Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 toe geven dat je "het" lekker vind.

Ga naar beneden 
+5
Björn
rubywoo
isis
leentje
David87
9 plaatsers
AuteurBericht
David87
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimewo apr 18, 2012 8:51 pm

Waar ik eigenlijk al ff mee rondloop is het volgende.

Veel meisjes/vrouwen in mijn omgeving vinden pijn fijn.
Oftewel word ze geil van een pak voor hun billen of ze vinden het gewoon lekker.

Ik neem nu ff het voorbeeld van wenneke(mijn subje) zij word bv geil als ik haar pijn doe.
Maar als ik met een nieuwe zweep afkom of iets anders heb wat pijn doet zegt ze NEEEE aub niet doen.
En toch vind ze het verschrikkelijk lekker.

Waarom kunnen meisjes/vrouwen niet zeggen ook dat lijkt me nu eens iets lekker als dat hart op men billen neer komt?


Groetjes David
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimewo apr 18, 2012 10:09 pm

Als je dat zo vindt en voelt mag je dat zeker zeggen, maar dat is mijn persoonlijke mening dan.

Zelf vind ik het tijdens meestal helemaal niet lekker, en dat meen ik dan ook heel echt. Het idee eraan, fantaseren en het gevoel erna.......dat vind ik lekker.
Spanking kan ik wel lekker vinden, maar alleen als het als lekker bedoeld is, dus.....niet te hard in het begin en heel rustig opgebouwd.
Maar dat is niet het soort spanking die mijn Dom graag uitdeelt. Hij houdt van meteen hard zonder opwarmen.
Maar ik heb al eerder gemerkt er zijn twee soorten spanko's. De groep die het hoofdzakelijk doet voor de lust tijdens en de groep die aan HD of disciplinaire spanking doet. Daar komt vaak ook wel erotiek bij kijken maar niet in de vorm van lust tijdens dus. Mijn Dom zal dus ook nooit vragen of ik het lekker vind! Integendeel, als hij maar het vermoeden heeft dat ik het misschien lekker vind dan doet hij zijn uiterste best dat de kop in te drukken! Maar dat is de vorm waar we allebei voor kiezen en voor ons is dat een goede manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimewo apr 18, 2012 11:07 pm

Ik sluit me aan bij leentje. Ik vind het idee van straf echt fijn...ervoor en erna wind het me echt wel op om erover te fantaseren. Maar tijdens..ik vind het verschrikkelijk. Zodra ik weet dat het eraan zit te komen krijg ik ook al buikpijn van de spanning, omdat ik er zo geen zin in heb om straf te krijgen.

Uiteraard kan ik spankings ook echt wel erotisch vinden, als het goed opgebouwd wordt en gecombineerd met andere handelingen Wink . Maar straf is bij ons ook echt straf en daar is niks lekkers aan.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
rubywoo
Watje
Watje
rubywoo


Aantal berichten : 12

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimedo apr 19, 2012 2:52 pm

isis schreef:
Ik sluit me aan bij leentje. Ik vind het idee van straf echt fijn...ervoor en erna wind het me echt wel op om erover te fantaseren. Maar tijdens..ik vind het verschrikkelijk. Zodra ik weet dat het eraan zit te komen krijg ik ook al buikpijn van de spanning, omdat ik er zo geen zin in heb om straf te krijgen.

Uiteraard kan ik spankings ook echt wel erotisch vinden, als het goed opgebouwd wordt en gecombineerd met andere handelingen Wink . Maar straf is bij ons ook echt straf en daar is niks lekkers aan.

Goed om dit te lezen, want dit is eigenlijk wat ik als watje op dit forum niet zo goed durf te vragen, maar heel graag wil weten: houden jullie de spanking en sex/erotiek liever gescheiden? Voor mij zijn de twee namelijk wel met elkaar verbonden, aangezien ik de spanking (ook als het puur om de straf en vernedering gaat) als sexueel opwindend ervaar. En ik wil wel iets doen met die opgebouwde opwinding voor/tijdens/na de spanking. Mis ik dan het punt? Maakt mij dat een slechte spankee?

Sorry, sorry, sorry, als dit echt een super domme vraag is, ik ben ook maar een groentje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimedo apr 19, 2012 9:29 pm

Ruby, voor veel vrouwen is de fantasie net wat opwindender dan de realiteit. Met name als het spanking is met een disciplinair oogpunt. Ik weet niet hoe ervaren je inmiddels bent, maar dat is iets dat ik ontzettend vaak hoor.

Spanking en seks gescheiden? Ja en nee. Nu ben ik wat seks vrij (te?) principieel; daar is wel iets meer voor nodig dan een Ds (i.e. relatie / scharrel dus). Natuurlijk is het iets opwindends, maar ik weet van mezelf dat ik ook veel voldoening kan halen uit een mepsessie waarbij je beiden niks doet met die opwinding. In sommige contactvormen is seks zelfs iets dat wat mij betreft afbraak zou doen aan het contact in huidige vorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimedo apr 19, 2012 9:39 pm

Ik denk niet dat er goede en slechte spankees of spanko's zijn. Iedereen heeft zo zijn eigen beleving. En als je het beiden als prettig ervaart dat er lustgevoelens 'tijdens' ontstaan, lijkt het me ook geen punt daar iets mee te doen. Dat past dan bij jullie beleving. Maar als je spanking (ook tijdens) fijn en opwindend vindt, dan zal je een strafaspect als een rollenspel beleven, want echt te straffen ben je dan niet door slaag, tenslotte is het ook een beloning die je zoekt.
En om het nog wat ingewikkelder te maken..........Ik ervaar het tijdens alleen als naar en pijnlijk, in die zin is het voor mij best echt straf. Maar ja........dat is dan ook alleen op het moment zelf. Vooraf (niet vlak ervoor, maar zeg de dag ervoor) vind ik het idee wel erg opwindend, fantaseren doet tenslotte geen pijn Wink, en het gevoel erna.......ook weer heel fijn.
En dan heb ik het nu alleen over lichamelijke sensaties, wat me nog veel meer doet zijn de psychologische aspecten. De hele setting, sfeer, hoe het gebracht wordt, de preek (heel belangrijk).
En wat de opgebouwde spanning betreft.........de één wil alleen maar dicht tegen de Dom aanzitten en zich veilig voelen, een ander wil wel een beetje onschuldig knuffelen en weer een ander wil meer........Ook daar is geen goed of fout, je moet gewoon doen wat bij jou en je Dominante partner past.
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimedo apr 19, 2012 11:03 pm

Ik dacht altijd dat ik een masochiste was, omdat ik opgewonden word als iemand mij pijnigt, maar op het moment dat pijn wordt toegebracht vind ik dat niet lekker. Ik vind het alleen lekker als het heeeeeeel rustig opgebouwd wordt en de nodige pauzes worden ingelast en ook niet al te hard wordt geslagen.... Over het algemeen werd er wel opgewarmd, maar werd er toch wel harder geslagen dan ik lekker vond of te snel achter elkaar of met het 'verkeerde' instrument. Nu word ik alleen nog (redelijk) hard geslagen en vind ik het helemaal niet meer lekker.

Van tevoren en achteraf vind ik het juist wel weer heel spannend en opwindend, maar tijdens vind ik het dus ook eigenlijk altijd erg vervelend en geef ik snel de gewenste antwoorden in de hoop dat het zo snel mogelijk weer voorbij is.

Het rare is dat ik van die pijn wel opgewonden word, maar ik denk dat dat iets lichamelijks is. Ik heb dan ook totaal geen behoefte aan seks. Voor mij staat bdsm/spanking los van seks. Veel mensen die ik heb ontmoet in de bdsm scene snappen hier weer niets van. Zij denken dat als je opgewonden wordt dat je dan ook seks wilt, maar ja bij mij werkt dat niet zo. Zelfs bij mijn vriend werkte dat tot zijn grote verrassing (of teleurstelling...) niet zo bij mij. Bij hem is bdsm heel erg verweven met seks. Hij raakt daarvan opgewonden en wil daarna seks. Ik moet dan eerst het ene geestelijk afsluiten voordat ik met het volgende verder ga.




Terug naar boven Ga naar beneden
rubywoo
Watje
Watje
rubywoo


Aantal berichten : 12

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimevr apr 20, 2012 8:00 pm

Thanks voor jullie reacties!

@Bjorn: Helaas heb ik nog vaste spanker gevonden met wie ik daadwerkelijk iets op kan bouwen of waarmee een superklik is, maar ik kan in iedergeval wel zeggen dat de realiteit even goed is als de fantasie.

Nou zie ik wel op bijvoorbeeld Fetlife dat er tot bloedens toe gemept wordt, maar zo ver ben ik nog niet en ik weet ook niet of ik wel zover wil gaan.
Ik heb ook nog geen megablauwe billen gehad, wel kleinere plekken waar ik heel stiekem wel een beetje trots op ben. wolk
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimevr apr 20, 2012 9:45 pm

Hallo Rubywoo,
Er zijn geen domme vragen, wel goede antwoorden; die zijn al gegeven hier.
Als mogelijke aanvulling op de tweedeling van Leentje: de lustspanko’s en de disciplinaire spanko’s: ik zie nog een derde soort, nl de spanko voor de pure lol, spanning en ontspanning; maar als je die wilt scharen onder de eerste soort, ook prima.
Het begin van het antwoord van Isis doet me denken aan een uitspraak van Niki Flyn: “I love been spanked, but hate being spanked”.
Onder onze voorkeur zit wel eens een klein raadsel verscholen, maar geniet ervan! [met of zonder megablauwe billen!]
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimeza apr 21, 2012 10:50 am

machteld zegt:
Citaat :
Van tevoren en achteraf vind ik het juist wel weer heel spannend en opwindend, maar tijdens vind ik het dus ook eigenlijk altijd erg vervelend en geef ik snel de gewenste antwoorden in de hoop dat het zo snel mogelijk weer voorbij is.

Het rare is dat ik van die pijn wel opgewonden word, maar ik denk dat dat iets lichamelijks is. Ik heb dan ook totaal geen behoefte aan seks.

Ik kan dat eerste stuk helemaal beamen.

Wat betreft die opgewondenheid. Ik voel me tijdens een hard pak slaag niet opgewonden en heb dan ook geen associaties met seks, maar evengoed ben ik wel nat. Mijn lichaam reageert dus wel! In het verleden heb ik daar wel eens misverstanden over gehad met een vroegere vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimeza apr 21, 2012 11:40 am

Leentje zegt:
Citaat :
Wat betreft die opgewondenheid. Ik voel me tijdens een hard pak slaag niet opgewonden en heb dan ook geen associaties met seks, maar evengoed ben ik wel nat. Mijn lichaam reageert dus wel! In het verleden heb ik daar wel eens misverstanden over gehad met een vroegere vriend.

Dit bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen. Ik bedoelde met opgewonden worden van pijn dat ik nat word, maar dat ik dan dus ook totaal geen associaties heb met seks en daarom denk (nou ja dat moet dan wel, als het niet geestelijk is...) dat het puur een lichamelijke reactie is.

Het verbaasde degenen die mij pijnigden ook (bijna) altijd dat ik dan geen behoefte had aan seks. Ik heb ook een keer meegemaakt dat ik na een heftige straf sessie dus nat was en de Dom verontwaardigd reageerde dat ik het kennelijk lekker vond. Ik heb toen heel snel geroepen dat ik het helemaal niet lekker vond en dat dat een lichamelijke reactie was (wat dus ook zo was). Ik was als de dood dat hij nog een hele tijd door zou gaan totdat....? Ik weer droog was ofzo? Gelukkig geloofde hij mij!
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimeza apr 21, 2012 1:40 pm

David87 schreef:


Ik neem nu ff het voorbeeld van wenneke(mijn subje) zij word bv geil als ik haar pijn doe.
Maar als ik met een nieuwe zweep afkom of iets anders heb wat pijn doet zegt ze NEEEE aub niet doen.
En toch vind ze het verschrikkelijk lekker.


Groetjes David

Als ik bovenstaande zeg meen ik dat oprecht. ik weet niet of het u is opgevallen, maar op het moment zelf vind ik de pijn helemaal niet zo fijn alleen achteraf......... jammie Smile
en natuurlijk zijn er ook bepaalde momenten tijdens een spanking dat ik het wel echt lekker ga vinden, maar dit is meestal het punt dat ik in subspace begin te raken. Smile
en ja ik wordt altijd nat/geil tijdens een spanking en achteraf heb ik ook superveel behoefte aan aandacht in de vorm van knuffels ed.
alleen weet ik dus niet of ik van een echte strafspanking ook geil wordt. of dat dit anders is. ik heb dat nog niet echt ervaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitimeza apr 21, 2012 5:47 pm

machteld schreef:
Ik dacht altijd dat ik een masochiste was, omdat ik opgewonden word als iemand mij pijnigt, maar op het moment dat pijn wordt toegebracht vind ik dat niet lekker. Ik vind het alleen lekker als het heeeeeeel rustig opgebouwd wordt en de nodige pauzes worden ingelast en ook niet al te hard wordt geslagen.... Over het algemeen werd er wel opgewarmd, maar werd er toch wel harder geslagen dan ik lekker vond of te snel achter elkaar of met het 'verkeerde' instrument. Nu word ik alleen nog (redelijk) hard geslagen en vind ik het helemaal niet meer lekker.

Van tevoren en achteraf vind ik het juist wel weer heel spannend en opwindend, maar tijdens vind ik het dus ook eigenlijk altijd erg vervelend en geef ik snel de gewenste antwoorden in de hoop dat het zo snel mogelijk weer voorbij is.

Het rare is dat ik van die pijn wel opgewonden word, maar ik denk dat dat iets lichamelijks is. Ik heb dan ook totaal geen behoefte aan seks. Voor mij staat bdsm/spanking los van seks. Veel mensen die ik heb ontmoet in de bdsm scene snappen hier weer niets van. Zij denken dat als je opgewonden wordt dat je dan ook seks wilt, maar ja bij mij werkt dat niet zo. Zelfs bij mijn vriend werkte dat tot zijn grote verrassing (of teleurstelling...) niet zo bij mij. Bij hem is bdsm heel erg verweven met seks. Hij raakt daarvan opgewonden en wil daarna seks. Ik moet dan eerst het ene geestelijk afsluiten voordat ik met het volgende verder ga.

Ik voel het precies zo... Een beetje pijn is lekker, meer pijn helemaal niet, maar het is wel opwindend om erover te fantaseren zolang je die pijn niet voelt, dat kan me echt kriebels in de buik geven dan. Tijdens word ik inderdaad ook lichamelijk opgewonden, maar ik heb helemaal geen behoefte aan seks dan, enkel aan dicht tegen hem aan kruipen en geknuffeld te worden.
Dus: ik zal ook altijd NEE roepen (zelfs al heb ik op dat moment kriebels in de buik) omdat ik weet dat ik het niet meer leuk zal vinden eens het begint (maar dat is net het punt van straf zeker...?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





toe geven dat je "het" lekker vind. Empty
BerichtOnderwerp: Re: toe geven dat je "het" lekker vind.   toe geven dat je "het" lekker vind. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
toe geven dat je "het" lekker vind.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lekker recalcitrant
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?
» Mag een spanking ook lekker zijn?
» Welk instrument voor billenkoek vind je het prettigst?
» Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: