Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Lekker recalcitrant

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimevr sep 03, 2010 12:13 pm

Misschien dat collega subs het herkennen. Die dagen dat je gewoon overal tegen in gaat. Bij mij begint het meestal als ik ietwat onder druk sta, ik reageer dan door overal lacherig en melig op te reageren. Dan ontwikkelt zich al snel een bui waarin ik het leuk vind om te plagen en een beetje te provoceren. Vervolgens word ik vaak een beetje overmoedig.

Dit keer ontstond het door een moeilijke opdracht op het werk en een niet zo goed opschietende opleiding. Net goed en wel terug van een weekje vakantie moest ik er meteen weer vol tegenaan. Thuis was er eigenlijk niemand om mee te sparren dus dan maar virtueel via mail en chat. Dan ontstaan er leuke taferelen waarin ik mijn Dominant o.a een sukkel noem, als hij even later (een wonder) op de chat verschijnt is er eindelijk iemand in de buurt (hoewel slechts virtueel) die ik ongestraft (ook door dat virtuele) kan plagen. Dat luchtte dus even heerlijk op!!!
De volgende dag was de bui echter nog steeds niet overgewaaid. Helaas vond mijn manager het niet zo leuk toen ik haar in een vergadering giechelig een beetje dom noemde, mijn collega's konden de humor er gelukkig wel van in zien. Mijn dochter reageerde ook al een beetje boos toen ik haar 's avonds zat te plagen.
Nu zit ik hier weer rustig in mijn eentje. De flat moet nodig gestoft en gezogen en ik moet eindelijk mijn verslag maar eens voor de laatste keer bekijken en mailen.
Maar het blijft kriebelen..........Misschien helpt een hardlooptraining, er wordt beweerd dat je van hardlopen ook endorfinen aanmaakt. Tot nu toe merk ik daar overigens weinig van.
Ik hoop maar dat het snel over gaat, want behalve mijn omgeving begin ik nu ook mezelf een beetje te irriteren. En tenslotte ben ik verstandig en volwassen toch? Ik moet toch ook zonder hulp mezelf bij elkaar kunnen rapen en weer gewoon overgaan tot de orde van de dag.
bounce confused weetniet touwtjespringen mom2
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimevr sep 03, 2010 1:15 pm

Nee, leen: jij moet gewoon over de knie! au

En ooo jaaaa, wat herken ik dat! Embarassed

Sterkte er maar mee! Rolling Eyes

XXX
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimevr sep 03, 2010 3:05 pm

Embarassed Je hebt gelijk dawn, maar bij gebrek aan een strenge man in de buurt ben ik ondertussen maar aan het borstel en koffie En verder juggle en :pouty: en bounce en chair fall ik gewoon maar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimevr sep 03, 2010 10:18 pm

Van dat soort buien heb ik nou nooit last...


Nou ja....

Misschien heel soms een heel klein beetje Lekker recalcitrant Icon_bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimevr sep 03, 2010 10:42 pm

Gezellig zo, lekker stuiteren bounce bounce bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimeza sep 04, 2010 8:55 pm

leentje schreef:
Maar het blijft kriebelen..........Misschien helpt een hardlooptraining, er wordt beweerd dat je van hardlopen ook endorfinen aanmaakt. Tot nu toe merk ik daar overigens weinig van.
bounce confused weetniet touwtjespringen mom2
En, Leentje, is het al opgelost?
Heb je al een flink pak slaag gehad?
Of een ben je aan het hardlopen geslagen, een rondje langs de provinciegrens gefietst, de plassen 2 keer overgezwommen?
Zoiets levert toch echt wat endorfinen op!
Succes
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitimezo sep 05, 2010 1:13 pm

Inmiddels is het gelukkig weer een beetje opgelost. Een hardlooptraining en een pak slaag boden beiden verlichting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lekker recalcitrant Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lekker recalcitrant   Lekker recalcitrant I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lekker recalcitrant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mag een spanking ook lekker zijn?
» toe geven dat je "het" lekker vind.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Columns-
Ga naar: