Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Aanpassingen kleuren

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimevr mei 07, 2010 11:58 pm

dawn en ik hebben gesleuteld aan de kleuren van sommige letters en achtergrondjes. We hebben het op 3 computers getest. Bij ons is alles dus goed leesbaar. We hopen dat het bij jullie nu ook duidelijk te lezen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: mwa   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 1:50 pm

sorry dat ik nog niet enthousiast ben... qua stijl vind ik t mooi, maar donker-op-donker blijft cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:27 pm

Wat stel jij dan voor? Als je de letter te licht maakt is het op t lichte deel weer niet te lezen. En ik vind de kleurstelling van het forum ook te mooi om helemaal op de schop te gooien moet ik zeggen. Maar als je een idee hebt hoe het wel moet houden we ons aanbevolen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:29 pm

Hier geen klachten, alles goed leesbaar en ik vind de kleurschikking ook bes tmooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 6:49 pm

in de forumvakken zelf kan ik t wel lezen nu ja. het gekke is dat met posten/editen er een kleinere letter verschijnt.

De headers/footers zijn ook zo klein. (dus de titels in de donkerrode rand en de tekst helemaal onderop de pagina) kan je daar nog iets aan doen?

nogmaals; algemene layout vind ik mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 6:58 pm

Met editen en posten krijg ik zelf een redelijk grote letter. Misschien ligt dat aan je PC instellingen dus.
Dat van de onduidelijke letters in het donkerrode vlak klopt. Helaas is het bijna onmogelijk een kleur te kiezen die overal te lezen is. Kortom betere leesbaarheid in het donkerrode vlak gaat ten koste van leesbaarheid in het grijs en lichtrode vlak. We hebben dus nu gekozen voor een zo goed mogelijke leesbaarheid in de tekstvlakken omdat dit belangrijker is.
Wat in het donkerrood staat lijkt me iets minder belangrijk.
Voor mijzelf was de vorige instelling (daarmee was wel overal alles te lezen) ook prima. Maar ja er waren mensen die dat niet goed konden lezen. Dan moet je dus keuzes gaan maken om iedereen zo goed mogelijk tegemoet te komen.
Het veranderen van de totale lay-out van het forum is voor ons niet bespreekbaar.
Een goede kleur voor de letters wel, daar blijf ik naar zoeken maar heb ik nog niet gevonden. Voorlopig moeten jullie het hier dus mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:17 pm

Hier geen klachten hoor, alles is prima leesbaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:55 pm

Ik kan het allemaal goed lezen, leentje (ja, wel een leesbrilletje) en ik vind de hele lay-out prima, hoor.
Complimenten voor jou en dawn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanpassingen kleuren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanpassingen kleuren   Aanpassingen kleuren I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanpassingen kleuren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kleuren de billen van een donker iemand na een serieus pak slaag?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: