Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opwarmen

Ga naar beneden 
+7
W
JP
angelica
dawn
spijtebijt
leentje
tomaatje
11 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:24 pm

Ik denk dat er erg veel behoefte is aan tips over opwarming. Sommige Doms kunnen dat nl. niet zo goed. Aangezien ik geen Dom ben, zou ik ook niet weten hoe je het beste op kunt warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:28 pm

Kijk ik ben natuurlijk ook sub, maar ik heb daar wel een mening over natuurlijk. Natuurlijk altijd beginnen met de hand, maar dan eerst zachtjes en dan heel rustig opvoeren. Je ziet vanzelf aan de sub of je het goed doet. Zolang ze relaxed en zonder allerlei gespartel over je knie blijft liggen heb je het door Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:40 pm

Altijd als ik probeer te denken voor een Dom komen er hele slechte ideeën uit waar ik later spijt van krijg. Ik heb geleerd van mijn fouten....soms....

Je bent wel nog iets vergeten leen, je moet ook comfortabel liggen. Op een bankje of zo. Veel comfortabeler dan als hij op een stoel zit. Dan houd je het ook langer vol, want opwarmen mag best een hele tijd duren. Als er dan geen tijd meer is voor de rest, ach ja.. jammer dan. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:43 pm

euh opwarmen wat is dat???
Kan iemand dat mijn man uitleggen, hij doet daar namelijk niet aan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:46 pm

Nou kijk spijtebijt, daarom kaarten we het juist aan. Kunnen die domme Doms ook nog eens wat leren. sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimema feb 15, 2010 8:49 pm

Een langdurige opwarming is een absolute must!!! Lichte mepjes in een langzaam tempo, zodat zijn handjes geen zeer gaan doen - dat zou zielig zijn! En veel wrijven tussendoor... ter ontspanning van zijn hand wederom natuurlijk - want wat ontpant beter dan je hand te laten rusten op een zacht peluwtje van billetjes... En dan heel geleidelijk het tempo en de kracht iets opvoeren. Tot je subje gelukzalig in slaap valt op de comfortabele sofa waarop ze over de knie ligt. Dan ben je klaar, want het gaat natuurlijk niet aan haar wakker te maken. Ze heeft haar rust hard nodig, goed uitgerust doet ze ook geen stoute of domme dingen. Geen instrumentarium meer nodig. Lekker goedkoop en zo bevredigend voor alle betrokkenen! albino
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 02, 2011 4:20 pm

Zijn er daadwerkelijk Doms die dat geloven?
De vorige die ik had trapte daar niet in helaas.....
Terug naar boven Ga naar beneden
JP
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimedi feb 08, 2011 9:00 pm

Ligt natuurlijk aan de situatie: hebben we veel tijd of moetn het snel gebeuren? Een paar harde slagen met een riem op (nog) blanke billen kan een optie zijn, maar over het algemeen ben ik vóór het opwarmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://spanking.startkabel.nl/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 12:43 am

Ik niet. Die periode aan het begin, als de endorfinen het nog niet doen, is het leukst! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 12:52 am

Surprised * Is benieuwd wie JP is... * Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 2:01 am

Is JP niet iemand van het eerste uur van Daphne? (Zo ja, dan heb ik hem wel eens ontmoet, denk ik...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 2:10 am

Als dat zo is dan kan ik hem bedanken voor mijn roze rietje uit Singapore....

Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 2:39 am

W schreef:
Ik niet. Die periode aan het begin, als de endorfinen het nog niet doen, is het leukst! Twisted Evil

*Geeft W een button, auto-sticker en poster met de tekst "Har(d)t voor subjes"*

Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 2:59 am

(Ja, ik moet slapen)

har(d)t met dt?

Huh?
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 10:22 am

Ja, hij is harD voor subjes door geen warming-up te gebruiken, maar hij heeft ook een harT voor subjes..... tongue

*grin* is gewoon angelica-logica...Niet altijd even goed te volgen...lol
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 2:48 pm

Volgens mij hebben de Doms ook voordeel bij een goede opwarming hoor Razz

Althans, bij mij werkt het zo dat als er niet eerst fatsoenlijk opgewarmd wordt, het héél snel verdoofd gaat voelen.. en dat verdoofde gevoel is pas uitgewerkt als de pijn allang weggetrokken is.. Met goede opwarming kan ik op het moment zelf véél meer hebben én voel ik het dus véél langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 9:35 pm

Dat verkoop je goed, TF! Cool

Laughing


Laatst aangepast door dawn op wo feb 09, 2011 9:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 9:43 pm

Maar het is wel waar!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 10:20 pm

grinn, ik zat me zelf juist te verbazen over hoe ik mezelf tegenspreek..

Enerzijds voelt het snel verdoofd als er niet goed opgewarmd wordt en anderzijds kan ik juist meer hebben als er wel goed opgewarmd wordt... je zou zeggen dat je op verdoofde billen juist meer kunt hebben.. hmmz.. nou ja.. hoe dan ook ben ik vóór opwarmen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimewo feb 09, 2011 11:31 pm

hahaha... 2 uur in de trein zitten is ook een goede opwarming....
Je voelt nix meer omdat je zolang hebt gezeten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimezo feb 13, 2011 5:35 pm

Opwarmen is eigenlijk onmisbaar als je een lang/stevig pak slaag gaat geven. Tegelijkertijd zit er voor mij als Dom wel een dilemma aan: het is dan ergens stiekem toch comfortabeler voor de sub dan de bedoeling is. Straf moet niet comfortabel zijn immers, maar als je zonder opwarming er zes met het rietje geeft dan gaat ze door het plafond en dan mag je dat nóóit meer doen. Dat is ook weer niet de bedoeling Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:19 pm

Grin. Heeft zij daar iets over te zeggen dan?

Ik vind dat zowel het een als het ander op zijn tijd goed kan werken.

En - zonder mijn medesubjes af te willen vallen - je hebt het over "comfortabeler", Nick. Maar wie zegt dat opwarmen comfortabel c.q. soft moet zijn? Ik word meestal opgewarmd met een stevige sessie met de hand. Allerminst comfortabel zo uit het niets. Maar wel ongevaarlijk, natuurlijk. Maar het is een stuk minder snel voorbij dan 6 meppen met het rietje, ook al komen die misschien nog harder aan. Maar opwarmen is mijns inziens bepaald niet hetzelfde als aaien. Of als een ggs, waarbij e.e.a. lekker langzaam en voorzichtig opgebouwd wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitimezo feb 13, 2011 10:22 pm

Ah ok, ik dacht bij "opwarmen" inderdaad meer aan ggs-achtige spankings waarbij je zachtjes begint en pas na een minuut of tien écht hard kunt slaan omdat ze dan al helemaal in dromenland is.

Mijn ervaring is wel dat als ik meteen op volle kracht ga meppen ik eerder moet stoppen, ook bij straf, omdat ik haar dan écht over haar grenzen trek. Hoewel daarbij ook érg belangrijk is hoe ze zich voelt en hoe zeer het straf is. Als ze zich bij voorbaat al erg schuldig voelt, dan kan ze ook meer hebben. En dan hoef ik minder op te warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opwarmen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwarmen   Opwarmen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opwarmen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Littekens

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: