ja, erg goede keuze, Lieke van Lexmond, helemaal.
spijtebijt Meeloper
Aantal berichten : 91
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? wo mei 12, 2010 8:19 pm
He W ik zie alleen maar een x ipv een foto
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? wo mei 12, 2010 9:36 pm
Snap ik niet, spijtebijt, sorry. Zie je hem wel als je naar de pagina waar het plaatje vandaan komt gaat?
peter1z Beginner
Aantal berichten : 41
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? wo mei 12, 2010 10:15 pm
spijtebijt schreef:
He W ik zie alleen maar een x ipv een foto
Had ik aanvankelijk ook. Een rechtsklik op het rode kruis en kiezen voor 'afbeelding weergeven' en ik kreeg em wel te zien.
spijtebijt Meeloper
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? wo mei 12, 2010 10:26 pm
Ik zie hem nu wel hoor
Mooi plaatje
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 6:25 am
Wat dachten jullie van Salma Hayek, een zeer fraaie dame met zeer fraaie billen?
(had hier een plaatje van haar willen uploaden, maar weet niet precies hoe dat moet. W help?)
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 10:02 am
Deepdiver schreef:
(had hier een plaatje van haar willen uploaden, maar weet niet precies hoe dat moet. W help?)
Zoiets?
spijtebijt Meeloper
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 2:34 pm
ja hoe doe je dat eigenlijk, plaatjes oploaden ??? Kan er niet een topic komen waar dit soort dingen in jip en janneke taal wordt uitgelegd. Zonder aan te nemen dat we bepaalde termen echt wel snappen.
leentje Obsessieve Poster
Aantal berichten : 1398
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 3:34 pm
Kijk voor plaatjes uploaden: http://klaproos.heavenforum.org/helpdesk-f27/plaatjes-plaatsen-t183.htm
volgens mij staat het er erg duidelijk.
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 3:52 pm
@ W:
zeker zoiets.... dank voor je zoekwerk, gewaardeerd! Mooie handdoek!
@ Leentje
Stond er inderdaad al, maar snapte dat niet helemaal en dat ligt aan mij. Zal dat toch nog eens proberen, misschien onder Helpdesk (dan komt er geen gek plaatje in een andere, verkeerde rubriek) als een testje....voor oerdombo's zoals ik , mag dat?
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 4:25 pm
Deepdiver, voor mij mag je oefenen wat je wilt. Je kunt je mislukte berichten met de verwijderknop ook verwijderen
tomaatje Gewaardeerd Poster
Aantal berichten : 280
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 9:13 pm
Wie gaat er met een rietje achter hem staan? weet zeker dat het dan beter en sneller gaat.
Beroemdheden
Paris Hilton omdat ze zo verwend is.
Eigenlijk zouden heel veel beroemdheden er wel baat bij hebben, zeker degenen die divagedrag vertonen.
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 9:30 pm
tomaatje schreef:
Eigenlijk zouden heel veel beroemdheden er wel baat bij hebben, zeker degenen die divagedrag vertonen.
Ah, Lindsay Lohan natuurlijk!
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 9:42 pm
En Deepdiver, is het al gelukt?
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 9:52 pm
Working on it... Leentje...Ik ben niet zo goed als W...die kan alles en dan wil dat Tomaatje ook nog met een rietje achter mij staan.....(sweet revenge, Tomaat?).... daar krijg ik faalangst van.
Ik heb een andere die het ook wel erg , heel erg, heel erg hard verdient..:
Juffrouw Britney Spears!
(ik draag ze aan, W zoekt ze op....teamwork onder Doms, hebben wij ook wat...)
Maar een keer gaat het mij lukken..(met wat aansporing van Tomaatje..)
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 9:59 pm
Eh, is het nu de bedoeling dat ik hier een fotootje van juffrouw Spears haar achterwerk neerzet, of wil je het zelf doen?
Ach wat, ik doe er gewoon eentje, er zijn er zoveel van d'r dat je er dan maar nog één moet neerzetten om te oefenen:
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo mei 16, 2010 10:12 pm
He man, your quick.... ! Heb jij een bel in je keuken hangen, die afgaat zodra er een nieuw bericht binnenkomt...? Ik dacht dat ik verslaafd was aan dit forum..wij gaan samen in therapie W!... bij een leuke psychologe...met een brilletje....dat mag zij ophouden...
Maar is dit inderdaad Britney....? Dan ligt/staat zij alvast in de goede houding...
maar ik ga ook op zoek naar meer van haar....studieobjectje.... juffrouw B.Spears... "spankable positions"
Maar dank! Dd.
Roel Watje
Aantal berichten : 12
Onderwerp: Jlo za jun 19, 2010 2:20 pm
En wat te denken van Jennifer Lopez. Die verdient pas een goed stevig pak op haar dikke blote billen
dawn Ridder in de Orde van de klaproos
Aantal berichten : 3086
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? zo jun 20, 2010 12:09 am
W schreef:
tomaatje schreef:
Ah, Lindsay Lohan natuurlijk!
Maar... die hééft nauwelijks billen!
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? ma jun 21, 2010 1:25 pm
Roel schreef:
En wat te denken van Jennifer Lopez.
Ik vind JLo zó ontzettend irritant overkomen dat ik zelfs voor een pak voor de billen niet iets met haar te maken zou willen hebben. Maar goed, smaken verschillen...
Peetwie Overijverige Poster
Aantal berichten : 700
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking? ma jun 21, 2010 10:50 pm
Tja, dat heb ik met een type als Paris Hilton. Trouwens, ik vind haar ook veel te mager, net als die Lindsay Lohan.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?
Welke beroemdheden zijn in onze fantasie rijp voor een spanking?