Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 zitten

Ga naar beneden 
+7
Dutch Spank Daddy
Strafhand
W
leentje
isis
dawn
pinkie
11 plaatsers
AuteurBericht
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

zitten Empty
BerichtOnderwerp: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 1:40 pm

kan me toch 100% herinneren dat er iemand een fantasie had over "zo hard gespankt worden dat ik niet meer kan zitten" en ja ik heb de zoek-knop gebruikt!

ik moest er in ieder geval aan denken toen ik dit filmpje zag.

https://www.youtube.com/watch?v=yMGA3MXlwEs


wat mij betreft is dit horror en een barbaars scenario.. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:00 pm

Ja, dit is gruwelijk!!! Ik kon er niet eens naar kijken.

Hoe spannend iets dergelijks ook is in fantasie, in een echte officiële uitvoering ga ik er van over mijn nek.

IEKSSS!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:28 pm

Jak Jak Jak Jak Jak Mad Wat een toestand! Waar sloegen ze die man in vredesnaam mee???
En welk land is dat eigenlijk? In de meeste landen slaan ze toch op je rug en niet specifiek op je billen? Dat vond ik wel apart om te zien.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 2:31 pm

He bah, dit is op deze manier ook niet mijn ding Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 4:23 pm

Ik vind dit filmpje spannend. Tot het punt waarop de huid stuk gaat. Ik hou er niet van als de huid stuk gaat.


Laatst aangepast door W op di mei 11, 2010 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 5:47 pm

Nou de huid ging heel erg stuk.
Ik vond wel dat ze het stuk waarop geslagen werd netjes afschermde, maar verder vond ik het barbaars en absoluut niet opwindend of triggerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 7:51 pm

isis schreef:
Jak Jak Jak Jak Jak Mad Wat een toestand! Waar sloegen ze die man in vredesnaam mee???
En welk land is dat eigenlijk? In de meeste landen slaan ze toch op je rug en niet specifiek op je billen? Dat vond ik wel apart om te zien.

Groetjes,

isis

Volgens mij slaan ze in veel landen tegenwoordig (?) juist op billen, omdat dat veel minder gevaarlijk is wat blijvend letsel betreft. Die gevreesde lijfstraffen in Thailand bijvoorbeeld, gaan ook op billen. En ik heb wel eens vaker dit soort filmpjes gezien waarbij het ook altijd op billen ging.

Ik heb er nog over nagedacht waarom dit nu zo afschuwelijk is, zelfs voor spanko's. Want stel nu dat je een D en een s hebt, die dit samen heel spannend vinden: de s wil zo hard geslagen worden en de D vindt dat leuk om te doen. Is het dan net zo erg? Ik zou denken van niet - het zou mijn ding niet wezen, maar ik hoef er dan tenslotte ook iet naar te kijken. Maar als het van overheidswege is... vind ik het echt te walgelijk voor woorden. Het zal vast meer effectief zijn dan een bekeuring als je alcoholgebruik in het verkeer tegen wilt gaan, maar toch.

Lijfstraffen van overheidswege zijn wat mij betreft verfoeilijk, omdat ik vind dat je als overheid het goede voorbeeld hoort te geven. Je kunt in mijn ogen niet mishandeling strafbaar stellen als je het vervolgens zelf wel doet. Daarmee maak je je volstrekt ongeloofwaardig. Voor sommigen is dit misschien een erg soft standpunt, maar ik denk dat het de enige manier is.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 7:56 pm

P.S.

Wat me ook opviel was dat ik dat gekerm zo vreselijk vond. Ik heb toch heel wat spankingfilmpjes met jammerende subjes gekeken... maar blijkbaar is het echt heel iets anders als het iemand betreft die er op geen enkele manier van geniet dat hij vreselijk pijn gedaan wordt. Huuuuuuuuuuuh!!! No

Overigens vind ik dat beschermpakje wel redelijk triggerend... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 8:34 pm

in grote lijnen ben ik t wel met je eens, leentje - maar of je lijfstraffen dan dus helemaal in de ban moet doen.. mm wellicht wel ja.

over de beroemde "corrigerende tik" bij kinderen denk ik overigens anders. Heb t zelf niet gedaan - kan me er tenminste niks van herinneren - maar ben er nou niet zo religieus op tegen. Tegenwoordig is dat ook al politiek-incorrect geloof ik.

ik blijf me afvragen waar nou dat topic was waar iemand fantaseerde over een spanking die zo "stevig" was dat hij/zij een paar dagen niet zou kunnen zitten... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 9:50 pm

pinkie schreef:
kan me toch 100% herinneren dat er iemand een fantasie had over "zo hard gespankt worden dat ik niet meer kan zitten" en ja ik heb de zoek-knop gebruikt!
Hallo Pinkie,
Je bedoelde mogelijk dit bericht.
http://klaproos.heavenforum.org/leven-in-fantasia-f17/beetje-zieke-fantasie-maar-ja-het-is-tenslotte-maar-fantasie-t46.htm#2854
Daar staat een fraai verhaal.

De film waarnaar je verwijst: gelukkig staat op mijn computer het geluid zacht. Ik vind de opname vreselijk om de al genoemde redenen.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:27 pm

Rein schreef:

Je bedoelde mogelijk dit bericht.
http://klaproos.heavenforum.org/leven-in-fantasia-f17/beetje-zieke-fantasie-maar-ja-het-is-tenslotte-maar-fantasie-t46.htm#2854
idd! die bedoelde ik. maar waarom ik dat met geen mogelijkheid kan vinden met de zoek-knop ????? tikte steeds "zitten" in en dat staat echt meermalen in dat topic. werkt die zoek-knop wel goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedi mei 11, 2010 10:47 pm

dawn schreef:
Die gevreesde lijfstraffen in Thailand bijvoorbeeld, gaan ook op billen.

Ben je niet in de war met Singapore?

Filmpje zou overigens best wel eens uit Maleisië afkomstig kunnen zijn.
Ziet er inderdaad verschrikkelijk uit. affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimewo mei 12, 2010 12:46 am

pinkie schreef:
in grote lijnen ben ik t wel met je eens, leentje - maar of je lijfstraffen dan dus helemaal in de ban moet doen.. mm wellicht wel ja.


Je bedoelde vast mij en niet leentje... Wink Maar: ja, ik vind zeker dat lijfstraffen (inclusief de doodstraf) wereldwijd verboden zouden moeten worden. Vanwege de voorbeeldfunctie van de overheid. En vanuit humanitaire overwegingen.

Dutch Spank Daddy schreef:
dawn schreef:
Die gevreesde lijfstraffen in Thailand bijvoorbeeld, gaan ook op billen.

Ben je niet in de war met Singapore?

Dat zou best kunnen, hoewel ik me meen te herinneren dat ik eens iets soortgelijks over Thailand gelezen te hebben. Maar ik kan me vergissen, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimewo mei 12, 2010 1:26 am

Misselijk makend filmpje.

Heeft niets met respect en menselijkheid te maken. Voor mij MOET spanking een "Act of Love" zijn en daar zie je op dit filmpje helemaal NIETS van...
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimewo mei 12, 2010 2:24 pm

Ik heb het filmpje niet uitgekeken, wanneer je na 3 slagen er al zo uitziet. Jakkes

Ook ik heb mijn fantasieen hoor over wat fanatiekere spankings maar niet dit. Bovendien hoort er idd een wederzijds respect bij en dat is hier toch niet aan de orde. Zoals funbun schreef: een act of Love. Waar je je veilig voelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

zitten Empty
BerichtOnderwerp: nabrander   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 4:21 am

dawn schreef:
Je bedoelde vast mij en niet leentje... Wink Maar: ja, ik vind zeker dat lijfstraffen (inclusief de doodstraf) wereldwijd verboden zouden moeten worden. Vanwege de voorbeeldfunctie van de overheid. En vanuit humanitaire overwegingen.
je hebt gelijk, vergissing, dawn. sorry leentje.

nog es over nagedacht; idd nee tegen lijfstraffen. Waar ik wel voorstander van ben is de schandpaal!

In nederland kom je nauwelijks te weten wat iemand heeft uitgevroten. Het verbaasd me ook wel dat een professionele netwerk site als Linkedin bijvoorbeeld niet de mogelijheid bied om heel hard "Bullshit, gelogen!!" te roepen als mensen de boel bij elkaar bedriegen.

Dus jatmozen, bedriegers, gewelddadigen, van mij mogen ze aan een schavotje zodat het dorp op zaterdag eieren en tomaten kan gooien - en op maandag de foto's in de krant met vergrijp erbij.

Heb eens te maken gehad met een collega die achteraf voor meneer Holleerder gewerkt bleek te hebben. En dat vind je niet in een openbaar archief hoor! Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 12:38 pm

Jaja, een paar honderd jaar beschaving weggooien dus? Ook een fantastische oplossing trouwens voor de mensen die onterecht veroordeeld zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 7:16 pm

Precies Isis! Misschien een nieuw inzicht, Pinkie?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 8:28 pm

pinkie schreef:
dawn schreef:
Je bedoelde vast mij en niet leentje... Wink Maar: ja, ik vind zeker dat lijfstraffen (inclusief de doodstraf) wereldwijd verboden zouden moeten worden. Vanwege de voorbeeldfunctie van de overheid. En vanuit humanitaire overwegingen.

Dus jatmozen, bedriegers, gewelddadigen, van mij mogen ze aan een schavotje zodat het dorp op zaterdag eieren en tomaten kan gooien - en op maandag de foto's in de krant met vergrijp erbij.


Laat mij er buiten graag, er wordt niet mt mij gegooid. Wink

Ik ben ook erg tegen lijfstraffen en de doodstraf, erg barbaars. Strengere straffen zouden wel mogen, maar lijfstaffen en de doodstraf horen meer thuis in de Middeleeuwen
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 10:43 pm

En toch he, vind ik het als fantasie wel wat hebben. Smile
Niet dit heftige, maar b.v even langskomen op een kantoor voor een afrekening affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 11:50 pm

spijtebijt schreef:
Niet dit heftige, maar b.v even langskomen op een kantoor voor een afrekening affraid
(Een kantoor speciaal daarvoor? Die fantasie hebben we waarschijnlijk allemaal... Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimedo mei 13, 2010 11:53 pm

spijtebijt schreef:
Niet dit heftige, maar b.v even langskomen op een kantoor voor een afrekening affraid

Hi Spijtebijt,

Als ik nog kantoor zou houden dan was je van harte welkom! Dan kon je je 'stoute' verhaal kwijt en vervolgens rekenen op een stevig pak voor je blote billen..! Over de knie tot we allebei het gevoel hebben dat je genoeg voor je ondeugendheden geboet hebt. Streng maar met 'compassion'...
Maar nu zou je ervoor naar de andere kant van de wereld moeten... (zucht).
Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimevr mei 14, 2010 3:27 pm

Het zou wel een goede reden geweest zijn voor een leuk reisje Smile.
Dan zou het toch wel een spannende reis worden denk ik. Is wel een lange zit dan he Smile
Zou natuurlijk het dan ook graag uitgetekend willen hebben he Very Happy

groetjes spijtebijt
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitimeza mei 15, 2010 2:11 am

spijtebijt schreef:
Zou natuurlijk het dan ook graag uitgetekend willen hebben he Very Happy

groetjes spijtebijt

Met een afstands bediening op een fototoestel en/of een spiegel zouden we al heel ver komen voor waar het het "model' zitten voor zo'n tekening betreft.
Dat zouden dan fotos worden van spijtebijt bij Funbun over de knie..!

Ik heb heel wat stellen getekend over de jaren en vrijwel altijd wilden de betrokkenen echte 'betrokkenheid' van de tekenaar... :-)
Vooral bij vrouwelijke stelletjes, die niet stil konden zitten. Er moesten heel wat billetjes worden opgewarmd en met plezier..!!!

Bij echtparen was het minder omdat de man mij dan ziet als een soort 'rivaal'. Toch heb ik ook in die situaties wel eens een dametje over de knie mogen leggen. Met twee van zulke echtparen ben ik tot op de dag van vandaag bevriend gebleven.

Als je een tekening zou willen hebben waarbij je bij een vriend(in) over de knie ligt, zou ik eerst een heleboel fotos van je moeten hebben om te zien of ik er voldoende inspiratie uit kan putten. Zulke fotos blijven ALTIJD prive. Alleen jij en ik zien ze en ook het resultaat. Voor mij een vaste regel over meer dan twintig jaar dat ik teken.

Denk er maar eens over. Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
pinkie
Meeloper
Meeloper
pinkie


Aantal berichten : 66

zitten Empty
BerichtOnderwerp: kort door de bocht   zitten I_icon_minitimema mei 17, 2010 1:49 am

isis schreef:
Jaja, een paar honderd jaar beschaving weggooien dus? Ook een fantastische oplossing trouwens voor de mensen die onterecht veroordeeld zijn.

Deepdiver schreef:
Precies Isis! Misschien een nieuw inzicht, Pinkie?

nee in het geheel niet. Wat gooi je weg aan beschaving? wat is het verschil tussen de oordeelvorming? ik heb toch niks gezegd over de rechtspraak? alleen iets over de straf.

nu is het een middagje anoniem blaadjes prikken in het park - niks van openbaar spijt betonen of publieke schande. Het gaat me er om dat er openbaar gemaakt wordt - heel duidelijk - wie er wat uitgevroten heeft en daarvoor veroordeeld is.

ik vind de "argumenten" van isis en deepdiver echt totaal geen argument, maar alleen kreten.

ben benieuwd wat er nu achter zit dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: zitten   zitten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zitten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Niet kunnen zitten
» hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: