Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking for dummies?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 3:20 pm

Eindelijk weer eens enorm in spankingmood was ik een beetje aan het surfen (terwijl ik genoeg te doen heb...) en kwam terecht op deze site: How to spank a woman. Hij is wel een beetje ero-gericht, dus niet voor de strafpuristen, maar ik heb er met plezier naar gekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 6:37 pm

Ik wilde je even feliciteren met je wonderschone gebruik van de Nederlandse taal.

er0-gericht en strafpuristen

Werkelijk!

Met jouw toestemming wil ik deze nieuwe woorden graag internaliseren en hergebruiken in een andere context.
Gratis graag. Ik blijf een Hollander
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 7:12 pm

Hahaha! Nou, vooruit dan. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 8:20 pm

Echt nieuwe dingen zag ik niet op die site, maar het is wel leuk beschreven en ik ben wel benieuwd naar het boek. Iemand die het heeft gelezen? Is het de moeite waard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 8:35 pm

Ik zou het niet willen duiden als "spanking for dummies" maar eerder als "spanking & caning voor gevorderden".
De variatie aan poses en instrumenten is daarvoor immers te groot. Very Happy

Dat er voor ons wellicht weinig nieuws in zal staan, zegt natuurlijk helemaal niets want volgens mij zouden wij inmiddels wel op het onderwerp kunnen promoveren.

Overigens vind ik het helemaal niet erg dat het ook wel een beetje "ero-gericht" is. Met erotiek is toch niets mis?

Die foto's van spankingserver kwamen mij wel bekend voor. Dat laat zich verklaren doordat ik de dvd heb.
Daarin wordt getoond dat er behalve de billen ook nog andere plaatsen zijn waarop geslagen kan worden.

Het boek lijkt mij wel interessant.
Volgens mij wordt met dat uittreksel dat over caning gaat wel aardig getoond wat je verder kunt verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitimema jun 07, 2010 11:34 pm

Nou de echte Dummies boeken zijn ook niet echt voor dummies meestal. Maar we kunnen zelf wel een Spanking voor Dummiesboek schrijven. Als we allemaal 1 hoofdstukje doen is het zo af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spanking for dummies? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking for dummies?   Spanking for dummies? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking for dummies?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: