Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?

Ga naar beneden 
+10
W
meidje
leentje
isis
Ruben
TuttiFrutti
Marc82nl
dawn
Björn
je-lientje
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:08 am

Vroeg ik me gewoon even af Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:10 am

Hangt er vanaf Wink. Sommige meiden 'genezen' erg snel, sommige niet. Gemiddeld zo'n week zou ik zeggen, met uitschieters naar de 2 a 3 weken als het heel erg hard is gegaan.

Dames?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:19 am

In het begin heb je inderdaad na een flink pak slaag 2 à 3 weken de restanten zichtbaar op je billen. Maar als je regelmatig een pak slaag krijgt, wordt dat in de loop van de tijd steeds minder. Bij mij is nu nooit meer iets langer dan een week zichtbaar en dat is al echt uitzonderlijk. Meestal zie je er de volgende dag al niets meer van. Vreemd genoeg is het wel nog langer te voelen. Maar eigenlijk ook niet meer dan een week tegenwoordig. over knie

Het is overigens wel verschillend per persoon, hoor. Maar "mijn verhaal" heb ik al van meer dames gehoord. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:22 am

Interessant Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:28 am

dawn schreef:
In het begin heb je inderdaad na een flink pak slaag 2 à 3 weken de restanten zichtbaar op je billen. Maar als je regelmatig een pak slaag krijgt, wordt dat in de loop van de tijd steeds minder.

Toch wel een fijn vooruitzicht dat het na een tijdje minder word Wink ( al zou het voor een dom misschien niet erg zijn om het resultaat nog even te kunnen zien?) Met een dansopleiding waar je en een balletpakje en panty staat is dat namelijk nogal lastig te verbloemen ass

Maar blauwe plekken en striemen zeggen dus niet zoveel over hoe lang het daarna nog pijnlijk is?
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:30 am

woehooee en ik ben eindelijk geen watje meer cheer
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:32 am

je-lientje schreef:
dawn schreef:
In het begin heb je inderdaad na een flink pak slaag 2 à 3 weken de restanten zichtbaar op je billen. Maar als je regelmatig een pak slaag krijgt, wordt dat in de loop van de tijd steeds minder.

Toch wel een fijn vooruitzicht dat het na een tijdje minder word Wink ( al zou het voor een dom misschien niet erg zijn om het resultaat nog even te kunnen zien?) Met een dansopleiding waar je en een balletpakje en panty staat is dat namelijk nogal lastig te verbloemen ass

Maar blauwe plekken en striemen zeggen dus niet zoveel over hoe lang het daarna nog pijnlijk is?

/me denkt dat je-lientje nu ineens heel veel pm's zal gaan krijgen... Een spankee in een balletpakje.... dat moet de heren aantrekken! tongue Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:35 am

En als antwoord op je vraag: als je daadwerkelijk striemen en blauwe plekken hebt, voel je dat natuurlijk wel. Maar het is niet altijd zo dat als er niks te zien is, er ook niets te voelen valt. Overigens hangt e.e.a. er natuurlijk ook vanaf hoe hard je er van langs hebt gekregen. pale
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:47 am

dawn schreef:
/me denkt dat je-lientje nu ineens heel veel pm's zal gaan krijgen... Een spankee in een balletpakje.... dat moet de heren aantrekken! tongue Wink

lol! nog niet eens over nagedacht dat een spankee in een balletpakje de fantasie van een dom aanwakkerd Razz En ik alleen maar denken 'hoe zou ik die blauwe plekken zo goed mogelijk wegwerken?'' Ik denk dat ik dan maar dat ik dan 3 balletpantys over elkaar aan ga trekken ofzo Wink aangezien dit is wat ik aan heb in zo'n les:

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Ballet_legs
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:51 am

in het begin kleurde ik héél snel blauw, en bleef dat ook best lang zitten.. maar nu zie je het eigenlijk dezelfde avond al niet meer..
maar in zo'n pakje lijkt het me wel erg lastig te verbergen hoor :O ik heb wel eens een enórme blauwe plek aan de binnenkant van mijn been gehad omdat de riem daar nogal vaak en hard terecht gekomen was.. dat valt gewoon niet te verbloemen zonder lange broek..
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:55 am

Die dag zeggen dat je lichte panty in de was zit of een ladder heeft en een donkere aantrekken? Of met je Dominant regelen dat hij alleen binnen je pakjesgrens slaat. Zou mooi zijn, want dan loop je fijn die pijnlijke klappen op bil-beengrens mis. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 9:10 am

Hmmmm, die pakjes slingeren mijn fantasie zeker wel aan ja. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:22 pm

jaa dawn,, dat kan natuurlijk ook nog Wink of gewoon vragen om op de hele opleiding de kledingvoorschriften te veranderen van de lichtroze panty naar de dikke zwarte legging.
maar die van de pakjesgrens is ook wel een goeie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:27 pm

Grinn....ik zou toch maar alvast over hele goede smoezen na gaan denken. Want als jij de dag na een goed pak slaag in dat pakje gaat lopen heb je wel wat uit te leggen Laughing .
Maar he....in principe heb je natuurlijk weinig te sjouwen met andere mensen, en mijn ervaring is dat mensen er toch niet naar durven te vragen.

/me heeft weleens een paar uur na een (heel erg) goed pak slaag bij de dokter op de behandeltafel gelegen, toen had ik wel wat uit te leggen hahahaha.

Groetjes,

Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 12:34 pm

haha, het zal je maar gebeuren bij de dokter Razz wat heb je heb uiteindelijk verteld?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 1:03 pm


Dokter vroeg: hoe komt u aan die blauwe plekken?
Ik heb hem dapper aangekeken en gezegd: Ik doe aan SM.
En toen zei ie: ok!

Dus dat viel weer reuze mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 3:02 pm

Heel dapper isis Cool

Ik ben wel eens met een paar meiden en Victor naar de sauna geweest, terwijl we allemaal wel wat rode en blauwe plekken en/of striemen hadden.
Victor bleef met een blij gezicht in het bubbelbad zitten terwijl wij er om de beurt uitliepen. Er zaten wel wat mensen met ogen als schoteltjes te kijken. Maar niemand durfde iets te zeggen. En wij waren nog wel bang dat ze Vic zouden arresteren roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 3:14 pm

Hahahaha dat vind ik heel dapper!

Dat zou ik nou weer niet durven...een dokter heeft toch een beroepsgeheim en ik maak mezelf altijd wijs dat zon man al veel raardere figuren heeft gezien als ik Razz .
Mensen in een sauna zou ik toch enger vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimewo nov 23, 2011 8:20 pm

balletpakjes...balletpakjes...balletpakjes... *mijmer*
Terug naar boven Ga naar beneden
meidje
Meeloper
Meeloper
meidje


Aantal berichten : 67

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimedo nov 24, 2011 2:37 pm


I don't become blue at all anymore. Sad

in the beginning I was black and blue for over 2 weeks, but nowadays my bottom is so "trained", that there's nothing to be seen except a rosy shade......
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimedo nov 24, 2011 7:43 pm

Ik denk dat er maar één ding op zit: aan het begin van de zomervakantie beginnen en dan vooral héél erg veel ervaring opdoen zodat je tegen het einde van de zomervakantie al wat minder blauw kleurt Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimevr nov 25, 2011 12:26 am

TuttiFrutti schreef:
vooral héél erg veel ervaring opdoen
Uitstekend idee, tutti! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimevr nov 25, 2011 10:14 am

Ja W, ik heb nog wel eens goede ideeën hoor Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Balletmeisjes en blauwe plekken.   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 9:33 am

je-lientje schreef:

lol! nog niet eens over nagedacht dat een spankee in een balletpakje de fantasie van een dom aanwakkerd Razz En ik alleen maar denken 'hoe zou ik die blauwe plekken zo goed mogelijk wegwerken?'' Ik denk dat ik dan maar dat ik dan 3 balletpantys over elkaar aan ga trekken ofzo Wink aangezien dit is wat ik aan heb in zo'n les:

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Ballet_legs

Wat leuk!
Een meisje van het ballet. Very Happy
Door Youp van 't Hek in zijn oudejaarsconference in 1989 (maar dat zal voor jouw tijd zijn geweest) aangeduid met "huppelkut".

Een spankee in een balletpakje wakkert inderdaad mijn fantasie als Dom wel aan.
Een turnpakje is trouwens ook goed.

Is het nog gelukt om drie balletpantys over elkaar aan te trekken?
Overigens wordt modern ballet vaak volledig naakt gedanst en dan kan het inderdaad wat lastig zijn om de eventuele blauwe plekken aan het zicht te onttrekken.
Dan rest slechts het hebben van een goed verhaal/excuus voor het ontstaan van de blauwe plekken.
Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen dat deze zijn ontstaan tijdens het oefenen voor "Co(te)lette", een choreografie van Ann Van den Broek, verfilmd door Mike Figgis, of anders een choreografie die daar weer op is geïnspireerd.
Of anders zeggen dat je gevallen bent. Dat zal ieder balletmeisje toch wel eens overkomen?

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Co(te)lette

In dat ballet wordt door een van de balletdanseresjes uiteindelijk volledig naakt gedanst nadat de andere balletdanseresjes haar onderbroek van het lijf hebben getrokken. Ze krijgt van hen onder andere ook billenkoek.
Ze zit dan al onder de blauwe plekken, want zo'n ballet heeft natuurlijk meer dan een voorstelling en de tijd die daartussen zit is in ieder geval te kort om daarvan volledig te herstellen. Laughing
Kortom, het hoeft helemaal niet bijzonder te zijn wanneer jij als meisje van het ballet blauwe plekken op je billen hebt.
Ik hou wel van modern ballet, als er tenminste maar niet van die blote meneren in voorkomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Gemiddelden en balletdanseresjes   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 1:59 pm

je-lientje schreef:
Hoe lang blijven blauwe plekken / striemen gemiddeld zitten? Vroeg ik me gewoon even af Wink

Dit is typisch een voorbeeld van iets waarbij je aan gemiddelden niet zoveel hebt.
Onderstaand wat andere voorbeelden.

Godfried Bomans, Nederlands schrijver 1913-1971 schreef:

Een statisticus waadde vol vertrouwen door een rivier die gemiddeld één meter diep was. Hij verdronk.

N. Locke schreef:

Een statisticus is iemand die, als hij met zijn hoofd in een brandende kachel en met zijn voeten in een emmer ijs staat, verklaart: 'Gemiddeld genomen, voel ik me wel lekker'.

Interessanter zou derhalve de vraag zijn hoe lang bij een modale spankee na een modale spanking de blauwe plekken en of striemen meestal blijven zitten.
Modaal is (in de statistiek) overeenkomend met wat het vaakst voorkomt in een frequentieverdeling.

Het meest interessant is natuurlijk de vraag hoe lang bij jou de blauwe plekken en striemen (zijn) blijven zitten. Question
Jij hebt jouw eerste keer beschreven die op woensdag 7 december 2011 heeft plaatsgevonden.
Hoe lang was het bij jou het geval?
Verdwenen de blauwe plekken en striemen sneller bij de spankings die je in het daaropvolgende meer dan een half jaar zult hebben gehad?

Hieronder nog een mooie afbeelding van twee balletdanseresjes in een uitvoering van modern ballet.
Ik had in mijn vorige posting al aangegeven dat balletdanseresjes in ballet- of turnkostuum mijn fantasie als Dom wel aanwakkeren.

In evakostuum vind ik ook wel leuk.

hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? 29410992_7
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?   hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe lang blijven blauwe plekken/ striemen gemiddeld zitten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blauwe plekken, striemen, kneuzingen en hoe kom ik ervan af
» Spoorloos
» zitten
» Niet kunnen zitten
» aangeven wat nodig is

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: