Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe vaak?

Ga naar beneden 
+5
annemiek
W
leentje
Björn
sarah
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimevr nov 19, 2010 5:26 pm

In het begin van het starten van HD, heb ik op verschillende manieren moeite gedaan om HD op de rails te krijgen. Naderhand is een afspraak van HD, een wekelijks pak slaag op de billen, daar erg belangrijk in gebleken. Dus hoe dan ook, elke week wil ik ontvangen. Ondanks dat er op andere momenten in de week nog steeds gelegenheid is voor overeenkomstige aangelegenheden.

Als ik dus minimaal een keer in de week geslagen wordt, ben ik redelijk in mijn verlangen voorzien. Daarbij merk ik ook dat onze relatie daar zeer wel bij vaart. En dan bedoel ik dus ook de erotiek.

Vraag: Hoe vaak geven/ontvangen jullie een pak slaag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimevr nov 19, 2010 7:33 pm

Verschilt... Ik denk op dit moment ééns per twee weken, als de gelegenheid zich voordoet. Ik heb ook wel ééns meegemaakt dat het 4 keer per week raak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimeza nov 20, 2010 1:00 pm

Bij mij verschilt het nog al. Het kan variëren tussen 3 keer per week tot 1 keer per maand. De frequentie heeft zowel te maken met wat ik nodig heb als hoe vaak het mogelijk is elkaar te zien. Als je niet samen woont met je Dom is het uiteraard lastiger. En behalve met mijn behoeften heb ik ook te maken met de zijne. Een Dominant is natuurlijk geen spankingmachientje.
Het kan dus ook best eens gebeuren dat er niets gebeurt terwijl mijn behoefte groot is of andersom (komt vaker voor dan het eerste Surprised )
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimeza nov 20, 2010 5:55 pm

leentje schreef:
Een Dominant is natuurlijk geen spankingmachientje.
Oei. Dan ben ik geen Dominant Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimeza nov 20, 2010 6:30 pm

W schreef:
leentje schreef:
Een Dominant is natuurlijk geen spankingmachientje.
Oei. Dan ben ik geen Dominant Evil or Very Mad

Goh W, waar zit bij jou dan het aan- en uit knopje? En werk je op batterijen? Of moet je steeds opgeladen worden hard
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimeza nov 20, 2010 7:41 pm

Lieve Dames,

Weten jullie dan niet dat alle mannen een magisch toverknopje aan/uit hebben? Wink Dat mannen slecht in hint's zijn.

Wat dit aan gaat, zit ik op de lijn van W.

Natuurlijk zou ik het fijn vinden, dat de ander mij woordeloos en haarfijn zou kunnen lezen. In de praktijk is mijn ervaring, dat als ik echt iets wil, dat ik daar beter gewoon, op de man af, om moet vragen. Dus vandaar bij mij ook die 'maintenance spanking'. En dan is mijn man ergens wel een spanking-machine, maar wel een van vlees en bloed. Very Happy

Maar W, hoe vaak geef jij nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 10:53 am

leentje schreef:
Goh W, waar zit bij jou dan het aan- en uit knopje? En werk je op batterijen? Of moet je steeds opgeladen worden hard
Maar leentje toch! Ik zou denken dat je inmiddels wel weet wat mijn "hot buttons" zijn Twisted Evil En nee, niet op batterijen. Maar alleen de gedachte aan alles wat er allemaal mogelijk is is windt me genoeg op hoor! Daar is geen opwindsleuteltje bij nodig... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 11:19 am

Ik heb een aversie opgebouwd tegen de frase: een dominant is geen spankingmachientje.
In mijn tijd is dit gebruikt als een manier om mij schuldig te laten voelen over het hebben van behoefte aan een pak slaag, en een manier om de verantwoordelijkheid af te wimpelen van de dominant.
Serieus, die zin werd gebruikt in een situatie dat ik al maanden niet meer aan de beurt was geweest, en dat vind ik niet fair.

Nee, een dominant is geen spankingmachientje, maar een dominant heeft wel verantwoordelijkheid pas een nieuw subje te nemen als hij weet dat hij de tijd en de behoefte heeft te voorzien in haar behoefte.

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 11:28 am

Ik heb ooit een verhaal geschreven over een "spanker" waar je naartoe kon voor een spanking. Zoiets als een kapper of dokter, waar mensen in de wachtkamer zitten, dan uit een lijstje het soort behandeling kiezen dat ze wensen, en dan er op die manier van langs krijgen. Dat ging dus in zekere zin over een "u vraagt, wij draaien" Dominant.

Dat was wel een leuk verhaaltje, vond ik zelf dan. Maar ik weet niet of ik het nog zou kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 11:30 am

sarah schreef:
Maar W, hoe vaak geef jij nu?
Eigenlijk bijna nooit meer sarah. We hebben allerlei kinderen in allerlei leeftijden, we zijn heel klein behuisd met aan alle kanten buren die vast veel kunnen horen, én mijn geliefde is een vanille dus altijd als ik haar sla voelt het alsof ik haar een beetje geweld aan doe. De intense voldoening is zeer eenzijdig, zeg maar.

Dus: af en toe nog wel eens, misschien eens in de paar maanden, maar dan vooral voor het idee, niet helemaal voluit. Vroeger wel hoor, dat zijn mooie herinneringen... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 4:33 pm

annemiek schreef:
Ik heb een aversie opgebouwd tegen de frase: een dominant is geen spankingmachientje.
In mijn tijd is dit gebruikt als een manier om mij schuldig te laten voelen over het hebben van behoefte aan een pak slaag, en een manier om de verantwoordelijkheid af te wimpelen van de dominant.
Serieus, die zin werd gebruikt in een situatie dat ik al maanden niet meer aan de beurt was geweest, en dat vind ik niet fair.

Nee, een dominant is geen spankingmachientje, maar een dominant heeft wel verantwoordelijkheid pas een nieuw subje te nemen als hij weet dat hij de tijd en de behoefte heeft te voorzien in haar behoefte.


Ik deel die aversie, annemiek. Alsof je iemand alleen al zo zou beschouwen! En ik ben het ook met je eens wat betreft de te nemen verantwoordelijkheid, zeker als het om een onervaren sub gaat. Maar ik denk dat leen het niet zo bedoelt. Ik denk dat zij bedoelt dat ook (de meeste) Dominanten niet altijd en overal zin hebben. En dat is ook weer waar... de mijne in elk geval niet. Kan ook niet - en in tegenstelling tot sommige anderen wellicht - ben ik van mening dat als een van de twee er echt geen zin in heeft, het niet zou moeten gebeuren; ook als de sub geen zin heeft dus. En nee, dan bedoel ik niet opzien tegen straf en tegenstribbelen, maar gewoon echt helemaal geen zin. Tenslotte moet het wel "leuk" blijven. Vind ik.

W schreef:
Ik heb ooit een verhaal geschreven over een "spanker" waar je naartoe kon voor een spanking. Zoiets als een kapper of dokter, waar mensen in de wachtkamer zitten, dan uit een lijstje het soort behandeling kiezen dat ze wensen, en dan er op die manier van langs krijgen. Dat ging dus in zekere zin over een "u vraagt, wij draaien" Dominant.

Dat was wel een leuk verhaaltje, vond ik zelf dan. Maar ik weet niet of ik het nog zou kunnen vinden.

Dat soort verhaaltjes/fantasieën heb ik ook altijd bedacht. Dat heeft iets heel spannends, omdat het zo afstandelijk is. Het is denk ik niet iets dat ik in r/l zou appreciëren, maar als fantasie vind ik het bepaald opwindend. Zo verzon ik ook altijd een adres waar ik eens in de week aan zou moeten bellen en waar dan de zonden van de week werden afgerekend. Of een soort slaagbedrijfje, waar je heen kunt worden gestuurd en waar op een bestellijstje ofwel zonden met vaste straffen, ofwel aantallen klappen en soorten instrumenten konden worden aangekruisd of zo. Een beetje als bij de afhaalchinees: "doe maar een keer de nummer 135 en 2 maal de 75". En dan mee moeten naar een afhandelkamertje...

Overigens zijn wij niet de enigen met dit soort ideeën, W. Ik heb een facsimile van een grappig boekje van rond 1900, dat heet "The beautiful flagellants of New York" over een (ja, helaas) mannelijke spanko die op reis in New York allerlei dames bezoekt die dit soort dingen regelen. Er zijn er bij die het vooral op erotische basis doen, maar er zijn er ook die mannen ontvangen die vinden dat ze straf verdienen, die dan in drie gradaties besteld kan worden of zoiets. Maar het beste personage is een vrouwelijke disciplinarian die eigenlijk aan een school verbonden is, maar ook aan huis besteld kan worden om af te rekenen met wayward dienstmeisjes. En je kunt er ook heen gestuurd worden met een briefje dat je misdrijf vermeldt - en er is dan daadwerkelijk sprake van een wachtkamer van waaruit de toekomstige slachtoffers ook nog een blik kunnen opvangen van de gang van zaken in de strafkamer, waar een enorme stapel verse roedes klaarligt om alles af te kunnen handelen. Heel vermakelijk. En best spannend...
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:13 pm

Hier had ik vanmiddag een binnenpretje over: Iemand een spankingmachine noemen wordt negatief gezien, maar iemand een sex-machine noemen....
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:16 pm

Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 6:06 pm

Volgens mij zijn er bij, die wel een soort van gelegenheid, als externe disciplineerder bieden. En als daar goede afspraken over gemaakt zijn met degenen die of verbonden zijn, of vrij-gezellig leven, dan vind ik daar wel wat voor te zeggen. Ik ken beschrijvingen, dat dat heel goed kan uitpakken. Of je nu een massage haalt of een spanking, daar zijn verschillen Rolling Eyes maar ergens ook overeenkomsten.

Het vereist heel veel van een spanker. Daar ben ik wel van overtuigd. En in hoeverre moet het 'leuk' blijven. Voor mij ligt de grens, denk ik meer, dat het verantwoord moet blijven. Het leuke zit voor mij in de erotiek sfeer, het verantwoorde in de disciplinaire sfeer. Een beetje als in het verhaal/gebeurtenis de rechtbank.

Er is een tijd geweest, dat ik erg onzeker was, of Rohan zijn toebedeelde rol als 'spanker' zou oppakken. Ik heb toen wel met de gedachte gespeeld, wat doe ik, als hij niet aan mijn verlangen wil tegemoetkomen. Zou ik de andere helft van mijn leven nog zonder mijn verlangen kunnen/willen leven? Of ga ik op zoek naar een externe disciplineerder dan? Allemaal vragen die hebben gespeeld. Maar stel je nu voor dat er een verlangen is bij een gever/spanko, die op zoek is naar een ontvanger/spankee. En als je daar over de erotiek afspraken maken kan. In hoeverre praat je dan nog over een 'wij vragen, wij draaiien'?
Voor mij mag het niet alleen leuk blijven, maar moet het wel verantwoord zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 10:06 pm

Ik denk niet dat je mijn "leuk" helemaal goed begrepen hebt, Sarah. Want wat mij betreft hoeft het op het moment dat een pak slaag gewenst en/of verdiend is, helemaal niet leuk te blijven in de zin van "aangenaam". Ik bedoel alleen te zeggen dat zelfs een verdiend pak slaag van beide kanten als zodanig ervaren moet worden, omdat het verdienen van een pak slaag in het normale leven natuurlijk onzin is. Wij willen af en toe een pak slaag omdat we daar iets mee hebben, omdat we het fijn vinden of omdat het ons helpt ons leven op de rails te krijgen/houden of wat dan ook. Maar het is en blijft iets wat we zelf verzinnen en ik bedoel "het moet leuk blijven" meer in die zin.

Ik wil geen pak slaag voor iets waar ik zelf niet achter sta, bijvoorbeeld. En er zijn momenten dat ik, ondanks welke afspraak dan ook en ondanks dat ik het dan misschien als sub zou "verdienen", echt totaal geen behoefte heb aan slaag. Dan krijg ik geen kriebels, vind het niet spannend, kan me er niet in inleven, heb er alleen maar helemaal geen zin in. Op zo'n moment zou er een enorme grens overschreden worden als mijn Dominant dan toch zou slaan. En dat zou geen fijne gevolgen hebben. En zou het dus "niet meer leuk" blijven.

Nogmaals: dat is niet hetzelfde als tegenstribbelen ondanks dat je weet dat je het verdiend hebt, roepen dat je niet wilt omdat je het eng vindt op een moment dat je toch wel degelijk kriebels krijgt bij het idee... En het dus ondanks een serieus gehalte toch "leuk" is. Het gaat mij om momenten waarop het onmogelijk is in je subrol te stappen, je misschien wel even helemaal geen sub voelen, omdat er andere dingen spelen. En mijns inziens is dat dan niet het moment voor (het opdringen van) slaag.

Ik weet dat er mensen zijn die hier anders over denken, mensen die echt voor een 24/7 D/s-relatie gaan. Maar ik zou dat niet kunnen en willen. En als zodanig moet het voor mij dus leuk blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimezo nov 21, 2010 10:38 pm

Ik snap je nu wel. Denk ik.

Er kunnen zeker situaties zijn waar er in zijn totaliteit geen plaats is voor HD of D/s of vergelijkbaar ook. Als ik in de rouw ben als iemand overleden is, dan staat mijn hoofd er ook helemaal niet naar. En ook niet van een ander. Dat kan zomaar gebeuren.
En dan nog kan het voor een ander geen 24/7- relatie zijn. En over-all, het blijft een constructie. In het normale leven is het niet natuurlijk/gebruikelijk. Dus helemaal mee eens.

Ikzelf wil wel een pak slaag, ondanks dat ik het soms niet begrepen heb. Dan bedoel ik eigenlijk mijn 'blinde vlek'. Wat een ander wel ziet en ik me niet bewust van ben. Misschien wil ik juist dan, die pak slaag. Juist die zaken, waar ik me wel van bewust ben, kan ik het nut wel eens van onderschatten. Echt uitgekristallisseerd is dit, wanneer wel of niet, nog niet voor me.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 22, 2010 12:41 am

annemiek schreef:
Iemand een spankingmachine noemen wordt negatief gezien
Ikzelf ervaar dat dus niet zo.

Er is een rigid east (of was het lupus (of is dat hetzelfde)) video over een congierge van een school die als één van zijn taken heeft de leerlingen te straffen. Die dus een bankje buiten zijn kamer heeft waarop die leerlingen op hun beurt zitten te wachten, met gebogen hoofden en trillende knietjes.

Die rol vind ik ook best heel "machine"achtig, en wel érg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 22, 2010 1:35 pm

Dat filmpje ken ik ook, maar heb ik tot mijn grote spijt nooit terug gezien. Ik vond het héééééél triggerend! Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 22, 2010 11:03 pm

maarreh ... annemiek ... hoe vaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimema nov 22, 2010 11:14 pm

Oh...

Wel om de week bij mijn begeleider, gemiddeld.
Af en toe bij mijn vriend. Ligt aan zijn mood. Soms weken niet, dan opeens 3 keer per dag.
Eerlijk, het ligt aan zijn mood. Niet aan mijn gedrag...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 12:21 pm

annemiek schreef:
Eerlijk, het ligt aan zijn mood. Niet aan mijn gedrag...
Zou je willen dat het wel aan je gedrag lag?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 3:34 pm

Lijkt me wel toch? Tenminste, tot het feest echt begint clown .
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 3:45 pm

Voor mij is het fijn als er wel een samenhang is met gedrag. Dat het een feest kan zijn voor Rohan, dat is voor ons beide alleen maar goed. Een pak slaag in de sfeer van erotiek is zeker ingesloten. Beide. Erotiek en/of gedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
frizzle65
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimewo jun 26, 2013 1:09 pm

sarah schreef:
In het begin van het starten van HD, heb ik op verschillende manieren moeite gedaan om HD op de rails te krijgen. Naderhand is een afspraak van HD, een wekelijks pak slaag op de billen,  daar erg belangrijk in gebleken. Dus hoe dan ook, elke week wil ik ontvangen. Ondanks dat er op andere momenten in de week nog steeds gelegenheid is voor overeenkomstige aangelegenheden.

Als ik dus minimaal een keer in de week geslagen wordt, ben ik redelijk in mijn verlangen voorzien. Daarbij merk ik ook dat onze relatie daar zeer wel bij vaart. En dan bedoel ik dus ook de erotiek.

Vraag: Hoe vaak geven/ontvangen jullie een pak slaag?

Bij ons wisselt het ook omdat mijn vriendinnen allebei kinderen hebben.
Maar ze spanken me toch wel minimaal 1 of 2 keer in de week.
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitimevr jun 28, 2013 12:21 pm

frizzle65 schreef:
sarah schreef:
In het begin van het starten van HD, heb ik op verschillende manieren moeite gedaan om HD op de rails te krijgen. Naderhand is een afspraak van HD, een wekelijks pak slaag op de billen,  daar erg belangrijk in gebleken. Dus hoe dan ook, elke week wil ik ontvangen. Ondanks dat er op andere momenten in de week nog steeds gelegenheid is voor overeenkomstige aangelegenheden.

Als ik dus minimaal een keer in de week geslagen wordt, ben ik redelijk in mijn verlangen voorzien. Daarbij merk ik ook dat onze relatie daar zeer wel bij vaart. En dan bedoel ik dus ook de erotiek.

Vraag: Hoe vaak geven/ontvangen jullie een pak slaag?

Bij ons wisselt het ook omdat mijn vriendinnen allebei kinderen hebben.
Maar ze spanken me toch wel minimaal 1 of 2 keer in de week.

en je solliciteert naar vaker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe vaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe vaak?   Hoe vaak? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe vaak?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» hoe vaak
» Hoe vaak?
» Hoe vaak krijgen/geven jullie op de billen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: